rreloaderr

  • poklaan heeft gereageerd op je bericht:

    @MelvinChowder

    Alle spelers hebben dezelfde caps in deze wedstrijden. Ik dacht dat iedere speler dan op level 85 zit.

    @rreloaderr
    Wat Melvin bedoelt is dat de KNVB eBeker gewoon 1 potje is tussen de eSporters van de teams die bij de KNVB Beker de finale hebben gehaald. De eSporters van PSV, Ajax, Groningen, NAC etc. hebben nooit een kans gehad om zich voor de KNVB eBeker finale te plaatsen, ze waren voor de volle 100% ervan afhankelijk dat hun club de KNVB Beker finale haalde.

    bij het artikel E-sporter Aristote Ndunu pakt de Fifa 18 eBeker met AZ

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    Blijf het toch apart vinden dat de spelers van de eBeker het moeten hebben van hun clubs uit de eredivisie. Zo is de beker ongrijpbaar voor esporters van andere clubs. Ze zouden de KNVB eBeker moeten scheiden van de clubs waardoor elke esporter een kan kan hebben op deze beker.

    @MelvinChowder

    Alle spelers hebben dezelfde caps in deze wedstrijden. Ik dacht dat iedere speler dan op level 85 zit.

    bij het artikel E-sporter Aristote Ndunu pakt de Fifa 18 eBeker met AZ

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van MelvinChowder :

    Rocket League? je kan alleen maar de items ruilen ingame.. er is geen steam market voor RL. Je kan dus geen geld verdienen aan je rocket league items als je ze op de bedoelde manier verruilt, zoals je wel kan met bijvoorbeeld CSGO en PUBG.

    @MelvinChowder

    Er wordt juist heeeeeeel veel getrade in RL door veelal kids onder de 15. Zo worden ze vaak getrade tegen keys, die dan wel gewoon geld kostten. Zeer zeldzame items zoals de early acces items zijn meer dan 100 keys waard wat evenredig is aan minimaal 100€.

    Moet wel zeggen dat ik het de lootboxes van RL en/of Overwatch niks op tegen heb. Het is niet in your face en puur cosmetica wat regelmatig ge-update wordt. Er moet eigenlijk wel een 16/18+ sticker op en een waarschuwing dat het microtransacties bevat zoals op sigaretten bijvoorbeeld

    bij het artikel Kansspelautoriteit: 'Sommige games met lootboxes overtreden gokregels'

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    @timtim96

    Neen, helaas niet. Maar heb stiekeme hoop dat ze voetbal wel een keertje gaan oppakken. Als je ziet wat ze met het basketbal doen heb ik niets meer dan lof voor die ontwikkelaar.

    @rreloaderr
    Dat zeker. Maar voor 2k geldt ook dat ze de licenties voor alle competities en voetbalclubs moeten regelen. Dat is dus een flinke investering en daarvoor moet je wel erg veel exemplaren van de game verkopen. Maar wie weet.

    bij het artikel PES raakt licentie voor UEFA Champions en Europa League kwijt

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van timtim96 :

    @rreloaderr 2K maakt toch geen voetbal games?

    Ik zou het wel zonde vinden voor het voetbal-game genre als de enige concurrent op de duur gaat verdwijnen. De échte Champions League was wel iets waarmee PES zich nog kon onderscheiden aan de buitenkant.

    @timtim96

    Neen, helaas niet. Maar heb stiekeme hoop dat ze voetbal wel een keertje gaan oppakken. Als je ziet wat ze met het basketbal doen heb ik niets meer dan lof voor die ontwikkelaar.

    bij het artikel PES raakt licentie voor UEFA Champions en Europa League kwijt

  • Lionrawrr heeft gereageerd op je bericht:

    Ik had een liever een FIFA gezien om de 4 jaar. Met als release het WK. Denk dat dit één van de manieren is om FIFA nog te redden en waarbij EA nóg meer kan gaan verdienen aan FIFA door mee te liften met het WK hype wat enorm is!

    @rreloaderr Ja daar ben ik het helemaal mee eens, ieder jaar de volle mep voor een 'update' betalen mij niet gezien

    bij het artikel Fifa 18 krijgt mogelijke WK-uitbreiding

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    2K leest u mee? Laat EA deze licentie aub niet opkopen.

    @rreloaderr 2K maakt toch geen voetbal games?

    Ik zou het wel zonde vinden voor het voetbal-game genre als de enige concurrent op de duur gaat verdwijnen. De échte Champions League was wel iets waarmee PES zich nog kon onderscheiden aan de buitenkant.

    bij het artikel PES raakt licentie voor UEFA Champions en Europa League kwijt

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel PES raakt licentie voor UEFA Champions en Europa League kwijt

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Fifa 18 krijgt mogelijke WK-uitbreiding

  • Floks heeft gereageerd op je bericht:

    @fonsrutte

    Vrees ook dat het met FIFA nooit zal gebeuren. Best schandalig eigenlijk voor een game dat ook voor kinderen is. Want bij FIFA is het gewoon weg crimineel wat ze doen met hun monopoly. Kwestie van tijd voordag een andere ontwikkelaar hun hierin van de troon stoot (2k leest u mee?)

    @rreloaderr speel een game van 2k (zie NBA) en je ziet dat ze net zo slecht zijn, misschien wel erger…

    (oh je wilt een level up, kost je 1 euro)

    bij het artikel EA: 'We zaten fout met Star Wars Battlefront 2-lootboxes'

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    @casualkiller Gaan ze nooit doen, EA verdient bakken met geld aan FIFA. Dat kun je ze dus ook niet kwalijk nemen. Zolang mensen er geld aan uit blijven geven is het als bedrijf simpelweg niet zo slim om zoiets dergelijks uit je game te slopen.

    Op zich is het goed dat de gamers zich hebben laten horen en duidelijk hebben aangegeven dat dit een stap te ver ging. Er wordt altijd alleen zo overtrokken gereageerd meteen alsof de ontwikkelaar hun eerstgeborene heeft geofferd.
    Of dit:
    "Op Reddit ontstond een vurige discussie over het systeem nadat een speler had berekend dat een bepaald personage alleen vrij te spel was als er meer dan veertig uur in het spel gestoken werd."
    Jemig, je zal wat moeite moeten doen voor iets. Moet dan alles maar meteen in je schoot geworpen worden?

    @fonsrutte

    Vrees ook dat het met FIFA nooit zal gebeuren. Best schandalig eigenlijk voor een game dat ook voor kinderen is. Want bij FIFA is het gewoon weg crimineel wat ze doen met hun monopoly. Kwestie van tijd voordag een andere ontwikkelaar hun hierin van de troon stoot (2k leest u mee?)

    bij het artikel EA: 'We zaten fout met Star Wars Battlefront 2-lootboxes'

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Welke controller is jouw ultieme favoriet?

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van dakoota :

    dat zou best kunnen… dat moet dan wel snel komen omdat op dit moment de ps4 in de winkels aan het uitsterven is (lees: steeds minder te koop), winkeliers geven allemaal aan dat Sony niet meer levert en vragen zich af wat er aan de hand is. Alleen oude partijen zijn nog te koop

    @dakoota

    Toch een van de tekenen dat de ps5 al in een vergevord stadium zit. Persoonlijk verwacht ik hem nog altijd begin 2019. Midden of eind 2020 is naar mijn gevoel te laat en zal je marktaandeel gaan verliezen.

    bij het artikel 'PlayStation 5 komt waarschijnlijk niet voor 2020 uit'

  • Quintex heeft gereageerd op je bericht:

    @Quintex
    De tweede en vooral de derde playthrough zijn stukken beter. Levels zijn dan ook totaal anders.
    De eerste playthrough is eigenlijk een uit de kluiten gewassen toturial Haha

    @rreloaderr Misschien toch nog maar oppakken. Het tweede einde waar ik mee gestopt ben vond ik te veel lijken op het eerste, dus mijn interesse viel snel weg.

    bij het artikel Nier: Automata-makers bespreken mogelijk vervolg

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van Quintex :

    Heb NieR: Automata niet meer dan een keer uitgespeeld. Viel voor mij flink tegen.

    @Quintex
    De tweede en vooral de derde playthrough zijn stukken beter. Levels zijn dan ook totaal anders.
    De eerste playthrough is eigenlijk een uit de kluiten gewassen toturial Haha

    bij het artikel Nier: Automata-makers bespreken mogelijk vervolg

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van Mr. Harrow :

    Heb Nier: Automata nog steeds in m'n backlog staan. Nog niet aan toegekomen om te spelen.

    @Mr. Harrow

    Dan raad ik je aan dit deel op te pakken en niet te stoppen nadat je het de 1e keer heb uitgespeeld. De tweede/derde/vierde playthrough zijn totaal anders dan de eerste. Het spel kent maar liefst 24 eindes

    bij het artikel Nier: Automata-makers bespreken mogelijk vervolg

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van Livingroom191 :

    Leuk dat arcade onderdeel, wel triest dat de game overall gemiddeld niet hoger dan 7,5 scoort. Vind ik erg laag voor zon game in 2018. Ik betaal er nu nog nul voor, wacht wel op de uitverkoop.

    @Livingroom191
    Heb hem zelf een week van een vriend geleend en die 7.5 is wel correct. Het is net een topmodel deze game, mooi van de buitenkant maar zonder inhoud. Ubisoft heeft een goede "funmachine" gemaakt maar niet meer dan dat.
    Wanneer je de goede looks eraf stript blijft er helaas weinig over.
    Pluspunt is wel dat de torens zijn weggehaald en de geheime stashes wat je kan vinden zijn best leuk.
    20€, meer moet je er niet voor betalen.

    bij het artikel Spelers in Far Cry 5 maken eigen battle royale-maps met Arcade-modus

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van SuperDre :

    Nou, er waren al heel wat meer games voor minecraft en dayz die battleroyale/last man standing hadden (want dat laatste is het gewoon in feite). mods voor Quake en Unreal tournament hadden die gameplay ook al.

    @SuperDre

    Dat is wel wat anders dan random gedropt worden zonder wapens en proberen als laatste te overleven. In Battle royale games is het doel overleven, in Last man standing van bijvoorbeeld Quake, Unreal enz, is het doel zoveel en snel mogelijk iedereen omleggen.

    bij het artikel De oorsprong van het battle royale-genre

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    @darkmanwls

    Als je reddit een beetje volgt kan je die informatie gewoon tussen de regels zelf doorlezen. Met regelmaat geven developers daar een AMA (ask my anything) waar je zelf van alles aan een developer of medewerker ervan dingen kunt vragen. De meeste analisten zeggen ook begin 2019 of zelfs al met kerst dit jaar. Als je dan nu weet dat de devkits allang zijn uitgegeven dan duurt de release niet langer dan een jaar gezien de geschiedenis. Verwacht binnen een paar maanden de aankondiging (E3) en productie zal waarschijnlijk binnen 6 maanden beginnen.

    @rreloaderr Dat kan wel zo zijn, en waarchijnlijk heb je gelijk, maar totdat het officieel is aangekondigd blijft het speculatie.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    Ik vind het vooral mooi hoeveel insiders we hier gewoon hebben die nu al precies weten wat de PS5 gaat worden en wanneer die gaat uitkomen. Gamer.nl jullie moeten die mensen aannemen joh, dan ben je altijd alle anderen voor met nieuws.

    @darkmanwls

    Als je reddit een beetje volgt kan je die informatie gewoon tussen de regels zelf doorlezen. Met regelmaat geven developers daar een AMA (ask my anything) waar je zelf van alles aan een developer of medewerker ervan dingen kunt vragen. De meeste analisten zeggen ook begin 2019 of zelfs al met kerst dit jaar. Als je dan nu weet dat de devkits allang zijn uitgegeven dan duurt de release niet langer dan een jaar gezien de geschiedenis. Verwacht binnen een paar maanden de aankondiging (E3) en productie zal waarschijnlijk binnen 6 maanden beginnen.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Kerbal Space Program: Making History

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van dakoota :

    @rreloaderr :

    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was de verdeling als volgt:

    ps1: 1996 - 2000 -> 4 jaar
    ps2: 2000- 2007 -> 7 jaar
    ps3: 2007- 2013 -> 6 jaar
    ps4: 2013- 2019 (?)

    @dakoota

    Kan zijn dat ik de ps1 en twee door elkaar heb gehaald.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • dakoota heeft gereageerd op je bericht:

    @watashi wa maurice desu.

    Voor me gevoel is het inderdaad ook snel, echter de levensduur van de PS2 was korter en de ps4 zal eenzelfde levensduur krijgen als de ps1. Aan de andere kant vond ik de overgang van ps3-ps4 weer te lang. Dus 5-6 jaar per generatie is niet bizar kort of lang.

    Als eigenaar van de pspro en inmiddels al mijn 4e PlayStation kan ik je vertellen dat ik me absoluut niet bestolen voel en het elke cent waard vind en iedereen hem aanraad mét 4k tv, heb je geen 4k tv, dan zou ik daar eerst voor sparen voordat je een pro haalt.
    De extra rekenkracht wat je krijgt bij de pro is de aankoop op zich wel al waard, want je merkt zeer veel verschil bij vrijwel elke game, ook als je psvr hebt zoals ik is een pro eigenlijk wel een must.

    Ik verwacht echter dat de ps4 na de release van de ps5 nog volop in leven is en er nog genoeg goede games voor gaan uitkomen, het enige wat nog echt roet in het eten kan gooien bij mij is als de Ps5 niet backwards compatibel blijkt te zijn, mocht dat het geval zijn zal ik weer een pc gaan aanschaffen.

    Ps, ik zou me eerder goed bestolen voelen als ik een xbox one xxx had aangeschaft nu daadwerkelijk blijkt dat de ps5 begin volgend jaar uit gaat komen en dus (logischerwijs) een nieuwe generatie inleidt.

    @rreloaderr :

    Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij was de verdeling als volgt:

    ps1: 1996 - 2000 -> 4 jaar
    ps2: 2000- 2007 -> 7 jaar
    ps3: 2007- 2013 -> 6 jaar
    ps4: 2013- 2019 (?)

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van Akira :

    @rreloaderr
    Ik vind het mooi dat je er zo objectief naar kan kijken. Ik heb er moeite mee om er zo naar te kijken. Persoonlijk voel ik me dan wel een beetje bestolen en zal ik bij de volgende 'upgrade' nog wel een keertje extra nadenken voordat ik hem aanschaf.

    @Akira
    Het heeft er ook vast mee te maken gehad dat ik een extra PlayStation ging halen voor op de slaapkamer, dus in feite heeft die pro me maar 100€ extra gekost. Die 100€ is het wel waard voor die 2 jaar. Als vervanging van eentje kan ik je wel begrijpen.
    Zo heb ik me ongelooflijk bestolen gevoeld met de aanschaf van PSTV, dacht er goedkoop af te kunnen zijn om te kunnen streamen naar de slaapkamer. Nou dat feestje ging niet door om de lagere resolutie.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • Akira heeft gereageerd op je bericht:

    @watashi wa maurice desu.

    Voor me gevoel is het inderdaad ook snel, echter de levensduur van de PS2 was korter en de ps4 zal eenzelfde levensduur krijgen als de ps1. Aan de andere kant vond ik de overgang van ps3-ps4 weer te lang. Dus 5-6 jaar per generatie is niet bizar kort of lang.

    Als eigenaar van de pspro en inmiddels al mijn 4e PlayStation kan ik je vertellen dat ik me absoluut niet bestolen voel en het elke cent waard vind en iedereen hem aanraad mét 4k tv, heb je geen 4k tv, dan zou ik daar eerst voor sparen voordat je een pro haalt.
    De extra rekenkracht wat je krijgt bij de pro is de aankoop op zich wel al waard, want je merkt zeer veel verschil bij vrijwel elke game, ook als je psvr hebt zoals ik is een pro eigenlijk wel een must.

    Ik verwacht echter dat de ps4 na de release van de ps5 nog volop in leven is en er nog genoeg goede games voor gaan uitkomen, het enige wat nog echt roet in het eten kan gooien bij mij is als de Ps5 niet backwards compatibel blijkt te zijn, mocht dat het geval zijn zal ik weer een pc gaan aanschaffen.

    Ps, ik zou me eerder goed bestolen voelen als ik een xbox one xxx had aangeschaft nu daadwerkelijk blijkt dat de ps5 begin volgend jaar uit gaat komen en dus (logischerwijs) een nieuwe generatie inleidt.

    @rreloaderr
    Ik vind het mooi dat je er zo objectief naar kan kijken. Ik heb er moeite mee om er zo naar te kijken. Persoonlijk voel ik me dan wel een beetje bestolen en zal ik bij de volgende 'upgrade' nog wel een keertje extra nadenken voordat ik hem aanschaf.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • unipro81 heeft gereageerd op je bericht:

    @watashi wa maurice desu.

    Voor me gevoel is het inderdaad ook snel, echter de levensduur van de PS2 was korter en de ps4 zal eenzelfde levensduur krijgen als de ps1. Aan de andere kant vond ik de overgang van ps3-ps4 weer te lang. Dus 5-6 jaar per generatie is niet bizar kort of lang.

    Als eigenaar van de pspro en inmiddels al mijn 4e PlayStation kan ik je vertellen dat ik me absoluut niet bestolen voel en het elke cent waard vind en iedereen hem aanraad mét 4k tv, heb je geen 4k tv, dan zou ik daar eerst voor sparen voordat je een pro haalt.
    De extra rekenkracht wat je krijgt bij de pro is de aankoop op zich wel al waard, want je merkt zeer veel verschil bij vrijwel elke game, ook als je psvr hebt zoals ik is een pro eigenlijk wel een must.

    Ik verwacht echter dat de ps4 na de release van de ps5 nog volop in leven is en er nog genoeg goede games voor gaan uitkomen, het enige wat nog echt roet in het eten kan gooien bij mij is als de Ps5 niet backwards compatibel blijkt te zijn, mocht dat het geval zijn zal ik weer een pc gaan aanschaffen.

    Ps, ik zou me eerder goed bestolen voelen als ik een xbox one xxx had aangeschaft nu daadwerkelijk blijkt dat de ps5 begin volgend jaar uit gaat komen en dus (logischerwijs) een nieuwe generatie inleidt.

    @rreloaderr

    Ik denk vooral dat we met zijn allen de 'generatie' los moeten laten, daar is al geen sprake meer van eigenlijk en die kant gaan we steeds meer op. Als een game kan draaien op een Xbox one X én op een PS5 (en miss zelfs op een PS4 Pro)…wat houdt de term generatie dan nog in.

    Dit er vanuit gaande dat een PS5 volledig backwards compatible zal zijn, wat wel mijn verwachting is. Het opent dan vooral de deuren naar games die niet meer afspeelbaar zijn op de originele ps4.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van CerandoX.nl :

    Goed nieuws! Ik heb wel zin in een nieuwe generatie!

    @CerandoX.nl

    Ik ook! Zolang het backwards compatibel zal blijven, mogen ze elke 5 jaar met een upgrade komen. Dat bespaard mij toch een dure pc.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van den_the_man :

    Ik dacht dat er geen volgende generatie meer zou komen? Maar elke keer een soort upgrade.

    @den_the_man

    Dat is vooral de kant wat xbox op wilt. Er luiden hier en daar al geruchten dat er géén nieuwe xbox meer gerealiseerd zal worden of dat de volgende generatie xbox de laatste zal zijn. Xbox marktaandeel is in hun huidige opzet te laag om rendabel te blijven voor Microsoft, vergeet niet dat ze zeer veel verliezen hebben gedraaid per verkochte console aangezien de kostprijs in het begin hoger lag dan de verkoopprijs.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van watashi wa maurice desu. :

    Dit komt bij mij wel een beetje over als dikke middelvinger naar de ps4 pro, want ik neem aan dat die mensen verwachten dat ze daar nog jaren mee door kunnen.
    Dit is uiteraard niet als de ps5 ook Enkel een update word. Dan is er geen paniek.
    Want Dat wil zeggen dat ps4 pro spelers dan ook ps5 zouden kunnen afspelen.

    Maar ik vermoed dat dat niet is. Is niet logisch. Want dan moeten ze rekening gaan houden met 3 console configuraties in het uitbrengen.
    En dat wil ook zeggen dat mogelijk veel games die potienteel naar de ps4 zouden komen met gfx mogelijkheden op ps4 pro nu gewoon opschuiven.
    Bijvoorbeeld de final fantasy 7 remake.
    Want die komen toch al niet meer uit voor die nieuwe ps5 komt, en enkel de reden om nig uit te brengen is de grote fanbase op de ps4. Maar Sony kan ook deals sluiten om grote games uit te stellen naar de ps5.
    Ik vind die tussentijdse updates zoals de pro nog steeds geen goed idee geweest.
    Want ik vind de ps5 te snel komen als dit bericht klopt.
    Verder vind ik dat wel interessant want ik he deze generatie ps overgeslagen omdat ik de games minder interessant vind en toch wel meer met de switch doe dan verwacht.
    Dus een volgende generatie ps zou interessant zijn. Zeker als ff7 remake daarheen gaat want dat is voor mij een console buy als het tenminste met liefde is gemaakt.

    @watashi wa maurice desu.

    Voor me gevoel is het inderdaad ook snel, echter de levensduur van de PS2 was korter en de ps4 zal eenzelfde levensduur krijgen als de ps1. Aan de andere kant vond ik de overgang van ps3-ps4 weer te lang. Dus 5-6 jaar per generatie is niet bizar kort of lang.

    Als eigenaar van de pspro en inmiddels al mijn 4e PlayStation kan ik je vertellen dat ik me absoluut niet bestolen voel en het elke cent waard vind en iedereen hem aanraad mét 4k tv, heb je geen 4k tv, dan zou ik daar eerst voor sparen voordat je een pro haalt.
    De extra rekenkracht wat je krijgt bij de pro is de aankoop op zich wel al waard, want je merkt zeer veel verschil bij vrijwel elke game, ook als je psvr hebt zoals ik is een pro eigenlijk wel een must.

    Ik verwacht echter dat de ps4 na de release van de ps5 nog volop in leven is en er nog genoeg goede games voor gaan uitkomen, het enige wat nog echt roet in het eten kan gooien bij mij is als de Ps5 niet backwards compatibel blijkt te zijn, mocht dat het geval zijn zal ik weer een pc gaan aanschaffen.

    Ps, ik zou me eerder goed bestolen voelen als ik een xbox one xxx had aangeschaft nu daadwerkelijk blijkt dat de ps5 begin volgend jaar uit gaat komen en dus (logischerwijs) een nieuwe generatie inleidt.

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'PlayStation 5-devkits al in handen van ontwikkelaars'

  • SuperDre heeft gereageerd op je bericht:

    @Hooper
    Als pc gamer, NEEEE.
    Het leuke aan pc-gamen is het upgraden het uittesten, opvoeren en weer opnieuw uittesten, soms wel urenlang. Het gevoel wat je krijgt als je net een nieuwe videokaart gehaald heb en je oude favoriete shooter opstart en je rechtsboven het aantal frames boven de 200 ziet uitsteken is zalig :)

    @rreloaderr Dat die boven de 200 uitschiet heeft niets met de refreshrate te maken van de monitor.. ik kan zelfs op een 30Hz monitor rustig 1000fps halen… Enuh gamemonitoren gaan ook in werkelijkheid niet boven de 144hz hoor..
    En als 'pc-gamer' heb ik helemaal geen problemen met mn 60hz IPS scherm, kom nog steeds met de meeste gamers mee die wel zo'n 144hz hebben. Er komt meer bij kijken dan alleen framerate hoor.

    bij het artikel Is OLED geschikt voor gamen?

  • Hooper heeft gereageerd op je bericht:

    @Hooper
    Als pc gamer, NEEEE.
    Het leuke aan pc-gamen is het upgraden het uittesten, opvoeren en weer opnieuw uittesten, soms wel urenlang. Het gevoel wat je krijgt als je net een nieuwe videokaart gehaald heb en je oude favoriete shooter opstart en je rechtsboven het aantal frames boven de 200 ziet uitsteken is zalig :)

    @rreloaderr
    De term 'pc gamer' heeft weinig tot niets met gamen te maken dus.

    bij het artikel Is OLED geschikt voor gamen?

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van Hooper :

    @Cr1ptkeeper
    Lol, is 60fps nu ook al niet goed genoeg meer.

    @Hooper
    Als pc gamer, NEEEE.
    Het leuke aan pc-gamen is het upgraden het uittesten, opvoeren en weer opnieuw uittesten, soms wel urenlang. Het gevoel wat je krijgt als je net een nieuwe videokaart gehaald heb en je oude favoriete shooter opstart en je rechtsboven het aantal frames boven de 200 ziet uitsteken is zalig :)

    bij het artikel Is OLED geschikt voor gamen?

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel PUBG Mobile heeft last van muis- en toetsenbord-gebruikers

  • johnn_s heeft gereageerd op je bericht:

    Sow Hey, D2 nu al 10€. Heb nu een beetje spijt dat ik hem met release gehaald heb

    @rreloaderr even een vraag over destiny 2.
    kijk op ps store , maar geen destiny 2 voor 10 euro ????

    bij het artikel De beste gamedeals van de week

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    Sow Hey, D2 nu al 10€. Heb nu een beetje spijt dat ik hem met release gehaald heb

    @rreloaderr
    Bizar hè, viel mij ook al op.

    bij het artikel De beste gamedeals van de week

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De beste gamedeals van de week

  • RavenBlack heeft gereageerd op je bericht:

    Alweer een remake. Ubi$$oft is goed bezig

    @rreloaderr

    Ik had een remake in geval van Far Cry 3 zeker niet erg gevonden.

    bij het artikel Far Cry 3 Classic Edition eind mei naar seizoenspashouders

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    Alweer een remake. Ubi$$oft is goed bezig

    @rreloaderr

    Ubisoft is letterlijk goed bezig ja. Hopelijk gaan ze hier voorlopig nog lang mee door.

    Maar dit is werkelijk zoeken naar iets om over te zeiken. Zelfs de goede dingen die Ubisoft doet (en dat zijn er veel) loop jij af te zeiken. Heel erg kinderachtig.

    bij het artikel Far Cry 3 Classic Edition eind mei naar seizoenspashouders

  • darkmanwls heeft gereageerd op je bericht:

    Alweer een remake. Ubi$$oft is goed bezig

    @rreloaderr Geen remake, een remaster. Ik weet wel dat dat heel lastig is om te onthouden. Bovendien is dit een extraatje bij een andere aankoop. Dus zeik niet zo.

    bij het artikel Far Cry 3 Classic Edition eind mei naar seizoenspashouders

  • bigds9fan heeft gereageerd op je bericht:

    Alweer een remake. Ubi$$oft is goed bezig

    @rreloaderr Je hoeft niets te kopen hoor.

    Daarnaast heb ik liever een goede remaster dan elkaar herkauwde meuk zoals bij al die sportgames.

    bij het artikel Far Cry 3 Classic Edition eind mei naar seizoenspashouders

  • Mutsaers78 heeft gereageerd op je bericht:

    Alweer een remake. Ubi$$oft is goed bezig

    @rreloaderr Inderdaad. Het gedraagt zich net als een bedrijf.

    Oh wacht….

    bij het artikel Far Cry 3 Classic Edition eind mei naar seizoenspashouders

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Far Cry 3 Classic Edition eind mei naar seizoenspashouders

  • ErikNus heeft gereageerd op je bericht:

    @ErikNus

    Daar heb je zeker een punt. Maar ben onderhand meuk geslagen door alle remasters, remakes en definite editions.
    Elke game dat enigzins succesvol is geweest krijgt een remaster na 5-7 jaar. Het horen in mijn ogen alleen echte console breaking exclusives te zijn die dit horen te krijgen.
    God of war is goed voorbeeld in deze….

    Wat mij betreft mag hier een soort keurmerk op komen dat niet elke game een remaster verdient…. je noemt ook niet elke wijn met bubbels champagne.

    @rreloaderr als een game het niet verdiende, zal die worden afgestrafd met lage verkoopcijfers toch?

    En waarom ben je precies meuk geslagen? Je speelt ze toch zeker niet allemaal? Ik zou zeggen: speel gewoon wat je zelf leuk vindt, en laat anderen dat ook doen.

    bij het artikel Assassin's Creed Rogue Remastered

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van ErikNus :

    @rreloaderr ik ga er altijd maar vanuit dat mensen niet gedwongen worden om het te kopen. En dat als er remasters uitgebracht blijven worden, dat er dan dus genoeg mensen zijn die dat wel kopen en dus blij zijn dat ze uitkomen. Er zijn ook genoeg remasters en ports waar ik zelf wel blij van werd. Je hoeft het natuurlijk niet te kopen.

    @ErikNus

    Daar heb je zeker een punt. Maar ben onderhand meuk geslagen door alle remasters, remakes en definite editions.
    Elke game dat enigzins succesvol is geweest krijgt een remaster na 5-7 jaar. Het horen in mijn ogen alleen echte console breaking exclusives te zijn die dit horen te krijgen.
    God of war is goed voorbeeld in deze….

    Wat mij betreft mag hier een soort keurmerk op komen dat niet elke game een remaster verdient…. je noemt ook niet elke wijn met bubbels champagne.

    bij het artikel Assassin's Creed Rogue Remastered

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van fonsrutte :

    @rreloaderr Is dit een beetje te doen op een console dan? Qua besturing?

    @fonsrutte
    Ja! Nagenoeg precies hetzelfde als op de pc. Speelt met hetzelfde gemak en technisch ook dik in orde. Pas bij een zeer grote stad van 60-80k+ begint de framerate wat te lijden, iets wat ook op een middelmatige pc gebeurt. Enig groot nadeel is dat er op de ps4 geen mods zijn en op de xbox zeer beperkt. Zo zul je zeer ervaren moeten worden mbt verkeermanagment wil je stad niet vastlopen op 20/30k. Ander minpunt is het gebrek aan savegames waarvan er dacht ik maar 12 slots zijn. Iets wat veel te weinig is naar mijn idee.
    Het is geen 50/70€ waard, maar in de aanbieding voor 30€ zeker de aankoop waard.

    bij het artikel Cities: Skylines in april naar Xbox Game Pass

  • ErikNus heeft gereageerd op je bericht:

    Alles voor geld, geld en nog eens geld. Dus over 5 jaar een remaster voor Origins. Wat een inspiratieloos uitmelkerij zeg

    @rreloaderr ik ga er altijd maar vanuit dat mensen niet gedwongen worden om het te kopen. En dat als er remasters uitgebracht blijven worden, dat er dan dus genoeg mensen zijn die dat wel kopen en dus blij zijn dat ze uitkomen. Er zijn ook genoeg remasters en ports waar ik zelf wel blij van werd. Je hoeft het natuurlijk niet te kopen.

    bij het artikel Assassin's Creed Rogue Remastered

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    Alles voor geld, geld en nog eens geld. Dus over 5 jaar een remaster voor Origins. Wat een inspiratieloos uitmelkerij zeg

    @rreloaderr
    Tja, zolang mensen het kopen. Ik kan me er niet zo druk over maken, ik koop dat spul niet.

    bij het artikel Assassin's Creed Rogue Remastered

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin's Creed Rogue Remastered

  • fonsrutte heeft gereageerd op je bericht:

    Hier gaan veel mensen zeer veer plezier aan beleven op de xbone. Dé citybuilder van het moment.

    @rreloaderr Is dit een beetje te doen op een console dan? Qua besturing?

    bij het artikel Cities: Skylines in april naar Xbox Game Pass

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Cities: Skylines in april naar Xbox Game Pass

  • timtim96 heeft gereageerd op je bericht:

    @coola

    Welke versie koop jij eigenlijk?
    De standaard editie, de deluxe editie, de gold editie of de steel book editie?
    Dan durf jij te zeggen dat de userbase van metacritic (wat wel deels waar is) niet serieus te nemen is, terwijl Ubisoft met deze versies totaal niet meer serieus te nemen is en je voor 70€ (standaard editie) gewoon een halve game krijgt.

    @rreloaderr
    70? Hieronder staat nota bene de prijs bij verschillende winkels

    bij het artikel Far Cry 5

  • ErikNus heeft gereageerd op je bericht:

    @coola

    Ehm weer? Mediocre at best alweer. Weer op veilig gespeeld en weer dezelfde formule. Been there done that dus.
    Zullen we eens de user reviews afwachten. De critics (die regelmatig steekpenningen ontvangen van ubisoft) staan nu op een 8.1.

    @rreloaderr wow, waar delen ze die steekpenningen uit???

    bij het artikel Far Cry 5

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van coola :

    @Ichi

    Op Metacritic kan ik de gebruikers niet meer serieus nemen. Echt de extreem hoge en lage cijfers op Metacritic door gebruikers zijn totaal niet geloofwaardig meer.

    @coola

    Welke versie koop jij eigenlijk?
    De standaard editie, de deluxe editie, de gold editie of de steel book editie?
    Dan durf jij te zeggen dat de userbase van metacritic (wat wel deels waar is) niet serieus te nemen is, terwijl Ubisoft met deze versies totaal niet meer serieus te nemen is en je voor 70€ (standaard editie) gewoon een halve game krijgt.

    bij het artikel Far Cry 5

  • coola heeft gereageerd op je bericht:

    @coola

    Ehm weer? Mediocre at best alweer. Weer op veilig gespeeld en weer dezelfde formule. Been there done that dus.
    Zullen we eens de user reviews afwachten. De critics (die regelmatig steekpenningen ontvangen van ubisoft) staan nu op een 8.1.

    @rreloaderr

    Ja weer ja. Onder andere Rainbow six, Assassin's creed origins en nu Far Cry 5.

    bij het artikel Far Cry 5

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Media Molecule toont platformer gemaakt in Dreams

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van coola :

    Het is dat het een fps game is en ik heb niks met fps games. Maar als ik Metacritic bekijk word het wederom aangetoond dat Ubisoft weer een geweldige game heeft uitgebracht.

    @coola

    Ehm weer? Mediocre at best alweer. Weer op veilig gespeeld en weer dezelfde formule. Been there done that dus.
    Zullen we eens de user reviews afwachten. De critics (die regelmatig steekpenningen ontvangen van ubisoft) staan nu op een 8.1.

    bij het artikel Far Cry 5

  • rreloaderr heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Technologie achter Cyberpunk 2077 is klaar voor volgende generatie consoles

  • rreloaderr heeft gereageerd op een bericht van JustPred :

    Ik hoef maar eenmalig 10 euro volgens mij te betalen voor een battlepass. Daarmee kan je naar level 100 met elk 2 a 3 levels een goodie skins,emotes etcetra. Als je dat redt waarvoor je 68 dagen de tijd heb. Kan je het volgende seizoen met de goodies die je kreeg van de battlepass kan je een nieuwe halen. Dan wordt de cirkel weer herhaald totale kosten 10 euro. Dat niet iedereen dit doet, prima.

    Maar deze manier is vele malen goedkoper dan player unknown en minder grinden.

    @JustPred

    Onjuist de battle Pass dien je bij elk seizoen opnieuw aan te schaffen. In het geval van Fortnite duurt een seizoen 3 maanden.

    bij het artikel Fortnite: Battle Royale haalt omzet van 126 miljoen dollar in februari

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord