Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Panzermeister

  • Panzermeister heeft gereageerd op een bericht van

    AllSeeingFish .

    @kevin93w

    Gamer.nl speculeert op de val van de euro .

    bij het artikel Nintendo: 'Switch verkoopt 13 miljoen keer voor april 2018'

  • Panzermeister heeft gereageerd op een bericht van

    AllSeeingFish .

    @kevin93w

    Gamer.nl speculeert op de val van de euro .

    bij het artikel Nintendo: 'Switch verkoopt 13 miljoen keer voor april 2018'

  • DvdE heeft gereageerd op je bericht:

    Is dit een soort wanhoopspoging van het management van Activision of gaat er nu eindelijk weer wat bijzonders komen? We gaan het zien.

    @panzermeister Alles lijkt tot nu toe op het eerste te duiden! We gaan het inderdaad zien.

    bij het artikel Call of Duty WWII officieel aangekondigd, eerste screenshots uitgelekt

  • DvdE heeft gereageerd op je bericht:

    Is dit een soort wanhoopspoging van het management van Activision of gaat er nu eindelijk weer wat bijzonders komen? We gaan het zien.

    @panzermeister Alles lijkt tot nu toe op het eerste te duiden! We gaan het inderdaad zien.

    bij het artikel Call of Duty WWII officieel aangekondigd, eerste screenshots uitgelekt

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Call of Duty WWII officieel aangekondigd, eerste screenshots uitgelekt

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Call of Duty WWII officieel aangekondigd, eerste screenshots uitgelekt

  • None
    **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    oh wordt een stabiele framerate tegenwoordig 'toegevoegd'? Dus is het vanuit oogpunt van de ontwikkelaar een optionele feature..

    @panzermeister Dat zie je toch steeds vaker, óf je laat de game er mooier uit zien óf je gaat voor een stabiele framerate.

    Op die manier vind ik het juist super omdat je gewoon kunt kiezen en er weer over iets anders geklaagd kan worden (want men zoekt altijd wel iets om over te klagen ;))

    Wel had ik het beter gevonden als dit er van begin af aan in gezeten had, zeker voor een ontwikkelaar als deze.

    bij het artikel Final Fantasy 15-update voegt stabiele framerate toe op PS4 Pro

  • None
    **Guitar_Hero** heeft gereageerd op je bericht:

    oh wordt een stabiele framerate tegenwoordig 'toegevoegd'? Dus is het vanuit oogpunt van de ontwikkelaar een optionele feature..

    @panzermeister Dat zie je toch steeds vaker, óf je laat de game er mooier uit zien óf je gaat voor een stabiele framerate.

    Op die manier vind ik het juist super omdat je gewoon kunt kiezen en er weer over iets anders geklaagd kan worden (want men zoekt altijd wel iets om over te klagen ;))

    Wel had ik het beter gevonden als dit er van begin af aan in gezeten had, zeker voor een ontwikkelaar als deze.

    bij het artikel Final Fantasy 15-update voegt stabiele framerate toe op PS4 Pro

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Final Fantasy 15-update voegt stabiele framerate toe op PS4 Pro

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Final Fantasy 15-update voegt stabiele framerate toe op PS4 Pro

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel AMD kondigt RX 500-serie videokaarten aan

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel AMD kondigt RX 500-serie videokaarten aan

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel AMD kondigt RX 500-serie videokaarten aan

  • Panzermeister heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel AMD kondigt RX 500-serie videokaarten aan

  • Panzermeister heeft gereageerd op een bericht van

    Jumpman .

    @yeroon17 de eerste paar uren was dat ook bij mij het geval maar daarna heb je zoveel appels vlees kruiden en weet ik wel niet wat nog meer dat link virtueel gezien niet meer dood kan bij mij, tenzij ik m niks meer te eten geef. Ik heb nu pas de helft van alle te halen hartjes en zelfs dan is er geen vijand meer die me kan verslaan. Ze zijn te voorspelbaar. Als je een keer een vijand hebt verslagen ken je zijn patroon wel en hier wijkt hij niet meer van af. En vindt het erg jammer dat je al je abilities al meteen in het eerste uur van de game behaalt. Had graag die skill om alles in tijd stil te zetten pas na 3/4 deel van de game moeten krijgen. Nu je hiermee een aanstormende Lionel mee weet te stoppen en te dodgen is het wel erg gemakkelijk gemaakt.

    Het voelt voor mij althans in deze zelda game aan dat ze de moeilijkheidsgraad omlaag hebben geschroefd. Ze durven nog net niet na 3 keer dood te zijn gegaan een gouden link voor 15 minuten je controllers over te nemen.

    Vind het een zeer mooi en groots spel maar qua uitdaging scoort deze game enorm slecht, is in ieder geval al die 10en niet waard voor mij.

    bij het artikel Patch Zelda: Breath of the Wild verhelpt onder andere exploit

  • Panzermeister heeft gereageerd op een bericht van

    Jumpman .

    @yeroon17 de eerste paar uren was dat ook bij mij het geval maar daarna heb je zoveel appels vlees kruiden en weet ik wel niet wat nog meer dat link virtueel gezien niet meer dood kan bij mij, tenzij ik m niks meer te eten geef. Ik heb nu pas de helft van alle te halen hartjes en zelfs dan is er geen vijand meer die me kan verslaan. Ze zijn te voorspelbaar. Als je een keer een vijand hebt verslagen ken je zijn patroon wel en hier wijkt hij niet meer van af. En vindt het erg jammer dat je al je abilities al meteen in het eerste uur van de game behaalt. Had graag die skill om alles in tijd stil te zetten pas na 3/4 deel van de game moeten krijgen. Nu je hiermee een aanstormende Lionel mee weet te stoppen en te dodgen is het wel erg gemakkelijk gemaakt.

    Het voelt voor mij althans in deze zelda game aan dat ze de moeilijkheidsgraad omlaag hebben geschroefd. Ze durven nog net niet na 3 keer dood te zijn gegaan een gouden link voor 15 minuten je controllers over te nemen.

    Vind het een zeer mooi en groots spel maar qua uitdaging scoort deze game enorm slecht, is in ieder geval al die 10en niet waard voor mij.

    bij het artikel Patch Zelda: Breath of the Wild verhelpt onder andere exploit