Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Mutsaers78

  • ErikNus heeft gereageerd op je bericht:

    "Hoewel dit geen feiten geeft over de digitale verkoop van het spel, geeft het wel een indicatie van het succes van de game vlak na de release. "

    Nee, het geeft een indicatie dat fysieke verkopen minder en minder worden. Het zegt geen zak over digitale verkopen.

    @Mutsaers78 Nou ja, in 2 jaar tijd zijn de fysieke verkopen ook weer niet met 60% gedaald, dus het lijkt me hoe dan ook wel een significant lager getal.

    bij het artikel Fysieke verkoop Star Wars Battlefront 2 60% minder dan Battlefront 1 in Verenigd Koninkrijk

  • ErikNus heeft gereageerd op je bericht:

    "Hoewel dit geen feiten geeft over de digitale verkoop van het spel, geeft het wel een indicatie van het succes van de game vlak na de release. "

    Nee, het geeft een indicatie dat fysieke verkopen minder en minder worden. Het zegt geen zak over digitale verkopen.

    @Mutsaers78 Nou ja, in 2 jaar tijd zijn de fysieke verkopen ook weer niet met 60% gedaald, dus het lijkt me hoe dan ook wel een significant lager getal.

    bij het artikel Fysieke verkoop Star Wars Battlefront 2 60% minder dan Battlefront 1 in Verenigd Koninkrijk

  • The.Eraser heeft gereageerd op je bericht:

    "Hoewel dit geen feiten geeft over de digitale verkoop van het spel, geeft het wel een indicatie van het succes van de game vlak na de release. "

    Nee, het geeft een indicatie dat fysieke verkopen minder en minder worden. Het zegt geen zak over digitale verkopen.

    @Mutsaers78 Je moet anderzijds ook geen genie zijn om te beseffen dat de commotie van de laatste weken de verkoop geen goed heeft gedaan. Zuiver principieel laat ik deze game ook aan me voorbijgaan tot het progressie-systeem verbeterd wordt. Daarbij denk ik dat op console(s) fysieke verkoop nog steeds de bovenhand heeft gezien meestal goedkoper + verkoopbaarheid.

    bij het artikel Fysieke verkoop Star Wars Battlefront 2 60% minder dan Battlefront 1 in Verenigd Koninkrijk

  • The.Eraser heeft gereageerd op je bericht:

    "Hoewel dit geen feiten geeft over de digitale verkoop van het spel, geeft het wel een indicatie van het succes van de game vlak na de release. "

    Nee, het geeft een indicatie dat fysieke verkopen minder en minder worden. Het zegt geen zak over digitale verkopen.

    @Mutsaers78 Je moet anderzijds ook geen genie zijn om te beseffen dat de commotie van de laatste weken de verkoop geen goed heeft gedaan. Zuiver principieel laat ik deze game ook aan me voorbijgaan tot het progressie-systeem verbeterd wordt. Daarbij denk ik dat op console(s) fysieke verkoop nog steeds de bovenhand heeft gezien meestal goedkoper + verkoopbaarheid.

    bij het artikel Fysieke verkoop Star Wars Battlefront 2 60% minder dan Battlefront 1 in Verenigd Koninkrijk

  • Arrahant heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay

    Dat is geen pay-to-win. Je kan het wat sneller bereiken, maar het is geen pay-to-win. Beschouw het als een extreme XP-boost.

    @Mutsaers78 Spelers kunnen betalen en wapens en hoger level star cards uit de boxes trekken. Ik noem dat per definitie pay to win; spelers die niet de portemonnee trekken zijn in het nadeel, ongeacht de vraag hoe groot het verschil daadwerkelijk is.
    Als je loot boxes koopt kun je meer damage uitdelen of incasseren dan de spelers die dat niet doen. Daarnaast is een slimme speler die loot boxes heeft gekocht in 20 uur allang level 20 en is hij vanaf dag 2 gedurende de eerste maand sterker dan anderen. Gelijk level 4 star cards op die star fighter knallen en ownen maar; de rest is nog lang niet bij de goede AA :P

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Arrahant heeft gereageerd op je bericht:

    @Clay

    Dat is geen pay-to-win. Je kan het wat sneller bereiken, maar het is geen pay-to-win. Beschouw het als een extreme XP-boost.

    @Mutsaers78 Spelers kunnen betalen en wapens en hoger level star cards uit de boxes trekken. Ik noem dat per definitie pay to win; spelers die niet de portemonnee trekken zijn in het nadeel, ongeacht de vraag hoe groot het verschil daadwerkelijk is.
    Als je loot boxes koopt kun je meer damage uitdelen of incasseren dan de spelers die dat niet doen. Daarnaast is een slimme speler die loot boxes heeft gekocht in 20 uur allang level 20 en is hij vanaf dag 2 gedurende de eerste maand sterker dan anderen. Gelijk level 4 star cards op die star fighter knallen en ownen maar; de rest is nog lang niet bij de goede AA :P

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Mutsaers78 heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    > Star Wars Battlefront 2 is dan ook geen pay-to-win

    Ehm, dit is juist het beklag overal. Er is gister Reddit geschiedenis geschreven met 600K downvotes op een EA comment die het model goed probeert te praten. Ook met de aanpassingen van vandaag blijft BF2 een pay to win skinnerbox en verdient die een keiharde onvoldoende.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2

  • Mutsaers78 heeft gereageerd op een bericht van

    Clay .

    > Star Wars Battlefront 2 is dan ook geen pay-to-win

    Ehm, dit is juist het beklag overal. Er is gister Reddit geschiedenis geschreven met 600K downvotes op een EA comment die het model goed probeert te praten. Ook met de aanpassingen van vandaag blijft BF2 een pay to win skinnerbox en verdient die een keiharde onvoldoende.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2