Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord

-it-

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nvidia laat eerste consumentenvideokaart zien met Volta-architectuur

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Nvidia laat eerste consumentenvideokaart zien met Volta-architectuur

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    Shinjite .

    Ik wil graag toevoeging doen aan deze post alhoewel deze wel een klein beetje offtopic is.
    Ik heb net een video gezien op youtube die UFC2 en UFC3 naast elkaar laat spelen en het is gewoon het zelfde spel maar dan lelijker, zit een filter overheen en de camera angles zijn wat anders. Ook hebben de characters ander kapsel of kleding stuk aan.

    De movement zijn 1 op 1 het zelfde, de refferee is 1 op 1 het zelfde, het vrouwelijk schoon is 1 op 1 het zelfde, hoe ze de arena betreden is 1 op 1 het zelfde, hoe de map wordt aangekondigd is 1 op 1 het zelfde.

    Ze hebben dus letterlijk UFC2 gekopieerd, lichtelijk aangepast en lootboxes aan toegevoegd wat ik heb vernomen en 50/60 euro ervoor vragen. Dit kunnen we toch niet laten gaan, straks gebeurd dit bij al onze games!

    Overigens, van de zelfde mensen als het UFC filmpje is de stock price van EA flink omlaag gegaan en is hun winst met 6 milijard naar beneden gegaan. Ons geklaag heeft duidelijk impact.

    Dat mensen nu darth vader na een paar uurtjes spelen kunnen unlocken heb je te danken aan de mensen die massaal klagen over de oneerlijkheid in de praktijken van EA.

    bij het artikel Eerste veranderingen voor progressie in Star Wars Battlefront 2 zijn live

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    Shinjite .

    Ik wil graag toevoeging doen aan deze post alhoewel deze wel een klein beetje offtopic is.
    Ik heb net een video gezien op youtube die UFC2 en UFC3 naast elkaar laat spelen en het is gewoon het zelfde spel maar dan lelijker, zit een filter overheen en de camera angles zijn wat anders. Ook hebben de characters ander kapsel of kleding stuk aan.

    De movement zijn 1 op 1 het zelfde, de refferee is 1 op 1 het zelfde, het vrouwelijk schoon is 1 op 1 het zelfde, hoe ze de arena betreden is 1 op 1 het zelfde, hoe de map wordt aangekondigd is 1 op 1 het zelfde.

    Ze hebben dus letterlijk UFC2 gekopieerd, lichtelijk aangepast en lootboxes aan toegevoegd wat ik heb vernomen en 50/60 euro ervoor vragen. Dit kunnen we toch niet laten gaan, straks gebeurd dit bij al onze games!

    Overigens, van de zelfde mensen als het UFC filmpje is de stock price van EA flink omlaag gegaan en is hun winst met 6 milijard naar beneden gegaan. Ons geklaag heeft duidelijk impact.

    Dat mensen nu darth vader na een paar uurtjes spelen kunnen unlocken heb je te danken aan de mensen die massaal klagen over de oneerlijkheid in de praktijken van EA.

    bij het artikel Eerste veranderingen voor progressie in Star Wars Battlefront 2 zijn live

  • spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    De ps4 moest het de eerste 1,5 jaar alleen maar met remasters en remakes doen. Hoe moeten ze dan nog winst maken??? ;)

    @-it-

    En die remasters / remakes waren meer dan welkom!
    Wees blij, bij de Xbox zul je dit probleem inderdaad niet hebben met dat handje vol games ;)

    bij het artikel Is backward compatibility noodzakelijk voor de volgende generatie consoles?

  • spreadthehate heeft gereageerd op je bericht:

    De ps4 moest het de eerste 1,5 jaar alleen maar met remasters en remakes doen. Hoe moeten ze dan nog winst maken??? ;)

    @-it-

    En die remasters / remakes waren meer dan welkom!
    Wees blij, bij de Xbox zul je dit probleem inderdaad niet hebben met dat handje vol games ;)

    bij het artikel Is backward compatibility noodzakelijk voor de volgende generatie consoles?

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Is backward compatibility noodzakelijk voor de volgende generatie consoles?

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Is backward compatibility noodzakelijk voor de volgende generatie consoles?

  • Yomar heeft gereageerd op je bericht:

    @Panzermeister
    Goh dat zeiden ze 50 jaar geleden ook over computers… dat we die nooit nodig zouden hebben. Nu heeft iedereen er 3 in zijn broekzak zitten die 100x zo krachtig zijn als de mainframes van toen. En nog 5 thuis staan.
    Wij maken het misschien niet meer mee, maar zover komt het echt wel. Nooit zeggen is wel heel definitief. Computer bestaan pas 50 jaar, dat is helemaal niks nog.
    @Yomar. Klopt helemaal wat je zegt, maar wat als je de resultaten vergelijkt met de resultaten van 20 jaar geleden? En die stijgende lijn nog 20-30 jaar doortrekt? Wat heb je dan?

    @-it- Extrapolatie is niet per se lineair. Talen volgen tot op zekere hoogte regels en vaste patronen, maar op een gegeven moment kom je op een punt dat de wisselwerking tussen alle elementen van een taal zo complex wordt dat patronen en regels elkaar gaan tegenspreken. Als je dat grafisch uit zou drukken, zie je de computer een plafond naderen dat nog ver van het menselijke kunnen af ligt. En dan maakt het niet uit hoe dicht je bij dat plafond komt: al zou je tegen het plafond komen, dan nog ligt het plafond zelf mijlenver van het gewenste resultaat af. Dat is waar een computer tegenaan loopt, en niemand heeft daar nog zijn vinger op kunnen leggen. In Metal Gear werd ooit gezegd: "Mensen wonen niet in een land. Mensen wonen in een taal." Taal is wat ons definieert als mensen, en wellicht is dat exact de reden waarom computers er zo veel moeite mee hebben: een taal is per definitie onlogisch. Daar wil ik nog aan toevoegen dat de machinetaalindustrie al sinds 1950 roept dat vertalers ooit zullen worden overtroffen. En sinds 1950 gebeurt dat steevast binnen vijf jaar. Maar inmiddels is het 2017, en opnieuw roept men dat het binnen vijf jaar gebeurd zal zijn. Dat heeft ook te maken met het feit dat men met dit soort kreten geld voor onderzoek probeert aan te trekken van grote investeerders. Ik kan natuurlijk geen duizend jaar in de toekomst kijken, maar AI gaat het hem in ieder geval niet worden. En zoals je hebt kunnen lezen, ben ik dol op technologie en doe ik er alles aan om wat technisch wel mogelijk is in te zetten voor de verhoging van mijn eigen productie. Die conclusie komt dus niet voort uit technofobie of iets dergelijks.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • Yomar heeft gereageerd op je bericht:

    @Panzermeister
    Goh dat zeiden ze 50 jaar geleden ook over computers… dat we die nooit nodig zouden hebben. Nu heeft iedereen er 3 in zijn broekzak zitten die 100x zo krachtig zijn als de mainframes van toen. En nog 5 thuis staan.
    Wij maken het misschien niet meer mee, maar zover komt het echt wel. Nooit zeggen is wel heel definitief. Computer bestaan pas 50 jaar, dat is helemaal niks nog.
    @Yomar. Klopt helemaal wat je zegt, maar wat als je de resultaten vergelijkt met de resultaten van 20 jaar geleden? En die stijgende lijn nog 20-30 jaar doortrekt? Wat heb je dan?

    @-it- Extrapolatie is niet per se lineair. Talen volgen tot op zekere hoogte regels en vaste patronen, maar op een gegeven moment kom je op een punt dat de wisselwerking tussen alle elementen van een taal zo complex wordt dat patronen en regels elkaar gaan tegenspreken. Als je dat grafisch uit zou drukken, zie je de computer een plafond naderen dat nog ver van het menselijke kunnen af ligt. En dan maakt het niet uit hoe dicht je bij dat plafond komt: al zou je tegen het plafond komen, dan nog ligt het plafond zelf mijlenver van het gewenste resultaat af. Dat is waar een computer tegenaan loopt, en niemand heeft daar nog zijn vinger op kunnen leggen. In Metal Gear werd ooit gezegd: "Mensen wonen niet in een land. Mensen wonen in een taal." Taal is wat ons definieert als mensen, en wellicht is dat exact de reden waarom computers er zo veel moeite mee hebben: een taal is per definitie onlogisch. Daar wil ik nog aan toevoegen dat de machinetaalindustrie al sinds 1950 roept dat vertalers ooit zullen worden overtroffen. En sinds 1950 gebeurt dat steevast binnen vijf jaar. Maar inmiddels is het 2017, en opnieuw roept men dat het binnen vijf jaar gebeurd zal zijn. Dat heeft ook te maken met het feit dat men met dit soort kreten geld voor onderzoek probeert aan te trekken van grote investeerders. Ik kan natuurlijk geen duizend jaar in de toekomst kijken, maar AI gaat het hem in ieder geval niet worden. En zoals je hebt kunnen lezen, ben ik dol op technologie en doe ik er alles aan om wat technisch wel mogelijk is in te zetten voor de verhoging van mijn eigen productie. Die conclusie komt dus niet voort uit technofobie of iets dergelijks.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    Panzermeister .

    @Yomar

    Interessante reactie, bedankt.
    Dit is precies wat ik verwacht had. Machines zullen nooit kunnen denken mensen, vergeet het.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    Panzermeister .

    @Yomar

    Interessante reactie, bedankt.
    Dit is precies wat ik verwacht had. Machines zullen nooit kunnen denken mensen, vergeet het.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • Baukereg heeft gereageerd op je bericht:

    @Baukereg
    Je onderschat AI echt. Als je de doorbraken van de afgelopen 10-20 jaar doortrekt naar over 50 jaar, kan een AI prima gamewerelden ontwerpen. Sterker nog, beter dan mensen hoogstwaarschijnlijk. Zelfs nu al wordt er steeds meer overgelaten aan AI. Denk bijvoorbeeld aan operaties en rechtspraak. Nog niet op grote schaal, maar het kan en gebeurd wel.
    Over niet al te lange tijd zal AI ook een grap kunnen vertellen en een schilderij kunnen maken. Aangezien games een vorm van kunst zijn, kan een AI dit uiteindelijk ook.
    Zeker als Microsoft die quantum computer nu eindelijk eens (goedkoop) aan de praat krijgt ;)

    @-it- Dan zeg ik op mijn beurt dat jij game design onderschat. :) Althans, goed game design, niet het niveau TES, dat zou een AI op termijn nog wel kunnen.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • Baukereg heeft gereageerd op je bericht:

    @Baukereg
    Je onderschat AI echt. Als je de doorbraken van de afgelopen 10-20 jaar doortrekt naar over 50 jaar, kan een AI prima gamewerelden ontwerpen. Sterker nog, beter dan mensen hoogstwaarschijnlijk. Zelfs nu al wordt er steeds meer overgelaten aan AI. Denk bijvoorbeeld aan operaties en rechtspraak. Nog niet op grote schaal, maar het kan en gebeurd wel.
    Over niet al te lange tijd zal AI ook een grap kunnen vertellen en een schilderij kunnen maken. Aangezien games een vorm van kunst zijn, kan een AI dit uiteindelijk ook.
    Zeker als Microsoft die quantum computer nu eindelijk eens (goedkoop) aan de praat krijgt ;)

    @-it- Dan zeg ik op mijn beurt dat jij game design onderschat. :) Althans, goed game design, niet het niveau TES, dat zou een AI op termijn nog wel kunnen.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    Baukereg .

    Een goede gamewereld is meer dan geografie. Een historische achtergrond, sociologische vraagstukken, ethiek, karakters met verlangens en meningen, verhaallijnen en questes. Een echt goed ontworpen gamewereld is maatwerk waarvoor je mensen nodig hebt, vandaag de dag en over 50 jaar nog steeds.

    De kop van dit artikel is dan ook zwaar misleidend. Het gaat hier om terrain generation, niet om het creëren van een gamewereld.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    Baukereg .

    Een goede gamewereld is meer dan geografie. Een historische achtergrond, sociologische vraagstukken, ethiek, karakters met verlangens en meningen, verhaallijnen en questes. Een echt goed ontworpen gamewereld is maatwerk waarvoor je mensen nodig hebt, vandaag de dag en over 50 jaar nog steeds.

    De kop van dit artikel is dan ook zwaar misleidend. Het gaat hier om terrain generation, niet om het creëren van een gamewereld.

    bij het artikel AI leert zichzelf aan om gamewerelden te creëren

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Black Friday Deals – De allergoedkoopste hardware

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Black Friday Deals – De allergoedkoopste hardware

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Meer beelden onthuld van woestijnmap in PUBG

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Meer beelden onthuld van woestijnmap in PUBG

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    keenan .

    @Maux nederland en vs verspreiden nog meer nepnieuws. maar nu wordt een feit ontkracht door een gamescreenshot en dat is jammer

    bij het artikel Rusland gebruikt gamescreenshots als 'bewijs' dat de VS met IS samenwerkt

  • -it- heeft gereageerd op een bericht van

    keenan .

    @Maux nederland en vs verspreiden nog meer nepnieuws. maar nu wordt een feit ontkracht door een gamescreenshot en dat is jammer

    bij het artikel Rusland gebruikt gamescreenshots als 'bewijs' dat de VS met IS samenwerkt

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Meer dan 6.000 games gelanceerd op Steam dit jaar

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel Meer dan 6.000 games gelanceerd op Steam dit jaar

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA-ontwikkelaar zeven keer met dood bedreigd

  • -it- heeft een reactie geplaatst

    bij het artikel EA-ontwikkelaar zeven keer met dood bedreigd