Zoals je in DBZ games ziet, is de ene game bijna identiek aan de serie qua graphics stijl, en de volgende game weer vol met plastic modellen.  

Voor de mensen die niet snappen wat ik bedoel :

http://www.google.nl/imgres?num=10&hl=nl&tbo=d&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=cwejPannCxhzxM:&imgrefurl=http://www.animatormag.com/computer/cel-shading-hero-animation/&docid=j2ZfZ608I-Rf2M&imgurl=http://www.animatormag.com/wp-content/uploads/2011/12/hash-toon-shading.jpg&w=391&h=278&ei=A0fOUODNHeKH0AXrnYGQBA&zoom=1&iact=hc&vpx=1059&vpy=365&dur=159&hovh=189&hovw=266&tx=168&ty=177&sig=106952322022013028673&page=1&tbnh=136&tbnw=201&start=0&ndsp=27&ved=1t:429,r:19,s:0,i:145

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b7/Toon-shader.jpg 

Hoe ik mijn Ideale DBZ game zie qua graphics.

http://www.youtube.com/watch?v=LnyfME0HiAE

http://www.youtube.com/watch?v=s1h1WZuIoiA (volledige beeld met deze textures)

De linker kant, dit is een goed begin.

Gewoon echt het gevoel hebben dat je in de serie ziet, dat vind ik leuker dan die plastic modellen. Echt een tekenfilm effect, dat is wat ik graag zie in een DBZ game. 

Hopen dat dit bij de volgende DBZ game komt!