Sub Command | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het was een tijd geleden dat ik een onderzeeër simulatie had gespeeld voordat ik Sub Command in mijn handen gedrukt kreeg. Sterker nog, enig nazoeken op internet leerde mij dat de laatste echt goede duikbotensimulatie al in 1997 is verschenen. Gemaakt door het befaamde Jane wordt 688(i) Attack Sub door liefhebbers van het genre gezien als DE submarine sim. 5 jaar later proberen Sonalysts en Electronic Arts de duikbotenmarkt te veroveren met Sub Command, een realistische simulatie met 3 cla es. Te weten de Los Angeles 688(i), de Seawolf en de Ru ische Akula duikboten.

Bij een serieuze sim hoort ook een serieuze handleiding. En aangezien er in een DVD doosje weinig plaats is voor een dik handboek moet de gelukkige eigenaar van dit product de handleiding van 200 pagina's eerst uitprinten. Iets wat wel aan te raden is anders snap je maar weinig van dit spel .

De makers van het spel hadden echt één doel voor ogen: realisme. Aan echt alles merk je dat de mannen van Sonalysts op alles hebben gelet. Met alle beschikbare informatie hebben ze geprobeerd een zo natuurgetrouwe kopie te maken van onderzeeboten in deze sim. Zo werken de onderzeeboten van de Amerikaen met Engelse maateenheden en de Ru ische Akula met het Europese maatsysteem. Ook maken de verschillende boten allemaal een eigen geluid, de Ru ische boot klinkt mechanisch, de Amerikaanse boten zijn stiller en klinken duidelijk anders.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou