Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Overig
None

Multiplayer: nodig of overbodig? - Gamer.nl Podcast 55

Uncharted 4, No Man's Sky en de toekomst van de E3

Geschreven door Gijs Scheltens op

Een multiplayermodus is niet altijd welkom, zeker niet in een singleplayergame als Uncharted 4. Aan de andere kant lijkt een game als No Man's Sky haast gemaakt voor meerdere spelers, maar heeft het slechts beperkte multiplayer. Wat is de gedachtegang hierachter? Dat hoor je in deze kersverse aflevering van de podcast.

Beluister aflevering 55 via iTunes, YouTube, Soundcloud, of download 'm als mp3. Voor vragen en/of opmerkingen kun je een reactie achterlaten of een mail naar Erik sturen.

De onderwerpen in deze aflevering:

01:40 - Voegt de multiplayer van Uncharted 4 wat toe?
17:22 - De beperkte multiplayer van No Man's Sky
30:25 - Is No Man's Sky 60 euro waard?
32:42 - Joe's analyse van de Nintendo Direct
42:26 - Hoe ziet de E3 er over vijf jaar uit?
48:01 - Wat hebben we gespeeld?

Bron: null

Dit artikel delen:

Lees meer

Update: Overwatch vanaf 24 mei beschikbaar 'Nintendo-themapark in Japan moet in 2020 klaar zijn'
4

Reacties op: Multiplayer: nodig of overbodig? - Gamer.nl Podcast 55

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • None

    serphilith

    • 1 jaar, 4 maanden geleden
    No man's Sky is mij te leeg.. Het universum is gevuld.. maar omdat alles RNG is.. voelt het niet levend aan. niets is met de hand aan gewerkt.. er zit geen gevoel in de wereld.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • andele

    • 1 jaar, 4 maanden geleden
    @serphilith in de echte wereld zit ook weinig gevoel. kijk maar naar een gemiddelde flat. denk je dat de ontwerper daar gevoel in heeft gestopt? tuurlijk niet.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    serphilith

    • 1 jaar, 4 maanden geleden
    @andele nee, maar daar is wel over nagedacht, ipv een computer er eentje laten maken voor je. Het spel zal s'n volgers wel krijgen, natuurlijk. Maar waarom zou ik planeet na planeet bezoeken… Is dit dan therapeutisch voor mensen?

    Ook zoals gezegd werd in de podcast… stop er volledig MP in of doe het niet.
    Ik denk overigens dat ik het spel wel ga kopen, ik wil wel eens zien hoe het voelt, kan zomaar zijn dat mijn eigen statement niet klopt natuurlijk, en dat het wel heerlijk aanvoelt om zo rond te vliegen. We gaan het zien. ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • andele

    • 1 jaar, 4 maanden geleden
    @serphilith misschien dat die rng niet zo erg is als het lijkt. misschien dat ze het wel heel goed weten te doen. net zoals SPORE, dat was ook rng, maar het was op een goede manier gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.