Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

Agent4125

None
None
  • Aurulion heeft gereageerd op je bericht:

    @humpdog Dus je hebt deel 1 overgeslagen EN vond 'm saai?

    @agent4125

    Dit is er 1-tje die mass effect andromeda 10 minuten gespeeld heeft en bestempeld heeft als kut game.

    Of hij kent tich mense die allemaal problemen met de Nintendo Switch die zij op release gekocht hebben.

    bij het artikel Volledige trailer, releasedatum en details over Star Wars Battlefront 2 onthuld

  • Aurulion heeft gereageerd op je bericht:

    @humpdog Dus je hebt deel 1 overgeslagen EN vond 'm saai?

    @agent4125

    Dit is er 1-tje die mass effect andromeda 10 minuten gespeeld heeft en bestempeld heeft als kut game.

    Of hij kent tich mense die allemaal problemen met de Nintendo Switch die zij op release gekocht hebben.

    bij het artikel Volledige trailer, releasedatum en details over Star Wars Battlefront 2 onthuld

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    @humpdog Dus je hebt deel 1 overgeslagen EN vond 'm saai?

    @agent4125 Hij heeft de reviews niet overgeslagen. Misschien vond ie de reviews saai? Saaie screenshots enzo. Review lezen en dan tot de goed onderbouwde mening "saai" komen. Zo zijn er genoeg hoor.

    bij het artikel Volledige trailer, releasedatum en details over Star Wars Battlefront 2 onthuld

  • Hiss heeft gereageerd op je bericht:

    @humpdog Dus je hebt deel 1 overgeslagen EN vond 'm saai?

    @agent4125 Hij heeft de reviews niet overgeslagen. Misschien vond ie de reviews saai? Saaie screenshots enzo. Review lezen en dan tot de goed onderbouwde mening "saai" komen. Zo zijn er genoeg hoor.

    bij het artikel Volledige trailer, releasedatum en details over Star Wars Battlefront 2 onthuld

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Humpdog .

    De 1ste deel was zo saai. Ik wacht wel op de reviews. Indien weer zo saai dan sla ik de game weer over.

    bij het artikel Volledige trailer, releasedatum en details over Star Wars Battlefront 2 onthuld

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Humpdog .

    De 1ste deel was zo saai. Ik wacht wel op de reviews. Indien weer zo saai dan sla ik de game weer over.

    bij het artikel Volledige trailer, releasedatum en details over Star Wars Battlefront 2 onthuld

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Archer .

    hoe is de SP? Ik hoor er wisselende verhalen over.

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Archer .

    hoe is de SP? Ik hoor er wisselende verhalen over.

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • None
    kleinekoosjer heeft gereageerd op je bericht:

    In tegenstelling tot al die betaalde shit van andere games erg sjiek! Toffe game trouwens ook. Gewoon snelle, soepele, fun. Was er ivm Horizon Zero Dawn een tijdje vanaf gestapt, maar binnenkort maar weer eens oppakken.

    @agent4125 Heerlijke no nonses shooter idd. Speelt erg soepel en bizar dik geluid,.. huis trilde toen ik hem de eerste keer had opgestart :-)

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • None
    kleinekoosjer heeft gereageerd op je bericht:

    In tegenstelling tot al die betaalde shit van andere games erg sjiek! Toffe game trouwens ook. Gewoon snelle, soepele, fun. Was er ivm Horizon Zero Dawn een tijdje vanaf gestapt, maar binnenkort maar weer eens oppakken.

    @agent4125 Heerlijke no nonses shooter idd. Speelt erg soepel en bizar dik geluid,.. huis trilde toen ik hem de eerste keer had opgestart :-)

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Titanfall 2 voegt gratis vier nieuwe maps, nieuwe titan en meer toe

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Guerrilla: 'Vervolg op Horizon Zero Dawn zou meer machines hebben'

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Guerrilla: 'Vervolg op Horizon Zero Dawn zou meer machines hebben'

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Guerrilla: 'Vervolg op Horizon Zero Dawn zou meer machines hebben'

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Guerrilla: 'Vervolg op Horizon Zero Dawn zou meer machines hebben'

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @agent4125
    - Alle powers uit de vorige games zijn vanaf het begin af aan beschikbaar voor de speler, aangevuld met wat varianten (maar niets noemenswaardigs). Alleen de wapenpowers (Cold, Fire, Bio, Dist) zijn verplaatst naar wapenresearch en kunnen nu als Mod toegevoegd worden. Hierdoor kun je nu zelf je powerpakket samenstellen, wat verder prima is; alle keuzevrijheid voor de speler.
    - Het Renegade/Paragon systeem is vervangen door een informeel/formeel/grappig/professioneel mechanic. Dat wordt ook getracked door de game die probeert een psychologisch profiel van je te schetsen. Wat mij betreft werkt het voor geen meter, want je krijgt nu alleen nog maar de keuzes tussen een normale reactie of een normale reactie, oftewel amper verschil. Dat is jammer, maar iets waar een deel van de fanbase al jaren om zeikt en vreemdgenoeg zijn er veel mensen blij mee. Ik kan hier een heel lang punt over maken, maar wat mij betreft wordt dit asap zo snel mogelijk weer overboord gegooid voor het Light/Dark systeem wat veel leukere roleplaying oplevert dan dit veilige gemeuzel. Ik schrijf er misschien wel een keer een apart artikel over.
    - Squadmates zijn alleen van powers te voorzien, de rest bepalen ze zelf, inclusief hun wapens. Technisch gezien kun je ze positioneren, maar dit is letterlijk alleen een indicatie die je nooit gaat gebruiken. Squadmates doen hun eigen ding, ze zijn vrij onzichtbaar tijdens gevechten, want je bent voornamelijk zelf de vijanden aan het opruimen. Ze zetten de vijanden wel op voor combo's, alsin ze steken ze bijv. 'in de fik', en wanneer jij er ook een triggerpower tegenaan gooit (een Warp bijv.) dan ontploffen ze met een flinke extra damage bonus. Ik mis het dirigeren meer in Inquisition dan in Mass Effect, gezien dit toch meer een shooter is en ik na jaren multiplayer niets anders gewend ben ervan. :-)
    - Andromeda is in 60 uur uit te spelen, maar dan laat je wel alles liggen. Net als Inquisition zijn de omgevingen gevuld met veelal kleine en een paar grotere missies die je kan overslaan.
    - Moeilijkheidsgraad ligt iets hoger dan bij Mass Effect, puur omdat het van een veilig coversysteem naar een jetpack/boost/dodge mechanic is gegaan. Verwacht wat meer game over screens tot 't moment dat je je blink timings en de speciale aanvallen van vijanden in de vingers hebt.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @agent4125
    - Alle powers uit de vorige games zijn vanaf het begin af aan beschikbaar voor de speler, aangevuld met wat varianten (maar niets noemenswaardigs). Alleen de wapenpowers (Cold, Fire, Bio, Dist) zijn verplaatst naar wapenresearch en kunnen nu als Mod toegevoegd worden. Hierdoor kun je nu zelf je powerpakket samenstellen, wat verder prima is; alle keuzevrijheid voor de speler.
    - Het Renegade/Paragon systeem is vervangen door een informeel/formeel/grappig/professioneel mechanic. Dat wordt ook getracked door de game die probeert een psychologisch profiel van je te schetsen. Wat mij betreft werkt het voor geen meter, want je krijgt nu alleen nog maar de keuzes tussen een normale reactie of een normale reactie, oftewel amper verschil. Dat is jammer, maar iets waar een deel van de fanbase al jaren om zeikt en vreemdgenoeg zijn er veel mensen blij mee. Ik kan hier een heel lang punt over maken, maar wat mij betreft wordt dit asap zo snel mogelijk weer overboord gegooid voor het Light/Dark systeem wat veel leukere roleplaying oplevert dan dit veilige gemeuzel. Ik schrijf er misschien wel een keer een apart artikel over.
    - Squadmates zijn alleen van powers te voorzien, de rest bepalen ze zelf, inclusief hun wapens. Technisch gezien kun je ze positioneren, maar dit is letterlijk alleen een indicatie die je nooit gaat gebruiken. Squadmates doen hun eigen ding, ze zijn vrij onzichtbaar tijdens gevechten, want je bent voornamelijk zelf de vijanden aan het opruimen. Ze zetten de vijanden wel op voor combo's, alsin ze steken ze bijv. 'in de fik', en wanneer jij er ook een triggerpower tegenaan gooit (een Warp bijv.) dan ontploffen ze met een flinke extra damage bonus. Ik mis het dirigeren meer in Inquisition dan in Mass Effect, gezien dit toch meer een shooter is en ik na jaren multiplayer niets anders gewend ben ervan. :-)
    - Andromeda is in 60 uur uit te spelen, maar dan laat je wel alles liggen. Net als Inquisition zijn de omgevingen gevuld met veelal kleine en een paar grotere missies die je kan overslaan.
    - Moeilijkheidsgraad ligt iets hoger dan bij Mass Effect, puur omdat het van een veilig coversysteem naar een jetpack/boost/dodge mechanic is gegaan. Verwacht wat meer game over screens tot 't moment dat je je blink timings en de speciale aanvallen van vijanden in de vingers hebt.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    @gillian Welke powers zijn er zoal? Hoe werkt het vrijspelen ervan? Zit iets als renegade / paragon er weer in? Hoe werkt het dialoog-systeem? Kun je squadgenoten van powers / armor voorzien? Kun je ze aansturen? In welke mate? Dit waren essentiële onderdelen van de gameplay in de vorige delen en kun je wat mij betreft niet onbesproken laten. Iets over de lengte van de game en moeilijkheidsgraad was ook welkom geweest.

    @agent4125
    - Alle powers uit de vorige games zijn vanaf het begin af aan beschikbaar voor de speler, aangevuld met wat varianten (maar niets noemenswaardigs). Alleen de wapenpowers (Cold, Fire, Bio, Dist) zijn verplaatst naar wapenresearch en kunnen nu als Mod toegevoegd worden. Hierdoor kun je nu zelf je powerpakket samenstellen, wat verder prima is; alle keuzevrijheid voor de speler.
    - Het Renegade/Paragon systeem is vervangen door een informeel/formeel/grappig/professioneel mechanic. Dat wordt ook getracked door de game die probeert een psychologisch profiel van je te schetsen. Wat mij betreft werkt het voor geen meter, want je krijgt nu alleen nog maar de keuzes tussen een normale reactie of een normale reactie, oftewel amper verschil. Dat is jammer, maar iets waar een deel van de fanbase al jaren om zeikt en vreemdgenoeg zijn er veel mensen blij mee. Ik kan hier een heel lang punt over maken, maar wat mij betreft wordt dit asap zo snel mogelijk weer overboord gegooid voor het Light/Dark systeem wat veel leukere roleplaying oplevert dan dit veilige gemeuzel. Ik schrijf er misschien wel een keer een apart artikel over.
    - Squadmates zijn alleen van powers te voorzien, de rest bepalen ze zelf, inclusief hun wapens. Technisch gezien kun je ze positioneren, maar dit is letterlijk alleen een indicatie die je nooit gaat gebruiken. Squadmates doen hun eigen ding, ze zijn vrij onzichtbaar tijdens gevechten, want je bent voornamelijk zelf de vijanden aan het opruimen. Ze zetten de vijanden wel op voor combo's, alsin ze steken ze bijv. 'in de fik', en wanneer jij er ook een triggerpower tegenaan gooit (een Warp bijv.) dan ontploffen ze met een flinke extra damage bonus. Ik mis het dirigeren meer in Inquisition dan in Mass Effect, gezien dit toch meer een shooter is en ik na jaren multiplayer niets anders gewend ben ervan. :-)
    - Andromeda is in 60 uur uit te spelen, maar dan laat je wel alles liggen. Net als Inquisition zijn de omgevingen gevuld met veelal kleine en een paar grotere missies die je kan overslaan.
    - Moeilijkheidsgraad ligt iets hoger dan bij Mass Effect, puur omdat het van een veilig coversysteem naar een jetpack/boost/dodge mechanic is gegaan. Verwacht wat meer game over screens tot 't moment dat je je blink timings en de speciale aanvallen van vijanden in de vingers hebt.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    @gillian Welke powers zijn er zoal? Hoe werkt het vrijspelen ervan? Zit iets als renegade / paragon er weer in? Hoe werkt het dialoog-systeem? Kun je squadgenoten van powers / armor voorzien? Kun je ze aansturen? In welke mate? Dit waren essentiële onderdelen van de gameplay in de vorige delen en kun je wat mij betreft niet onbesproken laten. Iets over de lengte van de game en moeilijkheidsgraad was ook welkom geweest.

    @agent4125
    - Alle powers uit de vorige games zijn vanaf het begin af aan beschikbaar voor de speler, aangevuld met wat varianten (maar niets noemenswaardigs). Alleen de wapenpowers (Cold, Fire, Bio, Dist) zijn verplaatst naar wapenresearch en kunnen nu als Mod toegevoegd worden. Hierdoor kun je nu zelf je powerpakket samenstellen, wat verder prima is; alle keuzevrijheid voor de speler.
    - Het Renegade/Paragon systeem is vervangen door een informeel/formeel/grappig/professioneel mechanic. Dat wordt ook getracked door de game die probeert een psychologisch profiel van je te schetsen. Wat mij betreft werkt het voor geen meter, want je krijgt nu alleen nog maar de keuzes tussen een normale reactie of een normale reactie, oftewel amper verschil. Dat is jammer, maar iets waar een deel van de fanbase al jaren om zeikt en vreemdgenoeg zijn er veel mensen blij mee. Ik kan hier een heel lang punt over maken, maar wat mij betreft wordt dit asap zo snel mogelijk weer overboord gegooid voor het Light/Dark systeem wat veel leukere roleplaying oplevert dan dit veilige gemeuzel. Ik schrijf er misschien wel een keer een apart artikel over.
    - Squadmates zijn alleen van powers te voorzien, de rest bepalen ze zelf, inclusief hun wapens. Technisch gezien kun je ze positioneren, maar dit is letterlijk alleen een indicatie die je nooit gaat gebruiken. Squadmates doen hun eigen ding, ze zijn vrij onzichtbaar tijdens gevechten, want je bent voornamelijk zelf de vijanden aan het opruimen. Ze zetten de vijanden wel op voor combo's, alsin ze steken ze bijv. 'in de fik', en wanneer jij er ook een triggerpower tegenaan gooit (een Warp bijv.) dan ontploffen ze met een flinke extra damage bonus. Ik mis het dirigeren meer in Inquisition dan in Mass Effect, gezien dit toch meer een shooter is en ik na jaren multiplayer niets anders gewend ben ervan. :-)
    - Andromeda is in 60 uur uit te spelen, maar dan laat je wel alles liggen. Net als Inquisition zijn de omgevingen gevuld met veelal kleine en een paar grotere missies die je kan overslaan.
    - Moeilijkheidsgraad ligt iets hoger dan bij Mass Effect, puur omdat het van een veilig coversysteem naar een jetpack/boost/dodge mechanic is gegaan. Verwacht wat meer game over screens tot 't moment dat je je blink timings en de speciale aanvallen van vijanden in de vingers hebt.

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @agent4125 Wat mis je? We hebben geen regels hierover, maar bij zulke inhoudelijk gigantische games is het lastig om zeer specifiek op ieder onderdeel in te gaan. Niet alleen omdat je dan reviews van zes pagina's krijgt, maar ook om lezers spoilers te besparen (ik heb daar zelf bijv. echt een grafhekel aan in reviews). Dan is het vaak beter om bij de belangrijkste kernthema's te blijven die de beste indruk geven. Daarnaast kun je ons hier of bijv. op Twitter verdere vragen stellen. :-)

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    Gillian .

    @agent4125 Wat mis je? We hebben geen regels hierover, maar bij zulke inhoudelijk gigantische games is het lastig om zeer specifiek op ieder onderdeel in te gaan. Niet alleen omdat je dan reviews van zes pagina's krijgt, maar ook om lezers spoilers te besparen (ik heb daar zelf bijv. echt een grafhekel aan in reviews). Dan is het vaak beter om bij de belangrijkste kernthema's te blijven die de beste indruk geven. Daarnaast kun je ons hier of bijv. op Twitter verdere vragen stellen. :-)

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    Na Horizon weer zo'n incomplete review. Is het een bewuste keuze van Gamer om reviews tegenwoordig meer als algemeen sfeerverhaal op te schrijven in plaats van een compleet beeld te schetsen?

    @agent4125 Wat mis je? We hebben geen regels hierover, maar bij zulke inhoudelijk gigantische games is het lastig om zeer specifiek op ieder onderdeel in te gaan. Niet alleen omdat je dan reviews van zes pagina's krijgt, maar ook om lezers spoilers te besparen (ik heb daar zelf bijv. echt een grafhekel aan in reviews). Dan is het vaak beter om bij de belangrijkste kernthema's te blijven die de beste indruk geven. Daarnaast kun je ons hier of bijv. op Twitter verdere vragen stellen. :-)

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Gillian heeft gereageerd op je bericht:

    Na Horizon weer zo'n incomplete review. Is het een bewuste keuze van Gamer om reviews tegenwoordig meer als algemeen sfeerverhaal op te schrijven in plaats van een compleet beeld te schetsen?

    @agent4125 Wat mis je? We hebben geen regels hierover, maar bij zulke inhoudelijk gigantische games is het lastig om zeer specifiek op ieder onderdeel in te gaan. Niet alleen omdat je dan reviews van zes pagina's krijgt, maar ook om lezers spoilers te besparen (ik heb daar zelf bijv. echt een grafhekel aan in reviews). Dan is het vaak beter om bij de belangrijkste kernthema's te blijven die de beste indruk geven. Daarnaast kun je ons hier of bijv. op Twitter verdere vragen stellen. :-)

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Mass Effect Andromeda

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Destiny 2 verschijnt 8 september voor PS4, Xbox One en pc

  • None
    Agent4125 heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Destiny 2 verschijnt 8 september voor PS4, Xbox One en pc

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    unipro81 .

    @mrhotshot85

    Ik denk dat 'het probleem' vooral is dat men vindt dat er een probleem is. Bungie heeft fouten gemaakt, maar uiteindelijk met Destiny één van de meest gespeelde consolegames ooit gemaakt. Dan kan je praten over problemen, maar mij klinkt dat in de oren als een behoorlijk succes.

    Dat is niet om alles maar goed te praten rond Vanilla Destiny, maar als je zelfs met al je fouten zo'n player base weet te trekken, dan gaat er toch wel iets heel erg goed :)

    bij het artikel Destiny 2 officieel aangekondigd

  • None

    Agent4125 heeft gereageerd op een bericht van

    unipro81 .

    @mrhotshot85

    Ik denk dat 'het probleem' vooral is dat men vindt dat er een probleem is. Bungie heeft fouten gemaakt, maar uiteindelijk met Destiny één van de meest gespeelde consolegames ooit gemaakt. Dan kan je praten over problemen, maar mij klinkt dat in de oren als een behoorlijk succes.

    Dat is niet om alles maar goed te praten rond Vanilla Destiny, maar als je zelfs met al je fouten zo'n player base weet te trekken, dan gaat er toch wel iets heel erg goed :)

    bij het artikel Destiny 2 officieel aangekondigd