Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Krytuun

  • Archer heeft gereageerd op je bericht:

    @hiss Ooooh yeey. Ik ben benieuwd wat ze over Assassins Creed Origins gaan schrijven? "wel erg pijnpijk dat Cleopatra haar slaven een sphinx laat bouwen" oid,

    @krytuun idd.

    Ik krijg een beetje Carmagetinon' gevoel… ook een elle lang discussie geweest. Gaat nergens over.

    Misschien moeten we ook nog wat zeggen dan over Battlefield 1 waarin Sarin (gifgas) wordt gebruikt en al lang verboden is door de Conventie van Geneve.

    bij het artikel Middle-earth: Shadow of War

  • Archer heeft gereageerd op je bericht:

    @hiss Ooooh yeey. Ik ben benieuwd wat ze over Assassins Creed Origins gaan schrijven? "wel erg pijnpijk dat Cleopatra haar slaven een sphinx laat bouwen" oid,

    @krytuun idd.

    Ik krijg een beetje Carmagetinon' gevoel… ook een elle lang discussie geweest. Gaat nergens over.

    Misschien moeten we ook nog wat zeggen dan over Battlefield 1 waarin Sarin (gifgas) wordt gebruikt en al lang verboden is door de Conventie van Geneve.

    bij het artikel Middle-earth: Shadow of War

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    De singleplayer mag dan aardig zijn, jammer dat er een lootbox riddled multiplayer game aan vastgeplakt zit.

    Ik had al met de nodige scepsis uitgekeken naar BF2 en helaas valt het gebodene idd tegen. Ik sla hem over, met een bloedend hart want het is al weer een tijd terug dat er een goede StarWars game is uitgekomen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2 singleplayer (hands-on)

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    De singleplayer mag dan aardig zijn, jammer dat er een lootbox riddled multiplayer game aan vastgeplakt zit.

    Ik had al met de nodige scepsis uitgekeken naar BF2 en helaas valt het gebodene idd tegen. Ik sla hem over, met een bloedend hart want het is al weer een tijd terug dat er een goede StarWars game is uitgekomen.

    bij het artikel Star Wars Battlefront 2 singleplayer (hands-on)

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Apollo Justice: Ace Attorney verschijnt in november op 3DS

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Apollo Justice: Ace Attorney verschijnt in november op 3DS

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    @nicster
    Weet ik nog niet ik heb die week andere afspraken en Middelburg - Utrecht is zo ver. Had ik die andere afspraken en één afspraak in bijzonder (waar ik nu nog niet te veel over ga zeggen ;) ) niet dan had ik die kant op gekomen.

    bij het artikel Ubisoft organiseert Assassin's Creed Origins-expo in Utrecht

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    coola .

    @nicster
    Weet ik nog niet ik heb die week andere afspraken en Middelburg - Utrecht is zo ver. Had ik die andere afspraken en één afspraak in bijzonder (waar ik nu nog niet te veel over ga zeggen ;) ) niet dan had ik die kant op gekomen.

    bij het artikel Ubisoft organiseert Assassin's Creed Origins-expo in Utrecht

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    @frez Beste gamer.nl, orken zijn niet echt. Dus de slavernij van de orken is ook niet echt : ) Met deze redenatie omtrent orken vraag ik mij af hoe je moreel gezien bijvoorbeeld gta5 kunt spelen.

    bij het artikel Middle-earth: Shadow of War

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Hiss .

    @frez Beste gamer.nl, orken zijn niet echt. Dus de slavernij van de orken is ook niet echt : ) Met deze redenatie omtrent orken vraag ik mij af hoe je moreel gezien bijvoorbeeld gta5 kunt spelen.

    bij het artikel Middle-earth: Shadow of War

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    SuperDre .

    @thechief Nou nou 'meest gehate'? in jouw ogen en die paar mensen die nu zo schreeuwen misschien, maar in de algemene opinie valt dat allemaal behoorlijk mee. Genoeg andere games waar het ook is en gewoon werkt. Zeker omdat er nu nog verder helemaal niets over bekend is (wel goed natuurlijk om daar opmerkingen over te maken voordat de definitieve versie er is).

    bij het artikel Dice reageert op klachten over lootboxen in Star Wars Battlefront 2

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    SuperDre .

    @thechief Nou nou 'meest gehate'? in jouw ogen en die paar mensen die nu zo schreeuwen misschien, maar in de algemene opinie valt dat allemaal behoorlijk mee. Genoeg andere games waar het ook is en gewoon werkt. Zeker omdat er nu nog verder helemaal niets over bekend is (wel goed natuurlijk om daar opmerkingen over te maken voordat de definitieve versie er is).

    bij het artikel Dice reageert op klachten over lootboxen in Star Wars Battlefront 2

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @yakuo
    *eigenlijk

    bij het artikel Voormalige Naughty Dog-werknemer claimt seksuele intimidatie

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @yakuo
    *eigenlijk

    bij het artikel Voormalige Naughty Dog-werknemer claimt seksuele intimidatie

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @thechief Devs kiezen dit meestal niet. Dit is EA of respectievelijk WB Games. De geldschieters beslissen deze dingen.

    @krytuun Onzin. DICE heeft al jaren een reputatie opgebouwd en zij zouden het fatsoen moeten hebben om tegen EA te zeggen: dat gaan we dus niet doen.

    Als je nog een beginnende developer bent kan je nog wegkomen met het argument dat je klemzit in een wurgcontract met je publisher maar een studio als DICE kan daar niet meer mee aankomen.

    bij het artikel Dice reageert op klachten over lootboxen in Star Wars Battlefront 2

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    @thechief Devs kiezen dit meestal niet. Dit is EA of respectievelijk WB Games. De geldschieters beslissen deze dingen.

    @krytuun Onzin. DICE heeft al jaren een reputatie opgebouwd en zij zouden het fatsoen moeten hebben om tegen EA te zeggen: dat gaan we dus niet doen.

    Als je nog een beginnende developer bent kan je nog wegkomen met het argument dat je klemzit in een wurgcontract met je publisher maar een studio als DICE kan daar niet meer mee aankomen.

    bij het artikel Dice reageert op klachten over lootboxen in Star Wars Battlefront 2

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    @ichi Items bestaan uit starcards (boosts voor abilities van je avatar), wapens etc. Ze hebben dus directe impact op de gameplay.

    Dit is de reden dat DICE op dit moment de meest gehate developer is (naast Monolith voor de flater die ze begaan hebben met Shadow of War).

    bij het artikel Dice reageert op klachten over lootboxen in Star Wars Battlefront 2

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    TheChief .

    @ichi Items bestaan uit starcards (boosts voor abilities van je avatar), wapens etc. Ze hebben dus directe impact op de gameplay.

    Dit is de reden dat DICE op dit moment de meest gehate developer is (naast Monolith voor de flater die ze begaan hebben met Shadow of War).

    bij het artikel Dice reageert op klachten over lootboxen in Star Wars Battlefront 2

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    darkmanwls .

    @stormfox Of ze willen niet zoals veel andere developers 1 game blijven uitmelken en gaan liever door naar een nieuwe game. Of een nieuw deel in dezelfde franchise. Ik heb namelijk liever een deel 2 dan 80 DLC's

    bij het artikel Frozen Wilds wordt enige dlc voor Horizon Zero Dawn

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    darkmanwls .

    @stormfox Of ze willen niet zoals veel andere developers 1 game blijven uitmelken en gaan liever door naar een nieuwe game. Of een nieuw deel in dezelfde franchise. Ik heb namelijk liever een deel 2 dan 80 DLC's

    bij het artikel Frozen Wilds wordt enige dlc voor Horizon Zero Dawn

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Swieb .

    @krytuun

    Yup, het omzeilen van een ban kan direct rekenen op een nieuwe tik met de banhamer. Oledsucks is bij deze geband en zijn posts onder dit artikel zijn verwijderd. Mijn dank gaat uit naar jou en Sander999 voor het opmerken. :)

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Swieb .

    @krytuun

    Yup, het omzeilen van een ban kan direct rekenen op een nieuwe tik met de banhamer. Oledsucks is bij deze geband en zijn posts onder dit artikel zijn verwijderd. Mijn dank gaat uit naar jou en Sander999 voor het opmerken. :)

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Swieb heeft gereageerd op je bericht:

    @swieb, nog niet zo lang geleden heb je besloten iemand een ban te geven, dit met gegronde reden mag ik aannemen. Menig mens hier heeft zich uit gelaten hier over, en heeft opgemerkt dat dit ten goede kwam aan de sfeer. Sander999 is, naar mijn inziens, een goede aanvulling in de comment sectie, er wordt nu, opnieuw geteisterd door deze zelfde onruststoker, in zijn laatste reactie geeft hij dit ook toe.

    Aangezien een ban niet zonder reden gegeven wordt, en dit gewoon opnieuw een poging betreft de ban te omzeilen, lijkt het mij, ten behoeve van de sfeer, niet meer dan logisch deze ban opnieuw door te trekken. Anders blijft deze persoon de sfeer verpesten voor de goede comminity van gamer.nl .

    @krytuun

    Yup, het omzeilen van een ban kan direct rekenen op een nieuwe tik met de banhamer. Oledsucks is bij deze geband en zijn posts onder dit artikel zijn verwijderd. Mijn dank gaat uit naar jou en Sander999 voor het opmerken. :)

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Swieb heeft gereageerd op je bericht:

    @swieb, nog niet zo lang geleden heb je besloten iemand een ban te geven, dit met gegronde reden mag ik aannemen. Menig mens hier heeft zich uit gelaten hier over, en heeft opgemerkt dat dit ten goede kwam aan de sfeer. Sander999 is, naar mijn inziens, een goede aanvulling in de comment sectie, er wordt nu, opnieuw geteisterd door deze zelfde onruststoker, in zijn laatste reactie geeft hij dit ook toe.

    Aangezien een ban niet zonder reden gegeven wordt, en dit gewoon opnieuw een poging betreft de ban te omzeilen, lijkt het mij, ten behoeve van de sfeer, niet meer dan logisch deze ban opnieuw door te trekken. Anders blijft deze persoon de sfeer verpesten voor de goede comminity van gamer.nl .

    @krytuun

    Yup, het omzeilen van een ban kan direct rekenen op een nieuwe tik met de banhamer. Oledsucks is bij deze geband en zijn posts onder dit artikel zijn verwijderd. Mijn dank gaat uit naar jou en Sander999 voor het opmerken. :)

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @sander999 LG is de OLED leverancier van t moment. Dank, ik ga alles met elkaar vergelijken. Is het verschil tussen HDR 10 en Dolby HDR groot?

    @krytuun
    Philips en Sony hebben toch ook OLED tv’s? Sony sowieso, die heb ik gezien. Prachtig, maar ik vond ‘m te duur.
    Dolby Vision schijnt op papier beter te zijn dan HDR, echter blijkt dit in de praktijk (nog) niet zo te zijn. Er is echter zo weinig Dolby Vision materiaal beschikbaar dat je nog niet echt kan zeggen welke nou beter is. Beiden zien er, voor mij in ieder geval, prachtig uit.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @sander999 LG is de OLED leverancier van t moment. Dank, ik ga alles met elkaar vergelijken. Is het verschil tussen HDR 10 en Dolby HDR groot?

    @krytuun
    Philips en Sony hebben toch ook OLED tv’s? Sony sowieso, die heb ik gezien. Prachtig, maar ik vond ‘m te duur.
    Dolby Vision schijnt op papier beter te zijn dan HDR, echter blijkt dit in de praktijk (nog) niet zo te zijn. Er is echter zo weinig Dolby Vision materiaal beschikbaar dat je nog niet echt kan zeggen welke nou beter is. Beiden zien er, voor mij in ieder geval, prachtig uit.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @krytuun
    Ik heb de B6 van LG. Heeft inputlag van iets van 20 seconden, geloof ik. Ik heb er in ieder geval geen last van en zoals gezegd; het beeld is echt ongeëvenaard.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    @krytuun
    Ik heb de B6 van LG. Heeft inputlag van iets van 20 seconden, geloof ik. Ik heb er in ieder geval geen last van en zoals gezegd; het beeld is echt ongeëvenaard.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Castus .

    @krytuun Ik heb ook een OLED. echt perfect. Ik heb de E6.

    E6 heeft een inputlag van ongeveer 34 ms. echt prima. alle 7 modellen (2017) bijvoorbeeld de C7 heeft een inputlag van 21ms. echt perfect dus.

    Dit maakt OLED niet alleen de beste ervaring qua films, maar met 21ms ook één van de beste keuzes voor console gaming.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Castus .

    @krytuun Ik heb ook een OLED. echt perfect. Ik heb de E6.

    E6 heeft een inputlag van ongeveer 34 ms. echt prima. alle 7 modellen (2017) bijvoorbeeld de C7 heeft een inputlag van 21ms. echt perfect dus.

    Dit maakt OLED niet alleen de beste ervaring qua films, maar met 21ms ook één van de beste keuzes voor console gaming.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @sander999 Ah! een ervaren OLED gebruiker, ik heb een vraag, ik vergelijk veel modellen met elkaar, om ooit een OLED scherm te kopen. Heb je last van input lag, en welk model heb jij uiteindelijk gekocht?

    @krytuun
    Ik heb de B6 van LG. Heeft inputlag van iets van 20 seconden, geloof ik. Ik heb er in ieder geval geen last van en zoals gezegd; het beeld is echt ongeëvenaard.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Sander999 heeft gereageerd op je bericht:

    @sander999 Ah! een ervaren OLED gebruiker, ik heb een vraag, ik vergelijk veel modellen met elkaar, om ooit een OLED scherm te kopen. Heb je last van input lag, en welk model heb jij uiteindelijk gekocht?

    @krytuun
    Ik heb de B6 van LG. Heeft inputlag van iets van 20 seconden, geloof ik. Ik heb er in ieder geval geen last van en zoals gezegd; het beeld is echt ongeëvenaard.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Qinneth .

    @inflatable Ongeveer €110,- voor de volledige game (de game zelf + season pass + DLC die later uitkomt die NIET onder de season pass valt) om alles te hebben. Dus voor €60,- koop je een uitgeklede versie van de game.

    En feit blijft gewoon dat Battlefront 2 pay2win is . Je hebt letterlijk een voordeel als je starcards koopt. Dat is de definitie van pay2win.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Qinneth .

    @inflatable Ongeveer €110,- voor de volledige game (de game zelf + season pass + DLC die later uitkomt die NIET onder de season pass valt) om alles te hebben. Dus voor €60,- koop je een uitgeklede versie van de game.

    En feit blijft gewoon dat Battlefront 2 pay2win is . Je hebt letterlijk een voordeel als je starcards koopt. Dat is de definitie van pay2win.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Castus heeft gereageerd op je bericht:

    @sander999 Ah! een ervaren OLED gebruiker, ik heb een vraag, ik vergelijk veel modellen met elkaar, om ooit een OLED scherm te kopen. Heb je last van input lag, en welk model heb jij uiteindelijk gekocht?

    @krytuun Ik heb ook een OLED. echt perfect. Ik heb de E6.

    E6 heeft een inputlag van ongeveer 34 ms. echt prima. alle 7 modellen (2017) bijvoorbeeld de C7 heeft een inputlag van 21ms. echt perfect dus.

    Dit maakt OLED niet alleen de beste ervaring qua films, maar met 21ms ook één van de beste keuzes voor console gaming.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Castus heeft gereageerd op je bericht:

    @sander999 Ah! een ervaren OLED gebruiker, ik heb een vraag, ik vergelijk veel modellen met elkaar, om ooit een OLED scherm te kopen. Heb je last van input lag, en welk model heb jij uiteindelijk gekocht?

    @krytuun Ik heb ook een OLED. echt perfect. Ik heb de E6.

    E6 heeft een inputlag van ongeveer 34 ms. echt prima. alle 7 modellen (2017) bijvoorbeeld de C7 heeft een inputlag van 21ms. echt perfect dus.

    Dit maakt OLED niet alleen de beste ervaring qua films, maar met 21ms ook één van de beste keuzes voor console gaming.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    OLED all the waaaaaaay. Zou geen andere tv meer willen, beeld is echt fenomenaal.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Sander999 .

    OLED all the waaaaaaay. Zou geen andere tv meer willen, beeld is echt fenomenaal.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    ShadoKitteh .

    Ik dacht altijd dat input lag nogal belangrijk was als je op zoek was naar een tv om op te gamen. Maar gamer.nl vind blijkbaar van niet.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    ShadoKitteh .

    Ik dacht altijd dat input lag nogal belangrijk was als je op zoek was naar een tv om op te gamen. Maar gamer.nl vind blijkbaar van niet.

    bij het artikel 4K, oled: welke tv moet jij kopen?

  • Qinneth heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Na het lezen van he reactie (inc quote) kan ik je punt wel begrijpen. Ik baseerde mijn opinie enkel op de gespeelde beta, die nog niet werken met het OP kopen van lootboxes.

    Het kan inderdaad leiden tot ongebalanceerde gameplay, goed punt.

    Echter, (even advocaat van de duivel) games als industrie is op vele vlakken geevolueerd in de afgelopen 30 jaar. Ik ben zelf ook al 27 jaar gamer en mijn eerste systeem was een NES.

    Games voor de NES en SNES, waren 129 gulden, 55 - 60 euro in huidige standaard. De kosten voor deze games lagen vele malen lager dat dat van nu.

    Nintendo heeft nog steeds redelijk wat games die, zelfs na 5 jaar, nog steeds de volle mep kosten. Dat terwijl de productie kosten stabiel blijven.

    Games als Star Wars Battlefront, Assassins Creed, Call of Duty, Shadow of War, kosten zo ontzetend veel geld, dat ze in veel gevallen pas kiet draaien nadat de game een paar maanden uit is. Aangezien season passes steeds meer kritiek opleveren, zullen ze met iets nieuws moeten komen, iets waarmee ze meer redement uit hun product halen. Ik ben het eens dat dit niet altijd stimulerend is voor ons gamers, maar uiteindelijk is het ook keihard zakelijk.

    Daarnaast is er, zeker met de focus op online, steeds meer achter de schermen
    Ondersteuning. Voorheen ging je online spelen en na de match begon je weer bij 0, vandaag de dag wordt alles bij gehouden, alles opgeslagen in de cloud, servers hebben onerhoud nodig, en dan heb je het team van customers service nog niet meegerekend die alle vragen op social media beantwoorden of technische ondersteuning bieden.

    Nogmaals voor ons gamers is het niet het aller leukste, maar als we nog een toekomst willen in games en vernieuwingen, moeten wr linksom og rechtsom betalen voor de content.

    @krytuun Voor 60 euro koop je tegenwoordig geen volle game meer (betreffende de AAA-games). Seasonpass is verplicht (want maps en andere content wordt hiervoor apart gehouden) en in het voorbeeld van Star Wars Battlefront 2 is het pay2win. Je bent rond de 110 euro kwijt voor de volledige game, voor 60 euro koop je een uitgeklede versie.

    Om het nog niet eens te hebben over de vele belastingvoordelen die game ontwikkelaars genieten, dat ze geen royalties betalen aan medewerkers/stem-acteurs/etc., sponsordeals met drank en voedsel industrie (Monster, Mountain Dew, Dorito's) en dat tegenwoordig er VEEL meer gamers zijn dan in de jaren 80. Er worden zoveel meer stuks verkocht van een willekeurige titel in vergelijking met vroeger. AAA titel ontwikkelaars zwemmen in het geld, maar ze willen gewoon meer, meer, meer, meer en meer.

    Ze hebben het absoluut niet slecht en je hoeft hun ook zeker niet te verdedigen.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Qinneth heeft gereageerd op je bericht:

    @casualkiller Na het lezen van he reactie (inc quote) kan ik je punt wel begrijpen. Ik baseerde mijn opinie enkel op de gespeelde beta, die nog niet werken met het OP kopen van lootboxes.

    Het kan inderdaad leiden tot ongebalanceerde gameplay, goed punt.

    Echter, (even advocaat van de duivel) games als industrie is op vele vlakken geevolueerd in de afgelopen 30 jaar. Ik ben zelf ook al 27 jaar gamer en mijn eerste systeem was een NES.

    Games voor de NES en SNES, waren 129 gulden, 55 - 60 euro in huidige standaard. De kosten voor deze games lagen vele malen lager dat dat van nu.

    Nintendo heeft nog steeds redelijk wat games die, zelfs na 5 jaar, nog steeds de volle mep kosten. Dat terwijl de productie kosten stabiel blijven.

    Games als Star Wars Battlefront, Assassins Creed, Call of Duty, Shadow of War, kosten zo ontzetend veel geld, dat ze in veel gevallen pas kiet draaien nadat de game een paar maanden uit is. Aangezien season passes steeds meer kritiek opleveren, zullen ze met iets nieuws moeten komen, iets waarmee ze meer redement uit hun product halen. Ik ben het eens dat dit niet altijd stimulerend is voor ons gamers, maar uiteindelijk is het ook keihard zakelijk.

    Daarnaast is er, zeker met de focus op online, steeds meer achter de schermen
    Ondersteuning. Voorheen ging je online spelen en na de match begon je weer bij 0, vandaag de dag wordt alles bij gehouden, alles opgeslagen in de cloud, servers hebben onerhoud nodig, en dan heb je het team van customers service nog niet meegerekend die alle vragen op social media beantwoorden of technische ondersteuning bieden.

    Nogmaals voor ons gamers is het niet het aller leukste, maar als we nog een toekomst willen in games en vernieuwingen, moeten wr linksom og rechtsom betalen voor de content.

    @krytuun Voor 60 euro koop je tegenwoordig geen volle game meer (betreffende de AAA-games). Seasonpass is verplicht (want maps en andere content wordt hiervoor apart gehouden) en in het voorbeeld van Star Wars Battlefront 2 is het pay2win. Je bent rond de 110 euro kwijt voor de volledige game, voor 60 euro koop je een uitgeklede versie.

    Om het nog niet eens te hebben over de vele belastingvoordelen die game ontwikkelaars genieten, dat ze geen royalties betalen aan medewerkers/stem-acteurs/etc., sponsordeals met drank en voedsel industrie (Monster, Mountain Dew, Dorito's) en dat tegenwoordig er VEEL meer gamers zijn dan in de jaren 80. Er worden zoveel meer stuks verkocht van een willekeurige titel in vergelijking met vroeger. AAA titel ontwikkelaars zwemmen in het geld, maar ze willen gewoon meer, meer, meer, meer en meer.

    Ze hebben het absoluut niet slecht en je hoeft hun ook zeker niet te verdedigen.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @krytuun

    1. met een traditioneel leveling-systeem weet je wat je krijgt en waar je voor gaat.
    2. bij een lootbox systeem weet je niet wat je krijgt en en ben je niet met je karakter bezig maar met het verzamelen van in-game currency voor een lootbox , waarvan, again, je niet weet wat je er voor krijgt.
    (ik quote EG: "The only way to get new abilities and weapons in Battlefront 2 is from opening loot crates, bought either with in-game currency or real-world currency (price TBD) or gifted to you for various reasons. Either you randomly receive the ability or weapon directly from the loot crate, or you randomly receive an amount of scrap to go towards eventually crafting it - although scrap costs are high and amounts received torturously low. ")

    Waarom zou je dit lootbox systeem preferen boven gewoon te spelen en te levelen ?

    Simpelweg, omdat de maker (dice/ea in dit geval) er voor gekozen heeft om het systeem zo grindy mogelijk te maken waar diegene die niet snel lootboxes kopen 'afgestraft' worden door ze ellendig lang te laten levelen.

    En diegene die elite boxes koopt gewoon lekker direct met hun (O.P.?) karakter met de meest advanced shit vanaf minuut 1 na de launch van de game iedereen kan afknallen, voor geld.

    ik quote nu forbes.com:

    The Heavy trooper has an upgrade that increases the strength of his shield by 40% when fully maxed.

    The Specialist has an upgrade that reduces her mine’s cooldown from 30 seconds to 16.

    An interceptor has an upgrade that can increase its rate of fire by 20%.

    A bomber can get an upgrade that gives it 40% more health.

    Boba Fett has an upgrade that reduces his damage taken while using his rockets by 100%.

    You get what I’m saying here. Many of the upgrades found in Battlefront 2 are massive power boosts, either offensively or defensively, and they stack on top of one another. In a starfighter, for instance, you can combine maxed fire rate, damage increase and heat sink cards to deal absolutely insane DPS that people without those cards cannot keep up with. You can dump a bunch of maxed cards into a hero that takes them from a nuisance to an unkillable death machine.

    Dus, nogmaals, waarom zou je voor dit systeem willen kiezen ?

    Het 'je hoeft het niet te kopen' argument ga je snel op terug komen als je merkt hoe hard je geslacht wordt in BF2, terwijl je lekker op slakken snelheid je star cardjes 1 voor 1 bij elkaar grind.

    Dit systeem verneukt in de diepste essentie de gameplay , de game wordt er letterlijk door de media op aangesproken dat het fucked up is, maar soms denk ik wel eens dat niet de gaming-industrie hiervoor verantwoordelijk is..

    …maar de mensen die het kopen.

    Ik wens je er heel veel plezier mee, oprecht, maar ik, als consument die al meer als 30 jaar gamed in zijn leven, ben het zat, met dit hersenloos uitmelken.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    casualkiller .

    @krytuun

    1. met een traditioneel leveling-systeem weet je wat je krijgt en waar je voor gaat.
    2. bij een lootbox systeem weet je niet wat je krijgt en en ben je niet met je karakter bezig maar met het verzamelen van in-game currency voor een lootbox , waarvan, again, je niet weet wat je er voor krijgt.
    (ik quote EG: "The only way to get new abilities and weapons in Battlefront 2 is from opening loot crates, bought either with in-game currency or real-world currency (price TBD) or gifted to you for various reasons. Either you randomly receive the ability or weapon directly from the loot crate, or you randomly receive an amount of scrap to go towards eventually crafting it - although scrap costs are high and amounts received torturously low. ")

    Waarom zou je dit lootbox systeem preferen boven gewoon te spelen en te levelen ?

    Simpelweg, omdat de maker (dice/ea in dit geval) er voor gekozen heeft om het systeem zo grindy mogelijk te maken waar diegene die niet snel lootboxes kopen 'afgestraft' worden door ze ellendig lang te laten levelen.

    En diegene die elite boxes koopt gewoon lekker direct met hun (O.P.?) karakter met de meest advanced shit vanaf minuut 1 na de launch van de game iedereen kan afknallen, voor geld.

    ik quote nu forbes.com:

    The Heavy trooper has an upgrade that increases the strength of his shield by 40% when fully maxed.

    The Specialist has an upgrade that reduces her mine’s cooldown from 30 seconds to 16.

    An interceptor has an upgrade that can increase its rate of fire by 20%.

    A bomber can get an upgrade that gives it 40% more health.

    Boba Fett has an upgrade that reduces his damage taken while using his rockets by 100%.

    You get what I’m saying here. Many of the upgrades found in Battlefront 2 are massive power boosts, either offensively or defensively, and they stack on top of one another. In a starfighter, for instance, you can combine maxed fire rate, damage increase and heat sink cards to deal absolutely insane DPS that people without those cards cannot keep up with. You can dump a bunch of maxed cards into a hero that takes them from a nuisance to an unkillable death machine.

    Dus, nogmaals, waarom zou je voor dit systeem willen kiezen ?

    Het 'je hoeft het niet te kopen' argument ga je snel op terug komen als je merkt hoe hard je geslacht wordt in BF2, terwijl je lekker op slakken snelheid je star cardjes 1 voor 1 bij elkaar grind.

    Dit systeem verneukt in de diepste essentie de gameplay , de game wordt er letterlijk door de media op aangesproken dat het fucked up is, maar soms denk ik wel eens dat niet de gaming-industrie hiervoor verantwoordelijk is..

    …maar de mensen die het kopen.

    Ik wens je er heel veel plezier mee, oprecht, maar ik, als consument die al meer als 30 jaar gamed in zijn leven, ben het zat, met dit hersenloos uitmelken.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    Heb mij zeer vermaakt met de beta tot nu toe, al was ik vooraf huiverig m.b.t lootboxes, (zelfde als Shadow of War) is het mij behoorlijk meegevallen.

    a) De lootboxes zijn VOLLEDIG optioneel, je verdiend ze ook door te spelen, en heb geen moment het gevoel gehad dat ik ze moest kopen.

    b) Lootboxes zitten ook in Battlefield 1, Overwatch, Starcraft, Shadow of War, League of Legends etc, en daar is het ook NIET van invloed geweest voor veel gamers om af te haken.

    c) het de-installeren van de game is het goed recht van iedereen, je bent immers niet verplicht, maar op deze manier kun je niet zeggen dat de game wel of niet goed is, als je het louter baseerd op lootboxes die nogmaals optioneel zijn.

    Star Wars Battlefront II is echt op velen punten verbeterd, zowel grafisch, gevoel van spelen, heroes, voertuigen, het voelt echt als een veel meer compleet spel aan, en dan hebben we de campaign nog niet kunnen testen.

    Ik ben aangenaam verrast, ieder z'n smaak en mening, maar geef het een kans.

    In veel andere games ga je een level omhoog, unlock je een skill waar je een skillpoint in kan stoppen. Bij Battlefront II unlock je een lootbox en daar komen items uit, of je spendeerd je in-game verzamelde currency op lootboxes waarmee je opnieuw stuff unlocked. Vandaar dat ik denk dat het systeem werkt, en de game niet afgeschreven hoeft te worden.

    @krytuun Het problem is niet dat de lootboxes optioneel zijn. Het probleem is dat er uberhaupt lootboxes zitten in een triple A 50 Euro game.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • TheChief heeft gereageerd op je bericht:

    Heb mij zeer vermaakt met de beta tot nu toe, al was ik vooraf huiverig m.b.t lootboxes, (zelfde als Shadow of War) is het mij behoorlijk meegevallen.

    a) De lootboxes zijn VOLLEDIG optioneel, je verdiend ze ook door te spelen, en heb geen moment het gevoel gehad dat ik ze moest kopen.

    b) Lootboxes zitten ook in Battlefield 1, Overwatch, Starcraft, Shadow of War, League of Legends etc, en daar is het ook NIET van invloed geweest voor veel gamers om af te haken.

    c) het de-installeren van de game is het goed recht van iedereen, je bent immers niet verplicht, maar op deze manier kun je niet zeggen dat de game wel of niet goed is, als je het louter baseerd op lootboxes die nogmaals optioneel zijn.

    Star Wars Battlefront II is echt op velen punten verbeterd, zowel grafisch, gevoel van spelen, heroes, voertuigen, het voelt echt als een veel meer compleet spel aan, en dan hebben we de campaign nog niet kunnen testen.

    Ik ben aangenaam verrast, ieder z'n smaak en mening, maar geef het een kans.

    In veel andere games ga je een level omhoog, unlock je een skill waar je een skillpoint in kan stoppen. Bij Battlefront II unlock je een lootbox en daar komen items uit, of je spendeerd je in-game verzamelde currency op lootboxes waarmee je opnieuw stuff unlocked. Vandaar dat ik denk dat het systeem werkt, en de game niet afgeschreven hoeft te worden.

    @krytuun Het problem is niet dat de lootboxes optioneel zijn. Het probleem is dat er uberhaupt lootboxes zitten in een triple A 50 Euro game.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    Heb mij zeer vermaakt met de beta tot nu toe, al was ik vooraf huiverig m.b.t lootboxes, (zelfde als Shadow of War) is het mij behoorlijk meegevallen.

    a) De lootboxes zijn VOLLEDIG optioneel, je verdiend ze ook door te spelen, en heb geen moment het gevoel gehad dat ik ze moest kopen.

    b) Lootboxes zitten ook in Battlefield 1, Overwatch, Starcraft, Shadow of War, League of Legends etc, en daar is het ook NIET van invloed geweest voor veel gamers om af te haken.

    c) het de-installeren van de game is het goed recht van iedereen, je bent immers niet verplicht, maar op deze manier kun je niet zeggen dat de game wel of niet goed is, als je het louter baseerd op lootboxes die nogmaals optioneel zijn.

    Star Wars Battlefront II is echt op velen punten verbeterd, zowel grafisch, gevoel van spelen, heroes, voertuigen, het voelt echt als een veel meer compleet spel aan, en dan hebben we de campaign nog niet kunnen testen.

    Ik ben aangenaam verrast, ieder z'n smaak en mening, maar geef het een kans.

    In veel andere games ga je een level omhoog, unlock je een skill waar je een skillpoint in kan stoppen. Bij Battlefront II unlock je een lootbox en daar komen items uit, of je spendeerd je in-game verzamelde currency op lootboxes waarmee je opnieuw stuff unlocked. Vandaar dat ik denk dat het systeem werkt, en de game niet afgeschreven hoeft te worden.

    @krytuun

    1. met een traditioneel leveling-systeem weet je wat je krijgt en waar je voor gaat.
    2. bij een lootbox systeem weet je niet wat je krijgt en en ben je niet met je karakter bezig maar met het verzamelen van in-game currency voor een lootbox , waarvan, again, je niet weet wat je er voor krijgt.
    (ik quote EG: "The only way to get new abilities and weapons in Battlefront 2 is from opening loot crates, bought either with in-game currency or real-world currency (price TBD) or gifted to you for various reasons. Either you randomly receive the ability or weapon directly from the loot crate, or you randomly receive an amount of scrap to go towards eventually crafting it - although scrap costs are high and amounts received torturously low. ")

    Waarom zou je dit lootbox systeem preferen boven gewoon te spelen en te levelen ?

    Simpelweg, omdat de maker (dice/ea in dit geval) er voor gekozen heeft om het systeem zo grindy mogelijk te maken waar diegene die niet snel lootboxes kopen 'afgestraft' worden door ze ellendig lang te laten levelen.

    En diegene die elite boxes koopt gewoon lekker direct met hun (O.P.?) karakter met de meest advanced shit vanaf minuut 1 na de launch van de game iedereen kan afknallen, voor geld.

    ik quote nu forbes.com:

    The Heavy trooper has an upgrade that increases the strength of his shield by 40% when fully maxed.

    The Specialist has an upgrade that reduces her mine’s cooldown from 30 seconds to 16.

    An interceptor has an upgrade that can increase its rate of fire by 20%.

    A bomber can get an upgrade that gives it 40% more health.

    Boba Fett has an upgrade that reduces his damage taken while using his rockets by 100%.

    You get what I’m saying here. Many of the upgrades found in Battlefront 2 are massive power boosts, either offensively or defensively, and they stack on top of one another. In a starfighter, for instance, you can combine maxed fire rate, damage increase and heat sink cards to deal absolutely insane DPS that people without those cards cannot keep up with. You can dump a bunch of maxed cards into a hero that takes them from a nuisance to an unkillable death machine.

    Dus, nogmaals, waarom zou je voor dit systeem willen kiezen ?

    Het 'je hoeft het niet te kopen' argument ga je snel op terug komen als je merkt hoe hard je geslacht wordt in BF2, terwijl je lekker op slakken snelheid je star cardjes 1 voor 1 bij elkaar grind.

    Dit systeem verneukt in de diepste essentie de gameplay , de game wordt er letterlijk door de media op aangesproken dat het fucked up is, maar soms denk ik wel eens dat niet de gaming-industrie hiervoor verantwoordelijk is..

    …maar de mensen die het kopen.

    Ik wens je er heel veel plezier mee, oprecht, maar ik, als consument die al meer als 30 jaar gamed in zijn leven, ben het zat, met dit hersenloos uitmelken.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • casualkiller heeft gereageerd op je bericht:

    Heb mij zeer vermaakt met de beta tot nu toe, al was ik vooraf huiverig m.b.t lootboxes, (zelfde als Shadow of War) is het mij behoorlijk meegevallen.

    a) De lootboxes zijn VOLLEDIG optioneel, je verdiend ze ook door te spelen, en heb geen moment het gevoel gehad dat ik ze moest kopen.

    b) Lootboxes zitten ook in Battlefield 1, Overwatch, Starcraft, Shadow of War, League of Legends etc, en daar is het ook NIET van invloed geweest voor veel gamers om af te haken.

    c) het de-installeren van de game is het goed recht van iedereen, je bent immers niet verplicht, maar op deze manier kun je niet zeggen dat de game wel of niet goed is, als je het louter baseerd op lootboxes die nogmaals optioneel zijn.

    Star Wars Battlefront II is echt op velen punten verbeterd, zowel grafisch, gevoel van spelen, heroes, voertuigen, het voelt echt als een veel meer compleet spel aan, en dan hebben we de campaign nog niet kunnen testen.

    Ik ben aangenaam verrast, ieder z'n smaak en mening, maar geef het een kans.

    In veel andere games ga je een level omhoog, unlock je een skill waar je een skillpoint in kan stoppen. Bij Battlefront II unlock je een lootbox en daar komen items uit, of je spendeerd je in-game verzamelde currency op lootboxes waarmee je opnieuw stuff unlocked. Vandaar dat ik denk dat het systeem werkt, en de game niet afgeschreven hoeft te worden.

    @krytuun

    1. met een traditioneel leveling-systeem weet je wat je krijgt en waar je voor gaat.
    2. bij een lootbox systeem weet je niet wat je krijgt en en ben je niet met je karakter bezig maar met het verzamelen van in-game currency voor een lootbox , waarvan, again, je niet weet wat je er voor krijgt.
    (ik quote EG: "The only way to get new abilities and weapons in Battlefront 2 is from opening loot crates, bought either with in-game currency or real-world currency (price TBD) or gifted to you for various reasons. Either you randomly receive the ability or weapon directly from the loot crate, or you randomly receive an amount of scrap to go towards eventually crafting it - although scrap costs are high and amounts received torturously low. ")

    Waarom zou je dit lootbox systeem preferen boven gewoon te spelen en te levelen ?

    Simpelweg, omdat de maker (dice/ea in dit geval) er voor gekozen heeft om het systeem zo grindy mogelijk te maken waar diegene die niet snel lootboxes kopen 'afgestraft' worden door ze ellendig lang te laten levelen.

    En diegene die elite boxes koopt gewoon lekker direct met hun (O.P.?) karakter met de meest advanced shit vanaf minuut 1 na de launch van de game iedereen kan afknallen, voor geld.

    ik quote nu forbes.com:

    The Heavy trooper has an upgrade that increases the strength of his shield by 40% when fully maxed.

    The Specialist has an upgrade that reduces her mine’s cooldown from 30 seconds to 16.

    An interceptor has an upgrade that can increase its rate of fire by 20%.

    A bomber can get an upgrade that gives it 40% more health.

    Boba Fett has an upgrade that reduces his damage taken while using his rockets by 100%.

    You get what I’m saying here. Many of the upgrades found in Battlefront 2 are massive power boosts, either offensively or defensively, and they stack on top of one another. In a starfighter, for instance, you can combine maxed fire rate, damage increase and heat sink cards to deal absolutely insane DPS that people without those cards cannot keep up with. You can dump a bunch of maxed cards into a hero that takes them from a nuisance to an unkillable death machine.

    Dus, nogmaals, waarom zou je voor dit systeem willen kiezen ?

    Het 'je hoeft het niet te kopen' argument ga je snel op terug komen als je merkt hoe hard je geslacht wordt in BF2, terwijl je lekker op slakken snelheid je star cardjes 1 voor 1 bij elkaar grind.

    Dit systeem verneukt in de diepste essentie de gameplay , de game wordt er letterlijk door de media op aangesproken dat het fucked up is, maar soms denk ik wel eens dat niet de gaming-industrie hiervoor verantwoordelijk is..

    …maar de mensen die het kopen.

    Ik wens je er heel veel plezier mee, oprecht, maar ik, als consument die al meer als 30 jaar gamed in zijn leven, ben het zat, met dit hersenloos uitmelken.

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Star Wars: Battlefront 2-bèta gaat door tot en met woensdag

  • poklaan heeft gereageerd op je bericht:

    Ik heb nog nooit bij een exclsuive zo veel vraag naar een PC versie gezien. Na Uncharted, The Last of Us, Killzone, inFamous & Bloodborne, verwacht ik ook niet dat deze PS4 exclusive dan toch naar PC komt, of heb ik iets gemist dat aanduid dat er een PC versie gaat komen?

    @krytuun
    Nee, er is geen enkele reden waarom Horizon naar PC zou komen. Net zoals games als Uncharted, The Last of Us, Killzone en inFAMOUS is de game ontwikkeld door een studio die eigendom is van Sony, en die games komen altijd exclusief op PlayStation platforms uit. Misschien op een dag via PlayStation Now, maar dat je de game zelf ooit op Steam zal zien, daar hoeft niemand ook maar enige hoop op te hebben.

    bij het artikel Complete Edition voor Horizon: Zero Dawn aangekondigd

  • poklaan heeft gereageerd op je bericht:

    Ik heb nog nooit bij een exclsuive zo veel vraag naar een PC versie gezien. Na Uncharted, The Last of Us, Killzone, inFamous & Bloodborne, verwacht ik ook niet dat deze PS4 exclusive dan toch naar PC komt, of heb ik iets gemist dat aanduid dat er een PC versie gaat komen?

    @krytuun
    Nee, er is geen enkele reden waarom Horizon naar PC zou komen. Net zoals games als Uncharted, The Last of Us, Killzone en inFAMOUS is de game ontwikkeld door een studio die eigendom is van Sony, en die games komen altijd exclusief op PlayStation platforms uit. Misschien op een dag via PlayStation Now, maar dat je de game zelf ooit op Steam zal zien, daar hoeft niemand ook maar enige hoop op te hebben.

    bij het artikel Complete Edition voor Horizon: Zero Dawn aangekondigd

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Complete Edition voor Horizon: Zero Dawn aangekondigd

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Complete Edition voor Horizon: Zero Dawn aangekondigd

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Ydieresis .

    "Engelse voorgangers uit Unity". Unity was de Franse setting in Parijs, Syndicate was de Engelse voorganger. Even puntje ter verbetering.

    Verder heb ik ook veel zin in deze game. Ben echt benieuwd of dit genoeg nieuw leven blaast in de franchise, zou wel mooi zijn en dan vervolgens geen jaarlijkse, maar tweejaarlijkse vervolgen, kunnen ze in ieder geval genoeg aandacht besteden aan het volgende deel.

    bij het artikel Assassin’s Creed Origins (hands-on)

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Ydieresis .

    "Engelse voorgangers uit Unity". Unity was de Franse setting in Parijs, Syndicate was de Engelse voorganger. Even puntje ter verbetering.

    Verder heb ik ook veel zin in deze game. Ben echt benieuwd of dit genoeg nieuw leven blaast in de franchise, zou wel mooi zijn en dan vervolgens geen jaarlijkse, maar tweejaarlijkse vervolgen, kunnen ze in ieder geval genoeg aandacht besteden aan het volgende deel.

    bij het artikel Assassin’s Creed Origins (hands-on)

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin’s Creed Origins (hands-on)

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin’s Creed Origins (hands-on)

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin’s Creed Origins (hands-on)

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Assassin’s Creed Origins (hands-on)

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Vanaf nu ook gamen óp Gamer.nl

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Vanaf nu ook gamen óp Gamer.nl

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Waar is de Xbox One X te koop?

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Waar is de Xbox One X te koop?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Lord Ganon .

    Ik heb vandaag mijn pre-order voor de X geannuleerd. De upgrade van de S naar de X vind ik te minimaal (welke developer gaat alles in UHD 4K ontwikkelen)? Ik bezit nu de originele One, dus is het veel logischer en economischer om voor de S te gaan: die is nu al voor 199 te krijgen. Je krijgt zowel bij de S als de X dezelfde controller, dezelfde beleving, dezelfde games. De X is wellicht iets sneller, misschien zelfs ietsje mooier, maar dat verschil is echt minimaal en dat is mij geen 300 (!) euro waard.

    bij het artikel Waar is de Xbox One X te koop?

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Lord Ganon .

    Ik heb vandaag mijn pre-order voor de X geannuleerd. De upgrade van de S naar de X vind ik te minimaal (welke developer gaat alles in UHD 4K ontwikkelen)? Ik bezit nu de originele One, dus is het veel logischer en economischer om voor de S te gaan: die is nu al voor 199 te krijgen. Je krijgt zowel bij de S als de X dezelfde controller, dezelfde beleving, dezelfde games. De X is wellicht iets sneller, misschien zelfs ietsje mooier, maar dat verschil is echt minimaal en dat is mij geen 300 (!) euro waard.

    bij het artikel Waar is de Xbox One X te koop?

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'Ontslagen bij Agents of Mayhem-studio Volition'

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel 'Ontslagen bij Agents of Mayhem-studio Volition'

  • Ghotirey heeft gereageerd op je bericht:

    @ghotirey Ik probeer te begrijpen hoe je deze comment bedoeld.

    Een gevalletje Skyrim is namelijk:

    Release 11 November 2011 voor X360, PS3 en PC
    Legendary Edition (goty) 7 Juni 2013
    Skyrim Special Edition (remaster goty voor next gen) 27 Oktober 2016 voor PS4 XONE en PC.
    Nintendo Switch release: 17 November 2017
    VR versie die ook de 17e van November 2017 zal verschijnen.

    En dan nog zullen er updated versie komen.

    Final Fantasy XV is 9 a 10 jaar in ontwikkeling geweest en heeft (afgezien van Collectors Edition en Deluxe) maar 1 release date gehad voor Xbox en PS4.

    Er zijn tal van expansion updates gekomen, maar het grootste deel daarvan is gratis en enkele kosten geld. Daarnaast is en blijft er nog maar 1 game released, die op 29 November van 2016 op de markt kwam.

    Nog niet eens 1 jaar.

    De game zal naar verluid begin 2018 op PC verschijnen, dit zal dus de tweede offciele release betekenen. Ik zie hier nog niet echt een gevalletje Skyrim is, eerlijk gezegd.

    Opzich kan ik best begrijpen dat je een jaar na dato wel klaar bent met een game als je er meer dan 100 uur in hebt zitten. Hopen op een nieuw deel is goed, maar Final Fantasy (en sowieso Square Enix's jrpg afdeling) duren vaak jaren en jaren voor deze uitkomen.

    Eerst Kingdom Hearts III.

    @krytuun Beste Krytuun, Wat ik zei was dat het een skyrim gevalletje BEGINT te worden. Het is dus nog niet op dat niveau (alhoewel) maar ik zal het iets meer uitleggen waarom ik het zo zie;

    Je hebt gelijk dat SKyrim heeeel veeel releases heeft en FF15 (nog) niet. Maar FF15 is uitgebracht en ik heb hem met plezier (1 van de slechtste versies vind ik wel) gespeeld en uitgespeeld (platinum). Het einde viel mij ontzettende tegen (end battle was wel gaaf) maar goed, het verhaal was klaar. Voor mij was FF15 klaar.

    Daarna kwam er soms nog update uit (bij eerdere FF's is dat niet of nauwelijks geweest) en waar ik dat bij MMORPGs enzo kan voorstellen vind ik dat minder passen bij Final Fantasy. Voor mij is een FF klaar als ik het hele verhaal heb uitgespeeld en alle grote dingen heb gedaan (denk aan epic monsters). Ik vond persoonlijk de FF13 aanpak beter maar daar sta ik volgens mij erg eenzaam in ;-) Maar goed dat is voor mij persoonlijk en er zullen vast heel veel FF liefhebbers zijn die elk beetje extra wat ze kunnen krijgen verorberen en veel tijd in stoppen dus ook op dit moment nog niet het gevoel van Skyrim.

    Dus wat dat betreft volg ik nog je redenatie maar daarna mis je een paar dingen.

    -Je mist de VR versie van het vissen in FF15. Dan hebben we de VR van skyrim afgetikt. (uiteraard zodra ik een playstation vr heb ga ik die spelen :D)

    -Je mist de mobile versie van 15 die binnenkort uit komt, zeg maar kiddy FF15 (en ja hoor die ga ik ook spelen :p)

    -Je hebt dan inderdaad de PC versie die nog uitkomt, ook die kunnen we aftikken op de het lijstje van Skyrim.

    - Inmiddels is ook al bekend dat ze aan het kijken zijn om FF15 naar de switch te krijgen. En het zal me niets verbazen als een hybride van die mobiele en console versie nog wel naar de switch komt, vandaar ook mijn 'begint'.

    En dan hebben we nog een hoop wat dan weer in dezelfde wereld speelt en/of spinoff is:

    - Een builder/clash of clans achtige game op de mobiles. Final Fantasy 15: A New Empire
    - King's Knight: Wrath of the Dark Dragon, een spinoff op Mobile
    - A King's Tale: Final Fantasy XV, een PS4 spinoff

    En dat is pas een a twee jaar na actief te zijn. (en misschien mis ik nog iets). De GOTY versie komt ook nog wel met alle DLC etc.

    Maar het belangrijkst, er is nog eigenlijk helemaal niets bekend over een vervolg. EN dat was altijd wel al bekend voor dat de 'huidige' versie uitkwam. Waar ik het meest bang voor ben is dus dat ze voorlopig aan het uitmelken zijn (zoals Skyrim) en dat we dus nog even moeten wachten op het volgende deeltje. Begrip me niet verkeerd ik snap prima waarom ze het doen en misschien moeten ze ook wel financieel gezien maar ik ben er persoonlijk wel al een beetje klaar mee.

    En ja het liefst zag ik elk jaar een nieuwe FF :-) wat zou de wereld dan mooi zijn :-) hmm naja nu maar weer ff12 zodiac age gaan spelen dan maar… en daarna remake FF7 :-D, je moet toch wat ;-)

    bij het artikel Final Fantasy 15 krijgt nieuwe verhalende update

  • Ghotirey heeft gereageerd op je bericht:

    @ghotirey Ik probeer te begrijpen hoe je deze comment bedoeld.

    Een gevalletje Skyrim is namelijk:

    Release 11 November 2011 voor X360, PS3 en PC
    Legendary Edition (goty) 7 Juni 2013
    Skyrim Special Edition (remaster goty voor next gen) 27 Oktober 2016 voor PS4 XONE en PC.
    Nintendo Switch release: 17 November 2017
    VR versie die ook de 17e van November 2017 zal verschijnen.

    En dan nog zullen er updated versie komen.

    Final Fantasy XV is 9 a 10 jaar in ontwikkeling geweest en heeft (afgezien van Collectors Edition en Deluxe) maar 1 release date gehad voor Xbox en PS4.

    Er zijn tal van expansion updates gekomen, maar het grootste deel daarvan is gratis en enkele kosten geld. Daarnaast is en blijft er nog maar 1 game released, die op 29 November van 2016 op de markt kwam.

    Nog niet eens 1 jaar.

    De game zal naar verluid begin 2018 op PC verschijnen, dit zal dus de tweede offciele release betekenen. Ik zie hier nog niet echt een gevalletje Skyrim is, eerlijk gezegd.

    Opzich kan ik best begrijpen dat je een jaar na dato wel klaar bent met een game als je er meer dan 100 uur in hebt zitten. Hopen op een nieuw deel is goed, maar Final Fantasy (en sowieso Square Enix's jrpg afdeling) duren vaak jaren en jaren voor deze uitkomen.

    Eerst Kingdom Hearts III.

    @krytuun Beste Krytuun, Wat ik zei was dat het een skyrim gevalletje BEGINT te worden. Het is dus nog niet op dat niveau (alhoewel) maar ik zal het iets meer uitleggen waarom ik het zo zie;

    Je hebt gelijk dat SKyrim heeeel veeel releases heeft en FF15 (nog) niet. Maar FF15 is uitgebracht en ik heb hem met plezier (1 van de slechtste versies vind ik wel) gespeeld en uitgespeeld (platinum). Het einde viel mij ontzettende tegen (end battle was wel gaaf) maar goed, het verhaal was klaar. Voor mij was FF15 klaar.

    Daarna kwam er soms nog update uit (bij eerdere FF's is dat niet of nauwelijks geweest) en waar ik dat bij MMORPGs enzo kan voorstellen vind ik dat minder passen bij Final Fantasy. Voor mij is een FF klaar als ik het hele verhaal heb uitgespeeld en alle grote dingen heb gedaan (denk aan epic monsters). Ik vond persoonlijk de FF13 aanpak beter maar daar sta ik volgens mij erg eenzaam in ;-) Maar goed dat is voor mij persoonlijk en er zullen vast heel veel FF liefhebbers zijn die elk beetje extra wat ze kunnen krijgen verorberen en veel tijd in stoppen dus ook op dit moment nog niet het gevoel van Skyrim.

    Dus wat dat betreft volg ik nog je redenatie maar daarna mis je een paar dingen.

    -Je mist de VR versie van het vissen in FF15. Dan hebben we de VR van skyrim afgetikt. (uiteraard zodra ik een playstation vr heb ga ik die spelen :D)

    -Je mist de mobile versie van 15 die binnenkort uit komt, zeg maar kiddy FF15 (en ja hoor die ga ik ook spelen :p)

    -Je hebt dan inderdaad de PC versie die nog uitkomt, ook die kunnen we aftikken op de het lijstje van Skyrim.

    - Inmiddels is ook al bekend dat ze aan het kijken zijn om FF15 naar de switch te krijgen. En het zal me niets verbazen als een hybride van die mobiele en console versie nog wel naar de switch komt, vandaar ook mijn 'begint'.

    En dan hebben we nog een hoop wat dan weer in dezelfde wereld speelt en/of spinoff is:

    - Een builder/clash of clans achtige game op de mobiles. Final Fantasy 15: A New Empire
    - King's Knight: Wrath of the Dark Dragon, een spinoff op Mobile
    - A King's Tale: Final Fantasy XV, een PS4 spinoff

    En dat is pas een a twee jaar na actief te zijn. (en misschien mis ik nog iets). De GOTY versie komt ook nog wel met alle DLC etc.

    Maar het belangrijkst, er is nog eigenlijk helemaal niets bekend over een vervolg. EN dat was altijd wel al bekend voor dat de 'huidige' versie uitkwam. Waar ik het meest bang voor ben is dus dat ze voorlopig aan het uitmelken zijn (zoals Skyrim) en dat we dus nog even moeten wachten op het volgende deeltje. Begrip me niet verkeerd ik snap prima waarom ze het doen en misschien moeten ze ook wel financieel gezien maar ik ben er persoonlijk wel al een beetje klaar mee.

    En ja het liefst zag ik elk jaar een nieuwe FF :-) wat zou de wereld dan mooi zijn :-) hmm naja nu maar weer ff12 zodiac age gaan spelen dan maar… en daarna remake FF7 :-D, je moet toch wat ;-)

    bij het artikel Final Fantasy 15 krijgt nieuwe verhalende update

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Vampyr uitgesteld naar lente 2018

  • Krytuun heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Vampyr uitgesteld naar lente 2018

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Ghotirey .

    Al iets bekend over FF16? ben wel ff15 klaar eigenlijk, begint een beetje een skyrim gevalletje te worden zo

    bij het artikel Final Fantasy 15 krijgt nieuwe verhalende update

  • Krytuun heeft gereageerd op een bericht van

    Ghotirey .

    Al iets bekend over FF16? ben wel ff15 klaar eigenlijk, begint een beetje een skyrim gevalletje te worden zo

    bij het artikel Final Fantasy 15 krijgt nieuwe verhalende update