Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Gillian

  • clausbmf heeft gereageerd op je bericht:

    @clausbmf-2 De moderne Wolfenstein had nooit bestaan zonder BioShock. Evenals iedere andere topper in het genre. Het was een van De belangrijkste evoluties binnen FPS games sinds Half-Life.

    Also The Witcher 2 is beter dan The Witcher 3. :-)

    @gillian secret of monkey island!

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • clausbmf heeft gereageerd op je bericht:

    @clausbmf-2 De moderne Wolfenstein had nooit bestaan zonder BioShock. Evenals iedere andere topper in het genre. Het was een van De belangrijkste evoluties binnen FPS games sinds Half-Life.

    Also The Witcher 2 is beter dan The Witcher 3. :-)

    @gillian secret of monkey island!

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • clausbmf heeft gereageerd op je bericht:

    @clausbmf-2 De moderne Wolfenstein had nooit bestaan zonder BioShock. Evenals iedere andere topper in het genre. Het was een van De belangrijkste evoluties binnen FPS games sinds Half-Life.

    Also The Witcher 2 is beter dan The Witcher 3. :-)

    @gillian ja maar zo ver terug dan kan ik de settlers en X-COM: UFO Defense ook wel een 10 geven.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • clausbmf heeft gereageerd op je bericht:

    @clausbmf-2 De moderne Wolfenstein had nooit bestaan zonder BioShock. Evenals iedere andere topper in het genre. Het was een van De belangrijkste evoluties binnen FPS games sinds Half-Life.

    Also The Witcher 2 is beter dan The Witcher 3. :-)

    @gillian ja maar zo ver terug dan kan ik de settlers en X-COM: UFO Defense ook wel een 10 geven.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    clausbmf .

    @gillian jahooooooor! er is echt niks beters dan witcher 3 helemaal in 4k. mario galaxy wel hahahah come on. kerbal space program hahaha. bioshock ook. wat een kut games waren dat. vind ik wolfenstein nog 10x beter.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    clausbmf .

    @gillian jahooooooor! er is echt niks beters dan witcher 3 helemaal in 4k. mario galaxy wel hahahah come on. kerbal space program hahaha. bioshock ook. wat een kut games waren dat. vind ik wolfenstein nog 10x beter.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • clausbmf heeft gereageerd op je bericht:

    @agent4125 Dat is zeker begrijpelijk. Een game hoeft bij Gamer niet technisch perfect te zijn om een 10 te krijgen, al kies ik er meestal zelf voor om ook een stapje terug te doen. Dat is ook de reden waarom ik The Witcher 3 destijds geen 10 heb gegeven, wegens de vele technische fouten tijdens release (die het team in de maanden daarna wel netjes gefixed heeft).

    @gillian jahooooooor! er is echt niks beters dan witcher 3 helemaal in 4k. mario galaxy wel hahahah come on. kerbal space program hahaha. bioshock ook. wat een kut games waren dat. vind ik wolfenstein nog 10x beter.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • clausbmf heeft gereageerd op je bericht:

    @agent4125 Dat is zeker begrijpelijk. Een game hoeft bij Gamer niet technisch perfect te zijn om een 10 te krijgen, al kies ik er meestal zelf voor om ook een stapje terug te doen. Dat is ook de reden waarom ik The Witcher 3 destijds geen 10 heb gegeven, wegens de vele technische fouten tijdens release (die het team in de maanden daarna wel netjes gefixed heeft).

    @gillian jahooooooor! er is echt niks beters dan witcher 3 helemaal in 4k. mario galaxy wel hahahah come on. kerbal space program hahaha. bioshock ook. wat een kut games waren dat. vind ik wolfenstein nog 10x beter.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    Agent4125 .

    @gillian Beyond een tof spelleke, dat zeker! En mooi je liefde voor de game beschreven. Maar het shooter-deel vond ik af en toe zo matig uitgewerkt, dat het ten koste ging van de totaalervaring. Daarom zou ik 'm geen 10 geven.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    Agent4125 .

    @gillian Beyond een tof spelleke, dat zeker! En mooi je liefde voor de game beschreven. Maar het shooter-deel vond ik af en toe zo matig uitgewerkt, dat het ten koste ging van de totaalervaring. Daarom zou ik 'm geen 10 geven.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Agent4125 heeft gereageerd op je bericht:

    @markymark Design van de wereld was, is en blijft een van de mooiste unieke ontwerpen die ik ooit in games heb gezien. Dat eerste uur vrij rondlopen zonder schieten alleen al was briljant, met die hemelse muziek, het kaarslicht, de sfeer, etc. De battle arena's met de suizende rails waren ook cool, evenals de diverse powers en de hulp van Elizabeth (die bovendien een mijlpaal in kunstmatige intelligentie was). Alle gebieden waren ook volledig uniek en de pacing van het doorlopende verhaal en de actie waren uitstekend. Het verhaal alleen al was een fantastische ervaring waar ik met liefde aan terugdenk, maar boven alles verdient BioShock Infinite die 10 gewoon voor het design van die game. Dit is wat ik mensen laat zien hoe mooi games kunnen zijn. Niet de hoeveelheid polygonen in een personage, niet kernexplosies in HDR, nee gewoon suizen door de wolken in een jaren '10 stad die kilometers boven de grond zweeft achtervolgt door een mechanische vogel in een tijdreis/interdimenionaal verhaal dat je werkelijk verrast met iedere stap en tevens werkt als een allegorie over de gevaren van nationalisme op een maatschappij. Beyond tof spelleke.

    @gillian Beyond een tof spelleke, dat zeker! En mooi je liefde voor de game beschreven. Maar het shooter-deel vond ik af en toe zo matig uitgewerkt, dat het ten koste ging van de totaalervaring. Daarom zou ik 'm geen 10 geven.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Agent4125 heeft gereageerd op je bericht:

    @markymark Design van de wereld was, is en blijft een van de mooiste unieke ontwerpen die ik ooit in games heb gezien. Dat eerste uur vrij rondlopen zonder schieten alleen al was briljant, met die hemelse muziek, het kaarslicht, de sfeer, etc. De battle arena's met de suizende rails waren ook cool, evenals de diverse powers en de hulp van Elizabeth (die bovendien een mijlpaal in kunstmatige intelligentie was). Alle gebieden waren ook volledig uniek en de pacing van het doorlopende verhaal en de actie waren uitstekend. Het verhaal alleen al was een fantastische ervaring waar ik met liefde aan terugdenk, maar boven alles verdient BioShock Infinite die 10 gewoon voor het design van die game. Dit is wat ik mensen laat zien hoe mooi games kunnen zijn. Niet de hoeveelheid polygonen in een personage, niet kernexplosies in HDR, nee gewoon suizen door de wolken in een jaren '10 stad die kilometers boven de grond zweeft achtervolgt door een mechanische vogel in een tijdreis/interdimenionaal verhaal dat je werkelijk verrast met iedere stap en tevens werkt als een allegorie over de gevaren van nationalisme op een maatschappij. Beyond tof spelleke.

    @gillian Beyond een tof spelleke, dat zeker! En mooi je liefde voor de game beschreven. Maar het shooter-deel vond ik af en toe zo matig uitgewerkt, dat het ten koste ging van de totaalervaring. Daarom zou ik 'm geen 10 geven.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • MarkyMark heeft gereageerd op je bericht:

    @markymark Design van de wereld was, is en blijft een van de mooiste unieke ontwerpen die ik ooit in games heb gezien. Dat eerste uur vrij rondlopen zonder schieten alleen al was briljant, met die hemelse muziek, het kaarslicht, de sfeer, etc. De battle arena's met de suizende rails waren ook cool, evenals de diverse powers en de hulp van Elizabeth (die bovendien een mijlpaal in kunstmatige intelligentie was). Alle gebieden waren ook volledig uniek en de pacing van het doorlopende verhaal en de actie waren uitstekend. Het verhaal alleen al was een fantastische ervaring waar ik met liefde aan terugdenk, maar boven alles verdient BioShock Infinite die 10 gewoon voor het design van die game. Dit is wat ik mensen laat zien hoe mooi games kunnen zijn. Niet de hoeveelheid polygonen in een personage, niet kernexplosies in HDR, nee gewoon suizen door de wolken in een jaren '10 stad die kilometers boven de grond zweeft achtervolgt door een mechanische vogel in een tijdreis/interdimenionaal verhaal dat je werkelijk verrast met iedere stap en tevens werkt als een allegorie over de gevaren van nationalisme op een maatschappij. Beyond tof spelleke.

    @gillian Goede reactie, dank! Ik begrijp je redenatie, en ben het er ook mee eens dat de positieve punten echt sterk zijn. Voor mij wegen de negatieve punten te zwaar voor een 10, maar ik begrijp je nu wel.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • MarkyMark heeft gereageerd op je bericht:

    @markymark Design van de wereld was, is en blijft een van de mooiste unieke ontwerpen die ik ooit in games heb gezien. Dat eerste uur vrij rondlopen zonder schieten alleen al was briljant, met die hemelse muziek, het kaarslicht, de sfeer, etc. De battle arena's met de suizende rails waren ook cool, evenals de diverse powers en de hulp van Elizabeth (die bovendien een mijlpaal in kunstmatige intelligentie was). Alle gebieden waren ook volledig uniek en de pacing van het doorlopende verhaal en de actie waren uitstekend. Het verhaal alleen al was een fantastische ervaring waar ik met liefde aan terugdenk, maar boven alles verdient BioShock Infinite die 10 gewoon voor het design van die game. Dit is wat ik mensen laat zien hoe mooi games kunnen zijn. Niet de hoeveelheid polygonen in een personage, niet kernexplosies in HDR, nee gewoon suizen door de wolken in een jaren '10 stad die kilometers boven de grond zweeft achtervolgt door een mechanische vogel in een tijdreis/interdimenionaal verhaal dat je werkelijk verrast met iedere stap en tevens werkt als een allegorie over de gevaren van nationalisme op een maatschappij. Beyond tof spelleke.

    @gillian Goede reactie, dank! Ik begrijp je redenatie, en ben het er ook mee eens dat de positieve punten echt sterk zijn. Voor mij wegen de negatieve punten te zwaar voor een 10, maar ik begrijp je nu wel.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    MarkyMark .

    @gillian Hmm, Bioshock Infinite had een interessant verhaal, maar ik vond het als shooter niet echt goed. Vooral de Handymen waren kogelsponzen die ik zelf vrij saai vond. Dit terwijl het vechten tegen Big Daddy's in Bioshock steeds heel leuk was.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    MarkyMark .

    @gillian Hmm, Bioshock Infinite had een interessant verhaal, maar ik vond het als shooter niet echt goed. Vooral de Handymen waren kogelsponzen die ik zelf vrij saai vond. Dit terwijl het vechten tegen Big Daddy's in Bioshock steeds heel leuk was.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    GerarDOS .

    Iedereen hier verdient een tien.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    GerarDOS .

    Iedereen hier verdient een tien.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • MarkyMark heeft gereageerd op je bericht:

    Die 10 van Daniel voor BioShock Infinite was volledig terecht en zal het tot het einde der tijden verdedigen.

    @gillian Hmm, Bioshock Infinite had een interessant verhaal, maar ik vond het als shooter niet echt goed. Vooral de Handymen waren kogelsponzen die ik zelf vrij saai vond. Dit terwijl het vechten tegen Big Daddy's in Bioshock steeds heel leuk was.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • MarkyMark heeft gereageerd op je bericht:

    Die 10 van Daniel voor BioShock Infinite was volledig terecht en zal het tot het einde der tijden verdedigen.

    @gillian Hmm, Bioshock Infinite had een interessant verhaal, maar ik vond het als shooter niet echt goed. Vooral de Handymen waren kogelsponzen die ik zelf vrij saai vond. Dit terwijl het vechten tegen Big Daddy's in Bioshock steeds heel leuk was.

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Gillian heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel De tienen van Gamer.nl

  • Darkness2K7 heeft gereageerd op je bericht:

    @darkness2k7 2000 gratis kaarten dus max capaciteit is 2000 lijkt me. Gebied is 't Stadshart Amstelveen, prolly digitaal gecontroleerd met de pass die je daar ophaalt. Officiele details komen later, maar kijk naar het event van komend weekend in Amerika en het zal grotendeels duidelijk worden.

    @gillian thx!

    bij het artikel Update: Aantal gratis tickets voor Pokémon Go-evenement Nederland verhoogd naar 3.500

  • Darkness2K7 heeft gereageerd op je bericht:

    @darkness2k7 2000 gratis kaarten dus max capaciteit is 2000 lijkt me. Gebied is 't Stadshart Amstelveen, prolly digitaal gecontroleerd met de pass die je daar ophaalt. Officiele details komen later, maar kijk naar het event van komend weekend in Amerika en het zal grotendeels duidelijk worden.

    @gillian thx!

    bij het artikel Update: Aantal gratis tickets voor Pokémon Go-evenement Nederland verhoogd naar 3.500

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    Darkness2K7 .

    Vragen, vragen, vrage.
    wordt er nu een gebied afgesloten speciaal voor dit event??
    Als er 2000 gratis kaarten zijn,Zijn er dan ook niet-gratis kaarten?
    Wat is de max capaciteit van het evenement?

    Beetje erg vaag nu allemaal

    bij het artikel Update: Aantal gratis tickets voor Pokémon Go-evenement Nederland verhoogd naar 3.500

  • Gillian heeft gereageerd op een bericht van

    Darkness2K7 .

    Vragen, vragen, vrage.
    wordt er nu een gebied afgesloten speciaal voor dit event??
    Als er 2000 gratis kaarten zijn,Zijn er dan ook niet-gratis kaarten?
    Wat is de max capaciteit van het evenement?

    Beetje erg vaag nu allemaal

    bij het artikel Update: Aantal gratis tickets voor Pokémon Go-evenement Nederland verhoogd naar 3.500