RidgeRazor

  • RidgeRazor heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Wapenbalans in PUBG wordt aangepast ten koste van Assault Rifle

  • RidgeRazor heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel E3 2018: Alle persconferenties op een rij

  • CroniC heeft gereageerd op je bericht:

    *Insert Generic Damage Control Rectification*

    Ik vind het denk ik nog het meest sneu voor de werknemers. Ze hebben veel backlash gekregen en ik snap helemaal dat dat wat met je doet. Ze hebben vast keihard aan dit product gewerkt en de lootboxes, in hun releasedate vorm, zullen een beslissing op management/directie niveau vanwege aandeelhouders zijn geweest.

    @RidgeRazor
    Lootboxes kunnen prima, maar de manier waarop je progressie boekte zonder boxen te kopen was bizar.
    Volgens mij zelfs zo erg dat het 40 jaar zou duren om alles vrij te spelen.

    bij het artikel EA: 'We zaten fout met Star Wars Battlefront 2-lootboxes'

  • RidgeRazor heeft gereageerd op een bericht van Paul_Power :

    @Inflatable Met de kwaliteit rond Mass Effect en nu Star Wars lootbox shitstorm is de winst toch wel redelijk afgenomen, want beide games moesten goed verkopen en dat hebben ze absoluut niet gedaan door alle controversie. EA moet stoppen met het proberen uit te melken van zijn mensen die hun producten koopt, want zoals ze nu merken zijn ze het helemaal zat :D en terecht, EA mag dood, het zou de business goed doen imho

    @Paul_Power

    Volgens mij werd een tijdje geleden bekend gemaakt dat EA 10 miljoen exemplaren verwachtte te verkopen van BFII tot die tijd. Dat waren er uiteindelijk 9 miljoen. Een mis van 10%, na zoveel controversie, valt erg mee. Feit blijft wel dat ze dit trucje niet te vaak moeten gaan doen, anders trekken ze idd een keer aan het kortste eind..

    bij het artikel EA: 'We zaten fout met Star Wars Battlefront 2-lootboxes'

  • RidgeRazor heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA: 'We zaten fout met Star Wars Battlefront 2-lootboxes'

  • RidgeRazor heeft gereageerd op een bericht van spreadthehate :

    @RidgeRazor

    De AI zijn nog net zo achterlijk als in de voorgaande delen, hier is helaas ook vrij weinig verbetering in gekomen.

    Rennen als een kip zonder kop door het veld heen, op een gegeven moment weet je precies wat ze gaan doen bij iedere actie. Achter een boom verschuilen helpt ze ook niet omdat de rest van hun lichaam vaak erbuiten steekt, kun je ze nog steeds raken in een arm of been.

    Op zich stoor ik mij niet zoveel aan de AI, FC is gewoon een groot turkey shooting festijn. Als je daar mee kan leven is het best een leuk spelletje.

    @spreadthehate

    Dacht ik al, idd.. En ja, als je dat in je achterhoofd houdt, is het vast en zeker goed te doen. Cheers!

    bij het artikel Far Cry 5 half miljoen keer verkocht op Steam

  • spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    @spreadthehate

    Hoe zit het met de AI? Ik lees op veel plekken dat die niet bijster intelligent is. Iets wat me altijd erg uit de immersie haalt en irritatie opwekt..

    @RidgeRazor

    De AI zijn nog net zo achterlijk als in de voorgaande delen, hier is helaas ook vrij weinig verbetering in gekomen.

    Rennen als een kip zonder kop door het veld heen, op een gegeven moment weet je precies wat ze gaan doen bij iedere actie. Achter een boom verschuilen helpt ze ook niet omdat de rest van hun lichaam vaak erbuiten steekt, kun je ze nog steeds raken in een arm of been.

    Op zich stoor ik mij niet zoveel aan de AI, FC is gewoon een groot turkey shooting festijn. Als je daar mee kan leven is het best een leuk spelletje.

    bij het artikel Far Cry 5 half miljoen keer verkocht op Steam

  • RidgeRazor heeft gereageerd op een bericht van spreadthehate :

    @Vogeltje

    Hier precies hetzelfde, was eigenlijk helemaal niet van plan om dit deel te kopen. Afgelopen weekend toch maar gekocht op de pc, en vermaak mij er ook best goed mee.

    Persoonlijk vind ik hem beter dan deel 3 en 4. Komt mede door geen torens meer beklimmen, geen dierenhuiden meer verzamelen om meer ammo te kunnen dragen etc. Alle dingen waar ik mij aan stoorde is eruit gesloopt gelukkig.

    Enige nadeel wat ik bij vrijwel alle Ubisoft games vind, ieder poppetje ziet er exact hetzelfde uit.

    @spreadthehate

    Hoe zit het met de AI? Ik lees op veel plekken dat die niet bijster intelligent is. Iets wat me altijd erg uit de immersie haalt en irritatie opwekt..

    bij het artikel Far Cry 5 half miljoen keer verkocht op Steam

  • RidgeRazor heeft gereageerd op een bericht van darkmanwls :

    Ik snap de commotie hierom niet. Het kost geen ECHT geld he. Het is ingame geld. Het is in online games niet ongehoord dat doodgaan een gevolg heeft. In veel online rpg's bijvoorbeeld kost doodgaan je een stuk experience of iets dergelijks.

    @darkmanwls

    Precies dit. Weer een hoop heisa om niks. Tegenwoordig moet de ontwikkelaar de spelers maar bij de hand houden en alles niet te moeilijk maken, anders verlies je je playerbase..

    bij het artikel Doodgaan in Sea of Thieves gaat geen goud meer kosten

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord