Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

TheChief

The time is always right to do what is right. -Martin Luther King Jr.-

None
None
  • None
    nicster heeft gereageerd op je bericht:

    @clausbmf-2 ik heb alle BFs gespeeld op BF2142 en Hardline na en ik zou je de aanschaf afraden. Koop BF4 ipv BF1 en je bent goedkoper uit en zult meer lol hebben.

    BF3 en 4 waren veel beter dan BF1 qua game mechanics. Ik heb 1200+ uur in die beide games gestoken zonder dat het verveelde maar was na 150 uur al uitgekeken op BF1. De gameplay voelt gewoon niet goed, het is spray en pray ivm BF3 en 4 waar burstfire en skill van mikken er echt toe deden.

    @thechief ook dikke onzin? Waarom zeg je dit überhaupt?! De bf4 community is compleet dood, Bf1 daarentegen springlevend

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None
    nicster heeft gereageerd op je bericht:

    @clausbmf-2 ik heb alle BFs gespeeld op BF2142 en Hardline na en ik zou je de aanschaf afraden. Koop BF4 ipv BF1 en je bent goedkoper uit en zult meer lol hebben.

    BF3 en 4 waren veel beter dan BF1 qua game mechanics. Ik heb 1200+ uur in die beide games gestoken zonder dat het verveelde maar was na 150 uur al uitgekeken op BF1. De gameplay voelt gewoon niet goed, het is spray en pray ivm BF3 en 4 waar burstfire en skill van mikken er echt toe deden.

    @thechief ook dikke onzin? Waarom zeg je dit überhaupt?! De bf4 community is compleet dood, Bf1 daarentegen springlevend

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gigantic nu gratis verkrijgbaar op Steam

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gigantic nu gratis verkrijgbaar op Steam

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    bokahara .

    @thechief je vecht met wapens uit de eerste wereldoorlog…verwachtte je soms een scar-l in die tijd?

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    bokahara .

    @thechief je vecht met wapens uit de eerste wereldoorlog…verwachtte je soms een scar-l in die tijd?

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Destiny 2-bèta vanaf vanavond open voor iedereen

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Destiny 2-bèta vanaf vanavond open voor iedereen

  • bokahara heeft gereageerd op je bericht:

    @larrylicious Het feit dat BF1 een waardeloze gunplay (mijn mening iig) heeft qua feel helpt ook zeker niet.

    @thechief je vecht met wapens uit de eerste wereldoorlog…verwachtte je soms een scar-l in die tijd?

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • bokahara heeft gereageerd op je bericht:

    @larrylicious Het feit dat BF1 een waardeloze gunplay (mijn mening iig) heeft qua feel helpt ook zeker niet.

    @thechief je vecht met wapens uit de eerste wereldoorlog…verwachtte je soms een scar-l in die tijd?

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Verwijderd level toegevoegd aan Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Verwijderd level toegevoegd aan Crash Bandicoot N.Sane Trilogy

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Scream2Late .

    Belachelijk dat moet iedereen zelf kunnen beslissen

    bij het artikel Blizzard zet ondersteuning voor Windows XP en Vista stop

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Scream2Late .

    Belachelijk dat moet iedereen zelf kunnen beslissen

    bij het artikel Blizzard zet ondersteuning voor Windows XP en Vista stop

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    LarryLicious .

    lekker op tijd weer, de hele community is uit elkaar gevallen of opgesplitst in premium bezitters en niet-premium bezitters. Spelers aantallen nemen grof af en er is niets tot weinig om voor de grinden………
    Helaas (wederom) geen handige stappen van DICE

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    LarryLicious .

    lekker op tijd weer, de hele community is uit elkaar gevallen of opgesplitst in premium bezitters en niet-premium bezitters. Spelers aantallen nemen grof af en er is niets tot weinig om voor de grinden………
    Helaas (wederom) geen handige stappen van DICE

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    clausbmf .

    @larrylicious dus hoef deze game nieteens te kopen?

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    clausbmf .

    @larrylicious dus hoef deze game nieteens te kopen?

    bij het artikel Dice laat spelers nieuwe maps testen in Battlefield 1

  • None
    Fappingsnake heeft gereageerd op je bericht:

    T'is wel een beetje een De Telegraaf-kwaliteit titel ja ;)

    Maar goed om te horen dat de basisgame zo solide is. Enkel weer onbegrijpelijk waarom Nintendo zoveel steken laat vallen in het meest simpele aspect van een game zoals deze, te weten de toegankelijkheid van zaken zoals de zoekfunctie, friendlist etc

    Ronduit tergend want het zorgt er wederom voor dat een titel gewoon solide en goed is maar niet fantastisch. Hopelijk kijken ze naar de kritiek van reviews en volgen er nog wat patches om dit soort dommigheden te fiksen.

    @thechief Daar is de app nu toch voor uitgebra ht?

    bij het artikel Splatoon 2

  • None
    Fappingsnake heeft gereageerd op je bericht:

    T'is wel een beetje een De Telegraaf-kwaliteit titel ja ;)

    Maar goed om te horen dat de basisgame zo solide is. Enkel weer onbegrijpelijk waarom Nintendo zoveel steken laat vallen in het meest simpele aspect van een game zoals deze, te weten de toegankelijkheid van zaken zoals de zoekfunctie, friendlist etc

    Ronduit tergend want het zorgt er wederom voor dat een titel gewoon solide en goed is maar niet fantastisch. Hopelijk kijken ze naar de kritiek van reviews en volgen er nog wat patches om dit soort dommigheden te fiksen.

    @thechief Daar is de app nu toch voor uitgebra ht?

    bij het artikel Splatoon 2

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    WijvanWCeend .

    @thechief Niet betaald nee. Wel eens bij de Snap Map maps gekeken? Daar zitten echt pareltjes tussen qua singleplayer maps.

    bij het artikel Alle Doom-dlc gratis na update 6.66

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    WijvanWCeend .

    @thechief Niet betaald nee. Wel eens bij de Snap Map maps gekeken? Daar zitten echt pareltjes tussen qua singleplayer maps.

    bij het artikel Alle Doom-dlc gratis na update 6.66

  • None
    WijvanWCeend heeft gereageerd op je bericht:

    De game heeft na release geen singleplayer-dlc gekregen. –> Altijd raar gevonden. In mijn optiek was de singleplayer het sterkste aspect van de game.

    @thechief Niet betaald nee. Wel eens bij de Snap Map maps gekeken? Daar zitten echt pareltjes tussen qua singleplayer maps.

    bij het artikel Alle Doom-dlc gratis na update 6.66

  • None
    WijvanWCeend heeft gereageerd op je bericht:

    De game heeft na release geen singleplayer-dlc gekregen. –> Altijd raar gevonden. In mijn optiek was de singleplayer het sterkste aspect van de game.

    @thechief Niet betaald nee. Wel eens bij de Snap Map maps gekeken? Daar zitten echt pareltjes tussen qua singleplayer maps.

    bij het artikel Alle Doom-dlc gratis na update 6.66

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Alle Doom-dlc gratis na update 6.66

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Alle Doom-dlc gratis na update 6.66

  • None
    TripleDad heeft gereageerd op je bericht:

    OMG Russian hacks! :P

    Maar nooit geweten dat er onder het MS personeel zo'n fanbase was wat betreft My Little Pony.

    @thechief
    Nog nooit van Bronies gehoord?
    Read it and weep;)

    bij het artikel Xbox One-spelers krijgen rare foutmelding over My Little Pony

  • None
    TripleDad heeft gereageerd op je bericht:

    OMG Russian hacks! :P

    Maar nooit geweten dat er onder het MS personeel zo'n fanbase was wat betreft My Little Pony.

    @thechief
    Nog nooit van Bronies gehoord?
    Read it and weep;)

    bij het artikel Xbox One-spelers krijgen rare foutmelding over My Little Pony

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Xbox One-spelers krijgen rare foutmelding over My Little Pony

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Xbox One-spelers krijgen rare foutmelding over My Little Pony

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Telltale onthult nieuwe seizoenen voor Batman, Walking Dead en The Wolf Among Us

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Telltale onthult nieuwe seizoenen voor Batman, Walking Dead en The Wolf Among Us

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo-fan heeft Super Mario 64 Maker uitgebracht

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo-fan heeft Super Mario 64 Maker uitgebracht

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall 2 krijgt volgende week co-op horde-modus

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall 2 krijgt volgende week co-op horde-modus

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Welke retrogames moeten er op de Ataribox?

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Welke retrogames moeten er op de Ataribox?

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Splatoon 2

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Splatoon 2

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    zyntaxable .

    @thechief Nee, er staat achter dat dat in augustus vorig jaar was. Dat was net na de launch.

    bij het artikel PlayerUnknown's Battlegrounds behaalt hoger aantal gelijktijdige spelers dan GTA 5

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    zyntaxable .

    @thechief Nee, er staat achter dat dat in augustus vorig jaar was. Dat was net na de launch.

    bij het artikel PlayerUnknown's Battlegrounds behaalt hoger aantal gelijktijdige spelers dan GTA 5

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Insomniac Games heeft slingeren in Spider-Man aangepast sinds E3

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Insomniac Games heeft slingeren in Spider-Man aangepast sinds E3

  • None
    zyntaxable heeft gereageerd op je bericht:

    No Man's Sky heeft 212k spelers online op een peak moment ergens in de afgelopen 48 uur?

    Wow…………………..

    @thechief Nee, er staat achter dat dat in augustus vorig jaar was. Dat was net na de launch.

    bij het artikel PlayerUnknown's Battlegrounds behaalt hoger aantal gelijktijdige spelers dan GTA 5

  • None
    zyntaxable heeft gereageerd op je bericht:

    No Man's Sky heeft 212k spelers online op een peak moment ergens in de afgelopen 48 uur?

    Wow…………………..

    @thechief Nee, er staat achter dat dat in augustus vorig jaar was. Dat was net na de launch.

    bij het artikel PlayerUnknown's Battlegrounds behaalt hoger aantal gelijktijdige spelers dan GTA 5

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel PlayerUnknown's Battlegrounds behaalt hoger aantal gelijktijdige spelers dan GTA 5

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel PlayerUnknown's Battlegrounds behaalt hoger aantal gelijktijdige spelers dan GTA 5

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Telltale hint naar aankondiging op Comic Con

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Telltale hint naar aankondiging op Comic Con

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Eerste beelden van Ataribox verschenen

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Eerste beelden van Ataribox verschenen

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gek op HDR - Gamer.nl Podcast 129

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gek op HDR - Gamer.nl Podcast 129

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gek op HDR - Gamer.nl Podcast 129

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gek op HDR - Gamer.nl Podcast 129

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel PSV stopt per direct met eSporter Tony Kok

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel PSV stopt per direct met eSporter Tony Kok

  • None
    HighNesZ heeft gereageerd op je bericht:

    @highnesz Volledig me eens dat slechte servers/online connectivity de lol danig kan beperken.

    Ik hoop nu echt dat developers terugvallen op de "ouderwetse" dedicated servers en de peer to peer-meuk laten voor wat het is.

    @thechief Zo zeg dat wel. Good old days!

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None
    HighNesZ heeft gereageerd op je bericht:

    @highnesz Volledig me eens dat slechte servers/online connectivity de lol danig kan beperken.

    Ik hoop nu echt dat developers terugvallen op de "ouderwetse" dedicated servers en de peer to peer-meuk laten voor wat het is.

    @thechief Zo zeg dat wel. Good old days!

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    HighNesZ .

    @shadowfirenl Erg frustrerend wanneer een mp only game slechte servers heeft. Ubi is na mijn mening meer geschikt voor de sp gamer dan voor de mp gamer.

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    HighNesZ .

    @shadowfirenl Erg frustrerend wanneer een mp only game slechte servers heeft. Ubi is na mijn mening meer geschikt voor de sp gamer dan voor de mp gamer.

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • shadowfirenl heeft gereageerd op je bericht:

    @arisu Inderdaad, hij is verantwoordelijk geweest voor het creatieve proces en niet voor de online systemen waardoor For Honor als een gefaalde game kan worden beschouwd.

    Wellicht is ie juist wel weg gegaan bij Ubisoft vanwege de frustratie die For Honor heeft gebracht: Een gloednieuwe IP introduceren die goed verkocht heeft en dan door zulke knulligheden, die de schuld is van andere mensen, de community vrij snel weer in elkaar zien storten.

    @thechief ik ben sinds afgelopen maand met for honor begonnen maar begrijp de negativiteit niet zo? Vermaak me goed met die game… Oke de servers liggen er regelmatig uit, maar dat is bij een rainbow six niet anders…Ubisoft kwaal….

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • shadowfirenl heeft gereageerd op je bericht:

    @arisu Inderdaad, hij is verantwoordelijk geweest voor het creatieve proces en niet voor de online systemen waardoor For Honor als een gefaalde game kan worden beschouwd.

    Wellicht is ie juist wel weg gegaan bij Ubisoft vanwege de frustratie die For Honor heeft gebracht: Een gloednieuwe IP introduceren die goed verkocht heeft en dan door zulke knulligheden, die de schuld is van andere mensen, de community vrij snel weer in elkaar zien storten.

    @thechief ik ben sinds afgelopen maand met for honor begonnen maar begrijp de negativiteit niet zo? Vermaak me goed met die game… Oke de servers liggen er regelmatig uit, maar dat is bij een rainbow six niet anders…Ubisoft kwaal….

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None
    haastnooit heeft gereageerd op je bericht:

    @arisu Inderdaad, hij is verantwoordelijk geweest voor het creatieve proces en niet voor de online systemen waardoor For Honor als een gefaalde game kan worden beschouwd.

    Wellicht is ie juist wel weg gegaan bij Ubisoft vanwege de frustratie die For Honor heeft gebracht: Een gloednieuwe IP introduceren die goed verkocht heeft en dan door zulke knulligheden, die de schuld is van andere mensen, de community vrij snel weer in elkaar zien storten.

    @thechief Het gebeurt Ubisoft wel vaker, zodra een game verkocht is doet Ubisoft het minimale om de game nog te ondersteunen.
    The Division hebben ze op die manier ook verkloot in het begin. Patches maakten meer stuk.

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None
    haastnooit heeft gereageerd op je bericht:

    @arisu Inderdaad, hij is verantwoordelijk geweest voor het creatieve proces en niet voor de online systemen waardoor For Honor als een gefaalde game kan worden beschouwd.

    Wellicht is ie juist wel weg gegaan bij Ubisoft vanwege de frustratie die For Honor heeft gebracht: Een gloednieuwe IP introduceren die goed verkocht heeft en dan door zulke knulligheden, die de schuld is van andere mensen, de community vrij snel weer in elkaar zien storten.

    @thechief Het gebeurt Ubisoft wel vaker, zodra een game verkocht is doet Ubisoft het minimale om de game nog te ondersteunen.
    The Division hebben ze op die manier ook verkloot in het begin. Patches maakten meer stuk.

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Micro Machines: World Series

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Micro Machines: World Series

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Arisu .

    @aces-82 Ik denk dat je de schuld voor de problemen van dat spel bij de verkeerde persoon neer legt.

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Arisu .

    @aces-82 Ik denk dat je de schuld voor de problemen van dat spel bij de verkeerde persoon neer legt.

    bij het artikel Creative director For Honor verlaat Ubisoft, gaat naar ArenaNet

  • None
    TheDeeGee heeft gereageerd op je bericht:

    Was er niet iemand die recentelijk op nieuws van deze game had gereageerd nadat hij extensief de beta had gespeeld? Kan me herinneren dat die persoon buitengewoon negatief was over het verdienmodel van de game, waarbij microtransacties wel heel opdringerig werden gebracht, en het feit dat er wel erg veel gegrind moet worden.

    @thechief

    Dat was ik :)

    Mensen die de Early Access kopen krijgen niets anders dan RNG lootboxes. Daarnaast heeft het 40 Euro Pakket maar 10 Euro aan waarde.

    bij het artikel Sfeervolle cinematische beelden van Fortnite

  • None
    TheDeeGee heeft gereageerd op je bericht:

    Was er niet iemand die recentelijk op nieuws van deze game had gereageerd nadat hij extensief de beta had gespeeld? Kan me herinneren dat die persoon buitengewoon negatief was over het verdienmodel van de game, waarbij microtransacties wel heel opdringerig werden gebracht, en het feit dat er wel erg veel gegrind moet worden.

    @thechief

    Dat was ik :)

    Mensen die de Early Access kopen krijgen niets anders dan RNG lootboxes. Daarnaast heeft het 40 Euro Pakket maar 10 Euro aan waarde.

    bij het artikel Sfeervolle cinematische beelden van Fortnite

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Western-mmo Wild West Online in actie

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Western-mmo Wild West Online in actie

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Noctornal .

    @rpenning Onzin comment Destiny 2 word geweldig.

    bij het artikel Witte PlayStation 4 Pro-bundel met Destiny 2 aangekondigd

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Noctornal .

    @rpenning Onzin comment Destiny 2 word geweldig.

    bij het artikel Witte PlayStation 4 Pro-bundel met Destiny 2 aangekondigd

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Western-mmo Wild West Online in actie

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Western-mmo Wild West Online in actie

  • Scream2Late heeft gereageerd op je bericht:

    Een ping van 200 hoeft helemaal geen groot nadeel te zijn, betekent alleen maar dat je iets meer voor je doelen moet mikken vanwege de hogere latency. In mijn 56k6-modem dagen speelde ik UT1999 met een ping van 350-400 ms.

    Je krijgt enkel een groot probleem als er ping spikes zijn, maar bij een stabiele snelheid van de verbinding is er vrij weinig aan de hand dat playerskill niet kan compenseren.

    @thechief

    Dit

    bij het artikel Australische Quake Champions-speler kwalificeert voor toernooi met een ping van 200

  • Scream2Late heeft gereageerd op je bericht:

    Een ping van 200 hoeft helemaal geen groot nadeel te zijn, betekent alleen maar dat je iets meer voor je doelen moet mikken vanwege de hogere latency. In mijn 56k6-modem dagen speelde ik UT1999 met een ping van 350-400 ms.

    Je krijgt enkel een groot probleem als er ping spikes zijn, maar bij een stabiele snelheid van de verbinding is er vrij weinig aan de hand dat playerskill niet kan compenseren.

    @thechief

    Dit

    bij het artikel Australische Quake Champions-speler kwalificeert voor toernooi met een ping van 200

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    darkmanwls .

    @haastnooit in 2010 kreeg de wereld een overhaul met cataclysm, de verandering waar@TheChuef op doelt is denk ik de update van de character models.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    darkmanwls .

    @haastnooit in 2010 kreeg de wereld een overhaul met cataclysm, de verandering waar@TheChuef op doelt is denk ik de update van de character models.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel LawBreakers

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel LawBreakers

  • None
    haastnooit heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls Inderdaad, het is één van de redenen dat WoW bijvoorbeeld al zo lang meegaat en pas 1-2 jaar (?) geleden een grafische upgrade heeft moeten ondergaan.

    @thechief WoW kreeg al eerder een grafische upgrade met de komst van Cataclysm in 2010

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    haastnooit heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls Inderdaad, het is één van de redenen dat WoW bijvoorbeeld al zo lang meegaat en pas 1-2 jaar (?) geleden een grafische upgrade heeft moeten ondergaan.

    @thechief WoW kreeg al eerder een grafische upgrade met de komst van Cataclysm in 2010

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Netflix verlengt Castlevania voor tweede seizoen

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Netflix verlengt Castlevania voor tweede seizoen

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sfeervolle cinematische beelden van Fortnite

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Sfeervolle cinematische beelden van Fortnite

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Castus .

    @thechief

    De punten die je aankaart zijn punten die wel hand in hand gaan met weinig ervaring in de game als ik eerlijk ben.

    Er zijn namelijk echt genoeg mogelijkheden tot flanken. Het zijn alleen niet altijd de meest obvious manieren. Ook kan elke hero echt goed gecounterd worden. het reaper voorbeeld wordt in hogere 'tiers' echt bijna altijd gestopt. (door Ana sleepdart), DVA die erop gaat staan met haar matrix. Zelfs Mei's icewall ervoor. Reinhard en Orisa, Zarya's bubbels.

    De vergelijking met een first person MOBA gaat wel op; dat is het in wezen ook, maar ik ben het niet met je eens dat aimen niet relevant is. Voor Mercy players inderdaad niet(wat het juist toeganklijk maakt) maar speel maar eens een Mccree met slechte aim bijvoorbeeld.

    Zelf ben ik een diamond player en speel ik al sinds de eerste dag en hoe hoger je komt in rang, hoe meer diepgang er echt in komt en dan vind ik veel van je punten eerlijk gezegd niet echt accuraat.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Castus .

    @thechief

    De punten die je aankaart zijn punten die wel hand in hand gaan met weinig ervaring in de game als ik eerlijk ben.

    Er zijn namelijk echt genoeg mogelijkheden tot flanken. Het zijn alleen niet altijd de meest obvious manieren. Ook kan elke hero echt goed gecounterd worden. het reaper voorbeeld wordt in hogere 'tiers' echt bijna altijd gestopt. (door Ana sleepdart), DVA die erop gaat staan met haar matrix. Zelfs Mei's icewall ervoor. Reinhard en Orisa, Zarya's bubbels.

    De vergelijking met een first person MOBA gaat wel op; dat is het in wezen ook, maar ik ben het niet met je eens dat aimen niet relevant is. Voor Mercy players inderdaad niet(wat het juist toeganklijk maakt) maar speel maar eens een Mccree met slechte aim bijvoorbeeld.

    Zelf ben ik een diamond player en speel ik al sinds de eerste dag en hoe hoger je komt in rang, hoe meer diepgang er echt in komt en dan vind ik veel van je punten eerlijk gezegd niet echt accuraat.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    darkmanwls .

    @archer83 Het grappige is dat een game als call of duty er totaal niet uit ziet als een spel voor kleine kinderen, maar dat wel een groot gedeelte van de playerbase is. De hele gedachte van "cartoony dus voor kinderen" is wel zo'n achterhaald en kortzichtige gedachte. Het is de look die blizzard meestal gebruikt, en een groot voordeel ervan is dat de graphics veel minder snel oud worden. realistische graphics zijn veel sneller achterhaald.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    darkmanwls .

    @archer83 Het grappige is dat een game als call of duty er totaal niet uit ziet als een spel voor kleine kinderen, maar dat wel een groot gedeelte van de playerbase is. De hele gedachte van "cartoony dus voor kinderen" is wel zo'n achterhaald en kortzichtige gedachte. Het is de look die blizzard meestal gebruikt, en een groot voordeel ervan is dat de graphics veel minder snel oud worden. realistische graphics zijn veel sneller achterhaald.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    Aldodilly heeft gereageerd op je bericht:

    Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden? Interessante stelling/titel.

    Ik zelf vind het iig oer en oersaai, iets dat mij heel erg verbaasde:
    1. Ik ben een enorme FPS fan.
    2. Het spel is kleurrijk, vrij redelijk gebalanceerd, geluid is goed etc.

    Probleem is alleen dat ik geen één van de karakters erg gevarieerd vind qua abilities. Elk karakter kent à la een MOBA maar een paar truukjes dus de actie per karakter is enorm eentonig. En tuurlijk kan je van karakter wisselen voor de broodnodige variatie maar het probleem blijft dat ik binnen 5 min op de abilities van ieder karakter ben uitgekeken.

    Gekoppeld aan het vrij simpele en sterk lineaire leveldesign waarin weinig mogelijkheden tot flankeren etc zijn was ik iig enorm snel uitgekeken op de open beta destijds. Ik voelde me gewoon heel erg detached van de actie.

    Toen ik met Reaper eens in wraith vorm door een hele groep vijanden zweefde en vervolgens mijn super activeerde waardoor het voltallige vijandige team in 2 sec afgemaakt was wist ik de kernreden waarom ik het spel niet leuk vind: In veel opzichten is het in eerste instantie een 1st person MOBA (timing van je skills en cooldown managment is veel belangrijker dan daadwerkelijk goed kunnen mikken) en niet een shooter.

    Battlefield 4 is op het moment de enige shooter die ik echt leuk vind, aangezien Battlefield 1 helaas één grote faal is binnen de franchise vanwege het verschrikkelijk slechte firing system dat ze hebben geïmplementeerd in die game tov het systeem van BF3 en 4.

    @thechief Zin om hier volgende week in de podcast op te reageren.

    'Karakters' is alvast niet hetzelfde als 'personages'.

    Triggered.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    Aldodilly heeft gereageerd op je bericht:

    Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden? Interessante stelling/titel.

    Ik zelf vind het iig oer en oersaai, iets dat mij heel erg verbaasde:
    1. Ik ben een enorme FPS fan.
    2. Het spel is kleurrijk, vrij redelijk gebalanceerd, geluid is goed etc.

    Probleem is alleen dat ik geen één van de karakters erg gevarieerd vind qua abilities. Elk karakter kent à la een MOBA maar een paar truukjes dus de actie per karakter is enorm eentonig. En tuurlijk kan je van karakter wisselen voor de broodnodige variatie maar het probleem blijft dat ik binnen 5 min op de abilities van ieder karakter ben uitgekeken.

    Gekoppeld aan het vrij simpele en sterk lineaire leveldesign waarin weinig mogelijkheden tot flankeren etc zijn was ik iig enorm snel uitgekeken op de open beta destijds. Ik voelde me gewoon heel erg detached van de actie.

    Toen ik met Reaper eens in wraith vorm door een hele groep vijanden zweefde en vervolgens mijn super activeerde waardoor het voltallige vijandige team in 2 sec afgemaakt was wist ik de kernreden waarom ik het spel niet leuk vind: In veel opzichten is het in eerste instantie een 1st person MOBA (timing van je skills en cooldown managment is veel belangrijker dan daadwerkelijk goed kunnen mikken) en niet een shooter.

    Battlefield 4 is op het moment de enige shooter die ik echt leuk vind, aangezien Battlefield 1 helaas één grote faal is binnen de franchise vanwege het verschrikkelijk slechte firing system dat ze hebben geïmplementeerd in die game tov het systeem van BF3 en 4.

    @thechief Zin om hier volgende week in de podcast op te reageren.

    'Karakters' is alvast niet hetzelfde als 'personages'.

    Triggered.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Aldodilly .

    @thechief Klassiek anglicisme in berichtgeving over games (een karakter is niet hetzelfde als een character). Mijn eindredactie-brein doet dan pijn.

    ANYWAY, we nemen je respons mee in de volgende podcast!

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Aldodilly .

    @thechief Klassiek anglicisme in berichtgeving over games (een karakter is niet hetzelfde als een character). Mijn eindredactie-brein doet dan pijn.

    ANYWAY, we nemen je respons mee in de volgende podcast!

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    Aldodilly heeft gereageerd op je bericht:

    @aldodilly Ben niet helemaal zeker wat je bedoelt.

    @thechief Klassiek anglicisme in berichtgeving over games (een karakter is niet hetzelfde als een character). Mijn eindredactie-brein doet dan pijn.

    ANYWAY, we nemen je respons mee in de volgende podcast!

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    Aldodilly heeft gereageerd op je bericht:

    @aldodilly Ben niet helemaal zeker wat je bedoelt.

    @thechief Klassiek anglicisme in berichtgeving over games (een karakter is niet hetzelfde als een character). Mijn eindredactie-brein doet dan pijn.

    ANYWAY, we nemen je respons mee in de volgende podcast!

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Aldodilly .

    @thechief Zin om hier volgende week in de podcast op te reageren.

    'Karakters' is alvast niet hetzelfde als 'personages'.

    Triggered.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Aldodilly .

    @thechief Zin om hier volgende week in de podcast op te reageren.

    'Karakters' is alvast niet hetzelfde als 'personages'.

    Triggered.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    Castus heeft gereageerd op je bericht:

    Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden? Interessante stelling/titel.

    Ik zelf vind het iig oer en oersaai, iets dat mij heel erg verbaasde:
    1. Ik ben een enorme FPS fan.
    2. Het spel is kleurrijk, vrij redelijk gebalanceerd, geluid is goed etc.

    Probleem is alleen dat ik geen één van de karakters erg gevarieerd vind qua abilities. Elk karakter kent à la een MOBA maar een paar truukjes dus de actie per karakter is enorm eentonig. En tuurlijk kan je van karakter wisselen voor de broodnodige variatie maar het probleem blijft dat ik binnen 5 min op de abilities van ieder karakter ben uitgekeken.

    Gekoppeld aan het vrij simpele en sterk lineaire leveldesign waarin weinig mogelijkheden tot flankeren etc zijn was ik iig enorm snel uitgekeken op de open beta destijds. Ik voelde me gewoon heel erg detached van de actie.

    Toen ik met Reaper eens in wraith vorm door een hele groep vijanden zweefde en vervolgens mijn super activeerde waardoor het voltallige vijandige team in 2 sec afgemaakt was wist ik de kernreden waarom ik het spel niet leuk vind: In veel opzichten is het in eerste instantie een 1st person MOBA (timing van je skills en cooldown managment is veel belangrijker dan daadwerkelijk goed kunnen mikken) en niet een shooter.

    Battlefield 4 is op het moment de enige shooter die ik echt leuk vind, aangezien Battlefield 1 helaas één grote faal is binnen de franchise vanwege het verschrikkelijk slechte firing system dat ze hebben geïmplementeerd in die game tov het systeem van BF3 en 4.

    @thechief

    De punten die je aankaart zijn punten die wel hand in hand gaan met weinig ervaring in de game als ik eerlijk ben.

    Er zijn namelijk echt genoeg mogelijkheden tot flanken. Het zijn alleen niet altijd de meest obvious manieren. Ook kan elke hero echt goed gecounterd worden. het reaper voorbeeld wordt in hogere 'tiers' echt bijna altijd gestopt. (door Ana sleepdart), DVA die erop gaat staan met haar matrix. Zelfs Mei's icewall ervoor. Reinhard en Orisa, Zarya's bubbels.

    De vergelijking met een first person MOBA gaat wel op; dat is het in wezen ook, maar ik ben het niet met je eens dat aimen niet relevant is. Voor Mercy players inderdaad niet(wat het juist toeganklijk maakt) maar speel maar eens een Mccree met slechte aim bijvoorbeeld.

    Zelf ben ik een diamond player en speel ik al sinds de eerste dag en hoe hoger je komt in rang, hoe meer diepgang er echt in komt en dan vind ik veel van je punten eerlijk gezegd niet echt accuraat.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    Castus heeft gereageerd op je bericht:

    Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden? Interessante stelling/titel.

    Ik zelf vind het iig oer en oersaai, iets dat mij heel erg verbaasde:
    1. Ik ben een enorme FPS fan.
    2. Het spel is kleurrijk, vrij redelijk gebalanceerd, geluid is goed etc.

    Probleem is alleen dat ik geen één van de karakters erg gevarieerd vind qua abilities. Elk karakter kent à la een MOBA maar een paar truukjes dus de actie per karakter is enorm eentonig. En tuurlijk kan je van karakter wisselen voor de broodnodige variatie maar het probleem blijft dat ik binnen 5 min op de abilities van ieder karakter ben uitgekeken.

    Gekoppeld aan het vrij simpele en sterk lineaire leveldesign waarin weinig mogelijkheden tot flankeren etc zijn was ik iig enorm snel uitgekeken op de open beta destijds. Ik voelde me gewoon heel erg detached van de actie.

    Toen ik met Reaper eens in wraith vorm door een hele groep vijanden zweefde en vervolgens mijn super activeerde waardoor het voltallige vijandige team in 2 sec afgemaakt was wist ik de kernreden waarom ik het spel niet leuk vind: In veel opzichten is het in eerste instantie een 1st person MOBA (timing van je skills en cooldown managment is veel belangrijker dan daadwerkelijk goed kunnen mikken) en niet een shooter.

    Battlefield 4 is op het moment de enige shooter die ik echt leuk vind, aangezien Battlefield 1 helaas één grote faal is binnen de franchise vanwege het verschrikkelijk slechte firing system dat ze hebben geïmplementeerd in die game tov het systeem van BF3 en 4.

    @thechief

    De punten die je aankaart zijn punten die wel hand in hand gaan met weinig ervaring in de game als ik eerlijk ben.

    Er zijn namelijk echt genoeg mogelijkheden tot flanken. Het zijn alleen niet altijd de meest obvious manieren. Ook kan elke hero echt goed gecounterd worden. het reaper voorbeeld wordt in hogere 'tiers' echt bijna altijd gestopt. (door Ana sleepdart), DVA die erop gaat staan met haar matrix. Zelfs Mei's icewall ervoor. Reinhard en Orisa, Zarya's bubbels.

    De vergelijking met een first person MOBA gaat wel op; dat is het in wezen ook, maar ik ben het niet met je eens dat aimen niet relevant is. Voor Mercy players inderdaad niet(wat het juist toeganklijk maakt) maar speel maar eens een Mccree met slechte aim bijvoorbeeld.

    Zelf ben ik een diamond player en speel ik al sinds de eerste dag en hoe hoger je komt in rang, hoe meer diepgang er echt in komt en dan vind ik veel van je punten eerlijk gezegd niet echt accuraat.

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    GoRightAhead heeft gereageerd op je bericht:

    Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden? Interessante stelling/titel.

    Ik zelf vind het iig oer en oersaai, iets dat mij heel erg verbaasde:
    1. Ik ben een enorme FPS fan.
    2. Het spel is kleurrijk, vrij redelijk gebalanceerd, geluid is goed etc.

    Probleem is alleen dat ik geen één van de karakters erg gevarieerd vind qua abilities. Elk karakter kent à la een MOBA maar een paar truukjes dus de actie per karakter is enorm eentonig. En tuurlijk kan je van karakter wisselen voor de broodnodige variatie maar het probleem blijft dat ik binnen 5 min op de abilities van ieder karakter ben uitgekeken.

    Gekoppeld aan het vrij simpele en sterk lineaire leveldesign waarin weinig mogelijkheden tot flankeren etc zijn was ik iig enorm snel uitgekeken op de open beta destijds. Ik voelde me gewoon heel erg detached van de actie.

    Toen ik met Reaper eens in wraith vorm door een hele groep vijanden zweefde en vervolgens mijn super activeerde waardoor het voltallige vijandige team in 2 sec afgemaakt was wist ik de kernreden waarom ik het spel niet leuk vind: In veel opzichten is het in eerste instantie een 1st person MOBA (timing van je skills en cooldown managment is veel belangrijker dan daadwerkelijk goed kunnen mikken) en niet een shooter.

    Battlefield 4 is op het moment de enige shooter die ik echt leuk vind, aangezien Battlefield 1 helaas één grote faal is binnen de franchise vanwege het verschrikkelijk slechte firing system dat ze hebben geïmplementeerd in die game tov het systeem van BF3 en 4.

    @thechief
    Mooi gezegd. Ik ga battlefield 4 maar weer eens installeren!

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    GoRightAhead heeft gereageerd op je bericht:

    Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden? Interessante stelling/titel.

    Ik zelf vind het iig oer en oersaai, iets dat mij heel erg verbaasde:
    1. Ik ben een enorme FPS fan.
    2. Het spel is kleurrijk, vrij redelijk gebalanceerd, geluid is goed etc.

    Probleem is alleen dat ik geen één van de karakters erg gevarieerd vind qua abilities. Elk karakter kent à la een MOBA maar een paar truukjes dus de actie per karakter is enorm eentonig. En tuurlijk kan je van karakter wisselen voor de broodnodige variatie maar het probleem blijft dat ik binnen 5 min op de abilities van ieder karakter ben uitgekeken.

    Gekoppeld aan het vrij simpele en sterk lineaire leveldesign waarin weinig mogelijkheden tot flankeren etc zijn was ik iig enorm snel uitgekeken op de open beta destijds. Ik voelde me gewoon heel erg detached van de actie.

    Toen ik met Reaper eens in wraith vorm door een hele groep vijanden zweefde en vervolgens mijn super activeerde waardoor het voltallige vijandige team in 2 sec afgemaakt was wist ik de kernreden waarom ik het spel niet leuk vind: In veel opzichten is het in eerste instantie een 1st person MOBA (timing van je skills en cooldown managment is veel belangrijker dan daadwerkelijk goed kunnen mikken) en niet een shooter.

    Battlefield 4 is op het moment de enige shooter die ik echt leuk vind, aangezien Battlefield 1 helaas één grote faal is binnen de franchise vanwege het verschrikkelijk slechte firing system dat ze hebben geïmplementeerd in die game tov het systeem van BF3 en 4.

    @thechief
    Mooi gezegd. Ik ga battlefield 4 maar weer eens installeren!

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'Iedereen zou Overwatch leuk moeten vinden' - Podcast 128

  • Scream2Late heeft gereageerd op je bericht:

    @highnesz Ga Akira of Ghost in the Shell eens kijken op Netflix, dat verandert je mening over 'tekenfilms zijn niet voor volwassenen' wel :)

    @thechief

    Nou niet echt zo veel soeps is dat nu ook weer niet

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • Scream2Late heeft gereageerd op je bericht:

    @highnesz Ga Akira of Ghost in the Shell eens kijken op Netflix, dat verandert je mening over 'tekenfilms zijn niet voor volwassenen' wel :)

    @thechief

    Nou niet echt zo veel soeps is dat nu ook weer niet

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    HighNesZ .

    @thechief Heb me mening nog niet gegeven ;) Iedereen moet ook lekker kijken wat ze prettig vinden. Ik stelde enkel een erg flauwe vraag, excuus.

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    HighNesZ .

    @thechief Heb me mening nog niet gegeven ;) Iedereen moet ook lekker kijken wat ze prettig vinden. Ik stelde enkel een erg flauwe vraag, excuus.

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None
    HighNesZ heeft gereageerd op je bericht:

    @highnesz Ga Akira of Ghost in the Shell eens kijken op Netflix, dat verandert je mening over 'tekenfilms zijn niet voor volwassenen' wel :)

    @thechief Heb me mening nog niet gegeven ;) Iedereen moet ook lekker kijken wat ze prettig vinden. Ik stelde enkel een erg flauwe vraag, excuus.

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None
    HighNesZ heeft gereageerd op je bericht:

    @highnesz Ga Akira of Ghost in the Shell eens kijken op Netflix, dat verandert je mening over 'tekenfilms zijn niet voor volwassenen' wel :)

    @thechief Heb me mening nog niet gegeven ;) Iedereen moet ook lekker kijken wat ze prettig vinden. Ik stelde enkel een erg flauwe vraag, excuus.

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    HighNesZ .

    Zijn er nou echt zoveel kinderen die tekenfilms kijken op Netflix?

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    HighNesZ .

    Zijn er nou echt zoveel kinderen die tekenfilms kijken op Netflix?

    bij het artikel Castlevania-serie is nu te bekijken op Netflix

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De meest bizarre game-pc’s

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De meest bizarre game-pc’s

  • None
    spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    @smoothy101 Zoals Archer al aangaf: Het gaat om starcards die je schade incasserend vermogen verhogen, je eigen schade capaciteit boosten etc.

    Maw, allemaal bullshit die je absoluut niet wilt hebben in een MP teambased shooter (or any shooter for that matter).

    @thechief

    Big deal. Gewoon paar potjes spelen en je ranked en krijgt die starcards voor noppes. In Battlefield heb je dit ook, pakketten kopen dat je alles unlocked als noob zijnde. Handig voor mensen die weinig tijd hebben om te spelen maar wel de volledige ervaring willen hebben.

    En ranken in Battlefront is een bitch, duurt lang voordat je eindelijk eens level 50 bent.

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None
    spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    @smoothy101 Zoals Archer al aangaf: Het gaat om starcards die je schade incasserend vermogen verhogen, je eigen schade capaciteit boosten etc.

    Maw, allemaal bullshit die je absoluut niet wilt hebben in een MP teambased shooter (or any shooter for that matter).

    @thechief

    Big deal. Gewoon paar potjes spelen en je ranked en krijgt die starcards voor noppes. In Battlefield heb je dit ook, pakketten kopen dat je alles unlocked als noob zijnde. Handig voor mensen die weinig tijd hebben om te spelen maar wel de volledige ervaring willen hebben.

    En ranken in Battlefront is een bitch, duurt lang voordat je eindelijk eens level 50 bent.

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    smoothy101 .

    @thechief Was er mis met cosmetische micro trans acties? Veel games doen dit, het geeft helemaal geen voordeel.

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    smoothy101 .

    @thechief Was er mis met cosmetische micro trans acties? Veel games doen dit, het geeft helemaal geen voordeel.

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None
    smoothy101 heeft gereageerd op je bericht:

    Ik was al niet erg positief over de game na de E3 2017 demonstratie maar nu ik weet dat het spel ook nog eens microtransacties bevat (epic fail van EA omdat het, na het falen van Battlefront 1 qua content/DLC beleid, hun kansen op het kweken van goodwill bij de community weer volledig teniet doet) ben ik totaal niet meer geïnteresseerd.

    @thechief Was er mis met cosmetische micro trans acties? Veel games doen dit, het geeft helemaal geen voordeel.

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None
    smoothy101 heeft gereageerd op je bericht:

    Ik was al niet erg positief over de game na de E3 2017 demonstratie maar nu ik weet dat het spel ook nog eens microtransacties bevat (epic fail van EA omdat het, na het falen van Battlefront 1 qua content/DLC beleid, hun kansen op het kweken van goodwill bij de community weer volledig teniet doet) ben ik totaal niet meer geïnteresseerd.

    @thechief Was er mis met cosmetische micro trans acties? Veel games doen dit, het geeft helemaal geen voordeel.

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Zestien heroes Star Wars Battlefront 2 uitgelekt

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Magnum, P.I. is er klaar voor in Agents of Mayhem

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Magnum, P.I. is er klaar voor in Agents of Mayhem

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    SuperDre .

    @thechief concept is niets unieks aan, is gewoon een platformer/sidescroller, enige wat redelijk uniek is is de graphics. Het wordt hier wel heel erg beknopt besproken, maar het is niet zo simpel als 'blij dat je een publisher weet te vinden'.

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    SuperDre .

    @thechief concept is niets unieks aan, is gewoon een platformer/sidescroller, enige wat redelijk uniek is is de graphics. Het wordt hier wel heel erg beknopt besproken, maar het is niet zo simpel als 'blij dat je een publisher weet te vinden'.

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • None
    SuperDre heeft gereageerd op je bericht:

    Tja het is een kleine ontwikkelaar met een vrij uniek concept, dan ben je al lang blij dat je een publisher weet te vinden die het aandurft en snap ik best dat je niet kan eisen dat het multi-platform wordt.

    Nu maar hopen dat de game ook daadwerkelijk goed is en niet eindigt zoals Mighty no.9 etc.: Veel hype en gevolgd door een crash en burn.

    @thechief concept is niets unieks aan, is gewoon een platformer/sidescroller, enige wat redelijk uniek is is de graphics. Het wordt hier wel heel erg beknopt besproken, maar het is niet zo simpel als 'blij dat je een publisher weet te vinden'.

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • None
    SuperDre heeft gereageerd op je bericht:

    Tja het is een kleine ontwikkelaar met een vrij uniek concept, dan ben je al lang blij dat je een publisher weet te vinden die het aandurft en snap ik best dat je niet kan eisen dat het multi-platform wordt.

    Nu maar hopen dat de game ook daadwerkelijk goed is en niet eindigt zoals Mighty no.9 etc.: Veel hype en gevolgd door een crash en burn.

    @thechief concept is niets unieks aan, is gewoon een platformer/sidescroller, enige wat redelijk uniek is is de graphics. Het wordt hier wel heel erg beknopt besproken, maar het is niet zo simpel als 'blij dat je een publisher weet te vinden'.

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • Scream2Late heeft gereageerd op je bericht:

    Tja het is een kleine ontwikkelaar met een vrij uniek concept, dan ben je al lang blij dat je een publisher weet te vinden die het aandurft en snap ik best dat je niet kan eisen dat het multi-platform wordt.

    Nu maar hopen dat de game ook daadwerkelijk goed is en niet eindigt zoals Mighty no.9 etc.: Veel hype en gevolgd door een crash en burn.

    @thechief

    Mighty 9 was zowieso een ripoff

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • Scream2Late heeft gereageerd op je bericht:

    Tja het is een kleine ontwikkelaar met een vrij uniek concept, dan ben je al lang blij dat je een publisher weet te vinden die het aandurft en snap ik best dat je niet kan eisen dat het multi-platform wordt.

    Nu maar hopen dat de game ook daadwerkelijk goed is en niet eindigt zoals Mighty no.9 etc.: Veel hype en gevolgd door een crash en burn.

    @thechief

    Mighty 9 was zowieso een ripoff

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    bokahara .

    doe toch even normaal, fanboiiiis. jullie doen alsof het einde van de wereld is. als je in liberty city wilt spelen, ga dan gta 4 spelen. ohnee, dat is ineens teveel gevraagt!

    bij het artikel Liberty City-mod voor GTA 5 geannuleerd

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    bokahara .

    doe toch even normaal, fanboiiiis. jullie doen alsof het einde van de wereld is. als je in liberty city wilt spelen, ga dan gta 4 spelen. ohnee, dat is ineens teveel gevraagt!

    bij het artikel Liberty City-mod voor GTA 5 geannuleerd

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Cuphead komt nooit naar PlayStation 4 of Switch

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    SkyScourge .

    @thechief Da`s ook niet zo raar aangezien de man achter unreal tournament ook achter lawbreakers zit :D

    En daar ben ik wel blij om. Overwatch is tja… leuk, begrijp me niet verkeerd. Maar lawbreakers voelt gewoon wat 'volwassener' aan if that makes sense.

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    SkyScourge .

    @thechief Da`s ook niet zo raar aangezien de man achter unreal tournament ook achter lawbreakers zit :D

    En daar ben ik wel blij om. Overwatch is tja… leuk, begrijp me niet verkeerd. Maar lawbreakers voelt gewoon wat 'volwassener' aan if that makes sense.

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • rpenning heeft gereageerd op je bericht:

    Ik heb een hekel aan die nostalgische pogingen van developers om oude games in een HD jasje te stoppen, waarbij ze volkomen voorbij gaan aan de ontwikkelingen binnen een genre. Je blijft dan idd meestal met een knagend gevoel achter dat het zoveel meer had kunnen zijn.

    Games zoals Wolfenstein The New Order etc doen het dan beter in mijn optiek: Ze grijpen terug naar oude formules of ideeen maar voegen wel zaken toe die door evolutie binnen een genre gemeengoed zijn geworden, waardoor je eindigt met een 'best of both worlds' situatie.

    Hopelijk verkoopt deze game goed zodat ze idd aanleiding zien (en budget krijgen) om een volledig nieuwe game binnen de reeks te maken.

    @thechief nostalgie is overhyped als een gek

    bij het artikel Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • rpenning heeft gereageerd op je bericht:

    Ik heb een hekel aan die nostalgische pogingen van developers om oude games in een HD jasje te stoppen, waarbij ze volkomen voorbij gaan aan de ontwikkelingen binnen een genre. Je blijft dan idd meestal met een knagend gevoel achter dat het zoveel meer had kunnen zijn.

    Games zoals Wolfenstein The New Order etc doen het dan beter in mijn optiek: Ze grijpen terug naar oude formules of ideeen maar voegen wel zaken toe die door evolutie binnen een genre gemeengoed zijn geworden, waardoor je eindigt met een 'best of both worlds' situatie.

    Hopelijk verkoopt deze game goed zodat ze idd aanleiding zien (en budget krijgen) om een volledig nieuwe game binnen de reeks te maken.

    @thechief nostalgie is overhyped als een gek

    bij het artikel Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

  • SkyScourge heeft gereageerd op je bericht:

    @scream2late Ook mijn mening. Grafisch heel netjes maar de gameplay is vrij eentonig, vooral doordat er geen ammo management is (je guns hebben oneindige ammunitie, je hoeft enkel steeds te herladen). Deze game is soort van mix van Overwatch en Unreal Tournament en dat voelt imo niet echt lekker.

    Ook is er een grotestke onbalans tussen classes. De Wraith bv is veel te sterk en kan andere classes echt in 1-2 seconden killen. Ja, het is een beta en die zijn bedoeld voor balancing maar ze hebben blijkbaar tijdens de closed beta zitten slapen want de game is volkomen ongebalanceerd.

    @thechief Da`s ook niet zo raar aangezien de man achter unreal tournament ook achter lawbreakers zit :D

    En daar ben ik wel blij om. Overwatch is tja… leuk, begrijp me niet verkeerd. Maar lawbreakers voelt gewoon wat 'volwassener' aan if that makes sense.

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • SkyScourge heeft gereageerd op je bericht:

    @scream2late Ook mijn mening. Grafisch heel netjes maar de gameplay is vrij eentonig, vooral doordat er geen ammo management is (je guns hebben oneindige ammunitie, je hoeft enkel steeds te herladen). Deze game is soort van mix van Overwatch en Unreal Tournament en dat voelt imo niet echt lekker.

    Ook is er een grotestke onbalans tussen classes. De Wraith bv is veel te sterk en kan andere classes echt in 1-2 seconden killen. Ja, het is een beta en die zijn bedoeld voor balancing maar ze hebben blijkbaar tijdens de closed beta zitten slapen want de game is volkomen ongebalanceerd.

    @thechief Da`s ook niet zo raar aangezien de man achter unreal tournament ook achter lawbreakers zit :D

    En daar ben ik wel blij om. Overwatch is tja… leuk, begrijp me niet verkeerd. Maar lawbreakers voelt gewoon wat 'volwassener' aan if that makes sense.

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • None
    haastnooit heeft gereageerd op je bericht:

    @scream2late Ook mijn mening. Grafisch heel netjes maar de gameplay is vrij eentonig, vooral doordat er geen ammo management is (je guns hebben oneindige ammunitie, je hoeft enkel steeds te herladen). Deze game is soort van mix van Overwatch en Unreal Tournament en dat voelt imo niet echt lekker.

    Ook is er een grotestke onbalans tussen classes. De Wraith bv is veel te sterk en kan andere classes echt in 1-2 seconden killen. Ja, het is een beta en die zijn bedoeld voor balancing maar ze hebben blijkbaar tijdens de closed beta zitten slapen want de game is volkomen ongebalanceerd.

    @thechief Voor wat betreft de ammo werkt het bij Overwatch precies zo.
    Je kunt je afvragen waar je je als speler het liefst op wil focussen tijdens een potje, ik hou ervan van om lekker te kunnen knallen en niet weg te hoeven lopen van de combat om ammo te gaan rapen. Zal een kwestie van smaak zijn vermoed ik.

    Het gebrek aan balans, als die er is, is natuurlijk een probleem.

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • None
    haastnooit heeft gereageerd op je bericht:

    @scream2late Ook mijn mening. Grafisch heel netjes maar de gameplay is vrij eentonig, vooral doordat er geen ammo management is (je guns hebben oneindige ammunitie, je hoeft enkel steeds te herladen). Deze game is soort van mix van Overwatch en Unreal Tournament en dat voelt imo niet echt lekker.

    Ook is er een grotestke onbalans tussen classes. De Wraith bv is veel te sterk en kan andere classes echt in 1-2 seconden killen. Ja, het is een beta en die zijn bedoeld voor balancing maar ze hebben blijkbaar tijdens de closed beta zitten slapen want de game is volkomen ongebalanceerd.

    @thechief Voor wat betreft de ammo werkt het bij Overwatch precies zo.
    Je kunt je afvragen waar je je als speler het liefst op wil focussen tijdens een potje, ik hou ervan van om lekker te kunnen knallen en niet weg te hoeven lopen van de combat om ammo te gaan rapen. Zal een kwestie van smaak zijn vermoed ik.

    Het gebrek aan balans, als die er is, is natuurlijk een probleem.

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Scream2Late .

    Echt een net niet game

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Scream2Late .

    Echt een net niet game

    bij het artikel Fysieke collector's edition voor Lawbreakers onthuld

  • None
    timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    Bigger is not always better, inderdaad. Ghost Recon is daar een heel mooi voorbeeld van.

    Ik vind dit zulke loze kreten en marketingpraat. De grootte van een spelwereld zegt niets over de kwaliteit van zo'n game.

    @thechief
    Heerlijk, die grootte van Ghost Recon. Lekker naar de volgende locatie rijden door prachtige wildernis waar niets te beleven is (natuurlijk niet!).
    Net als in RDR is het daar niet de bedoeling dat je om de paar minuten wordt aangehouden in de middle of nowhere.
    In Origins moet je ook niet verwachten dat in de woestijnen flinke gameplay te vinden is. Niemand gaat voor zijn plezier de zandbak in. Hoe groter, hoe beter. Kan ik genieten van de kleine reisjes met hopelijk een mooie soundtrack op de achtergrond in plaats van fast-travel.

    bij het artikel Spelwereld Assassin's Creed Origins 'veel groter dan Black Flag'

  • None
    timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    Bigger is not always better, inderdaad. Ghost Recon is daar een heel mooi voorbeeld van.

    Ik vind dit zulke loze kreten en marketingpraat. De grootte van een spelwereld zegt niets over de kwaliteit van zo'n game.

    @thechief
    Heerlijk, die grootte van Ghost Recon. Lekker naar de volgende locatie rijden door prachtige wildernis waar niets te beleven is (natuurlijk niet!).
    Net als in RDR is het daar niet de bedoeling dat je om de paar minuten wordt aangehouden in de middle of nowhere.
    In Origins moet je ook niet verwachten dat in de woestijnen flinke gameplay te vinden is. Niemand gaat voor zijn plezier de zandbak in. Hoe groter, hoe beter. Kan ik genieten van de kleine reisjes met hopelijk een mooie soundtrack op de achtergrond in plaats van fast-travel.

    bij het artikel Spelwereld Assassin's Creed Origins 'veel groter dan Black Flag'

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Spelwereld Assassin's Creed Origins 'veel groter dan Black Flag'

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Spelwereld Assassin's Creed Origins 'veel groter dan Black Flag'

  • None
    Jumpman heeft gereageerd op je bericht:

    @theamerican Ze weten het beter? U bent het totaal floppen van de WII-U al weer vergeten zie ik?

    Om nog maar te zwijgen over het feit dat iedereen BEHALVE Nintendo van te voren al kon aangeven dat het een slecht opgezet idee was qua marketing, qua idee achter de console and qua totale gebrek aan ondersteuning met games.

    Hoewel de Switch het gelukkig goed doet loopt Nintendo nog steeds achter qua waar ze zouden moeten zijn met online functionaliteit (multiplayer, de online store etc).

    Qua mindset leeft Nintendo ergens in de jaren 90, ze moeten nu echt de stap maken naar de 21ste eeuw.

    @thechief of nintendo kiest een eigen strategie en volgt niet de koers die Sony en Microsoft varen. Dat wil niet zeggen dat je het daar mee eens moet zijn maar het werkt wel voor dit bedrijf.

    Alleen al hoe gewild hun producten zijn laat dat al zien. En je kan wel aanhalen hoe slecht de Wii-u was maar hoe goed was de psp? Psp go? Vita? En wat waren de aantallen van de xbox in vergelijking met de Wii? Waar is sega met hardware? Atari? Dan zou ik me nog niet zo druk maken om een minder verkochte console.

    Tuurlijk lopen ze achter op meerdere vlakken maar het fijt dat ze geen Netflix op de switch hebben staan resulteert niet in een lagere verkoop. Internet browser idem. Ben het daarom met theamerican eens, ze weten het waarschijnlijk beter dan dat wij in de gaten hebben. Het bedrijf wordt niet gerund door een stel leeghoofden maar door mensen die heel de wereld versteld laat staan door een klein mini consoletje uit te brengen met 30 nes games waar woekerprijzen voor betaald worden. Wetend dat ze voor 7 tientjes een pi kunnen halen die veel meer kan.

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None
    Jumpman heeft gereageerd op je bericht:

    @theamerican Ze weten het beter? U bent het totaal floppen van de WII-U al weer vergeten zie ik?

    Om nog maar te zwijgen over het feit dat iedereen BEHALVE Nintendo van te voren al kon aangeven dat het een slecht opgezet idee was qua marketing, qua idee achter de console and qua totale gebrek aan ondersteuning met games.

    Hoewel de Switch het gelukkig goed doet loopt Nintendo nog steeds achter qua waar ze zouden moeten zijn met online functionaliteit (multiplayer, de online store etc).

    Qua mindset leeft Nintendo ergens in de jaren 90, ze moeten nu echt de stap maken naar de 21ste eeuw.

    @thechief of nintendo kiest een eigen strategie en volgt niet de koers die Sony en Microsoft varen. Dat wil niet zeggen dat je het daar mee eens moet zijn maar het werkt wel voor dit bedrijf.

    Alleen al hoe gewild hun producten zijn laat dat al zien. En je kan wel aanhalen hoe slecht de Wii-u was maar hoe goed was de psp? Psp go? Vita? En wat waren de aantallen van de xbox in vergelijking met de Wii? Waar is sega met hardware? Atari? Dan zou ik me nog niet zo druk maken om een minder verkochte console.

    Tuurlijk lopen ze achter op meerdere vlakken maar het fijt dat ze geen Netflix op de switch hebben staan resulteert niet in een lagere verkoop. Internet browser idem. Ben het daarom met theamerican eens, ze weten het waarschijnlijk beter dan dat wij in de gaten hebben. Het bedrijf wordt niet gerund door een stel leeghoofden maar door mensen die heel de wereld versteld laat staan door een klein mini consoletje uit te brengen met 30 nes games waar woekerprijzen voor betaald worden. Wetend dat ze voor 7 tientjes een pi kunnen halen die veel meer kan.

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    TheAmerican .

    @thechief ze weten het waarschijnlijk beter dan jij het denkt te weten. Bestaat Nintendo niet al 150 jaar?

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    TheAmerican .

    @thechief ze weten het waarschijnlijk beter dan jij het denkt te weten. Bestaat Nintendo niet al 150 jaar?

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None
    TheAmerican heeft gereageerd op je bericht:

    Op dit vlak is Nintendo echt hopeloos. Ze zouden miljoenen extra kunnen verdienen (om nog maar te zwijgen over het eindelijk eens respectvol behandelen van een grote schare trouwe fans) maar door een idiote achterhaalde speelgoedmakersmentaliteit schofferen ze ongetwijfeld zo meteen weer duizenden fans.

    @thechief ze weten het waarschijnlijk beter dan jij het denkt te weten. Bestaat Nintendo niet al 150 jaar?

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None
    TheAmerican heeft gereageerd op je bericht:

    Op dit vlak is Nintendo echt hopeloos. Ze zouden miljoenen extra kunnen verdienen (om nog maar te zwijgen over het eindelijk eens respectvol behandelen van een grote schare trouwe fans) maar door een idiote achterhaalde speelgoedmakersmentaliteit schofferen ze ongetwijfeld zo meteen weer duizenden fans.

    @thechief ze weten het waarschijnlijk beter dan jij het denkt te weten. Bestaat Nintendo niet al 150 jaar?

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    watashi wa maurice desu. .

    @linksquest

    Maar hebben we die adapters al niet allemaal honderd liggen? Is het geen USB mini? Want ik denk dat ze dat gedaan hebben om dat iedereen die toch al bij elke telefoon en tablet bijkrijgt.

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    watashi wa maurice desu. .

    @linksquest

    Maar hebben we die adapters al niet allemaal honderd liggen? Is het geen USB mini? Want ik denk dat ze dat gedaan hebben om dat iedereen die toch al bij elke telefoon en tablet bijkrijgt.

    bij het artikel Nintendo maakt 'significant meer' exemplaren van SNES Classic Mini

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: Waar kun je de SNES Classic Mini bestellen?

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Update: Waar kun je de SNES Classic Mini bestellen?

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De Vita is dood, de Switch leeft! - Gamer.nl-Podcast 126

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De Vita is dood, de Switch leeft! - Gamer.nl-Podcast 126

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel E3-preview: Wolfenstein 2: The New Colossus (hands-on)

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel E3-preview: Wolfenstein 2: The New Colossus (hands-on)

  • shadowfirenl heeft gereageerd op je bericht:

    @haastnooit Games die ik je iig zeker kan aanraden zijn:

    - Psychonauts, deze moet je echt gespeeld hebben. Briljante mix van adventure elementen, platformer en dit alles met zeer goede voiceacting/leveldesign/flinke dosis humor.

    - LA Noire (zeer goede storytelling).
    - Mark of the Ninja (één van de beste 2d platformers die ik ooit heb gespeeld).
    - Ronin (interessante mix van TBS en platform actie).
    - Day of the Tentacle remastered (Eén van de beste adventures ooit gemaakt tot nu toe).
    - Rush (heerlijke rustgevende puzzelgame).
    - Reigns (interessant kaartspel).
    - Outland (leuke 2d platform/fighting/puzzel game met fantastische artstyle).
    - The Fall (Valt niet echt uit te leggen, moet je beleven).

    @thechief Bedankt man!! Ik heb jou lijstje even uit gecheckd en de volgende ga ik ook kopen:

    Mark of the ninja
    Rush
    Outland
    The Fall

    Heb er verder nooit van gehoord maar lijken me erg tof! Bedankt!

    bij het artikel Update: Steam Summer Sale begint vanavond om 19:00 uur

  • shadowfirenl heeft gereageerd op je bericht:

    @haastnooit Games die ik je iig zeker kan aanraden zijn:

    - Psychonauts, deze moet je echt gespeeld hebben. Briljante mix van adventure elementen, platformer en dit alles met zeer goede voiceacting/leveldesign/flinke dosis humor.

    - LA Noire (zeer goede storytelling).
    - Mark of the Ninja (één van de beste 2d platformers die ik ooit heb gespeeld).
    - Ronin (interessante mix van TBS en platform actie).
    - Day of the Tentacle remastered (Eén van de beste adventures ooit gemaakt tot nu toe).
    - Rush (heerlijke rustgevende puzzelgame).
    - Reigns (interessant kaartspel).
    - Outland (leuke 2d platform/fighting/puzzel game met fantastische artstyle).
    - The Fall (Valt niet echt uit te leggen, moet je beleven).

    @thechief Bedankt man!! Ik heb jou lijstje even uit gecheckd en de volgende ga ik ook kopen:

    Mark of the ninja
    Rush
    Outland
    The Fall

    Heb er verder nooit van gehoord maar lijken me erg tof! Bedankt!

    bij het artikel Update: Steam Summer Sale begint vanavond om 19:00 uur

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Aquemini .

    toch nog 2 leuke game toevoegen dit jaar. Volgend jaar wordt ook mooi :-)

    bij het artikel Gamereleases 2017 en 2018: Wat komt er uit?

  • None

    TheChief heeft gereageerd op een bericht van

    Aquemini .

    toch nog 2 leuke game toevoegen dit jaar. Volgend jaar wordt ook mooi :-)

    bij het artikel Gamereleases 2017 en 2018: Wat komt er uit?

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gamereleases 2017 en 2018: Wat komt er uit?

  • None
    TheChief heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Gamereleases 2017 en 2018: Wat komt er uit?