ZDoomGL 0.5 released | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Terwijl de halve wereld zich druk maakt om 'Return to Castle Wolfenstein' zijn er nog steeds mensen druk bezig met het ontwikkelen van de OpenGL-versie van Doom. Ondertu en zijn de makers alweer bij een versie 0.5 beland waardoor er natuurlijk een hoop bugs zijn gesquashed.

Voor het dowloaden van Zdoom ga je natuurlijk naar de officiele site. Voor meer info naar Doomworld.- MD2 now correctly displayed with minigl driver.

- Re-useable switch bug fixed (bugs #004 & #005).

- Automap now displayed (bug #006):

Please note that you have to type "g_bUseMapHack 1" console command, if you use minigl driver (which doesn't support GL_LINES...)

- New corona blending effect.

- Decals bugs fixed (no more ZBuffer problems & correct lighting).

- Some optimisations in lightmap code (1 & 2).Goede oude gameplay waar je nog geen Pentium 800 voor nodig hebt.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou