Battlefield 3 post patch glitches | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

De RPK-74M (de LMG die je krijgt als je support speelt aan de ru ian kant) heeft extanded mags gekregen, dit betekent dus dat je een lmg hebt met 200 kogels in het magazijn.

Waarom dit handig is?

nu heb je een lmg die heel snel reload en weinig recoil heeft(ten opzichte van bijvoorbeeld de m60e4).

Omdat de m27 IAR(het beginwapen van support aan de US kant) dit niet heeft wordt dit gezien als een fout.

Ook de L96 sniper rifle heeft een probleem, iedereen die dit wapen gebruikt zal vast wel gemerkt hebben dat de kogels mi en als je bijvoorbeeld op een hoofd mikt.

Dit komt doordat DICE (per ongelijk) iets heeft verandert waardoor je nu iets meer schuin naar rechts moet mikken om de kogel ook iets te laten raken.

Dit filmpje gaat over de m40a5, maar de eerste paar minuten gebruikt hij de l96, gewoon het filmpje bekijken en je komt er wel uit.

En dan de grootste fout die ze hadden kunnen maken, het blijkt dat als je die m26 ma of dart(shotgun voor de a ault) onder een a ault rifle zet met gebruik van de underslung rail en een heavy barrel, deze de dezelfde kracht krijgt per Pallet(deze schiet je af met de m26 shotgun) als het a ault rifle.

Wat dit betenent is het volgende, als je de m26 dart(dart is beter dan de ma , omdat deze over een afstand meer schade toebrengt) gebruikt met de G3A3 met de underlung rail en de heavy barrel, je in close range iemand met een schot kunt doden(normaal was dit meer), op medium range is dit 2 schoten.

Dit filmpje legt het wel uit:


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou