"Het spel ziet er fantastisch uit, klinkt fantastisch en nog belangrijker, speelt fantastisch. Er zijn natuurlijk wat technische verschillen vanwege de technische beperkingen van de hardware — bijvoorbeeld, het spel draait boven de 30fps — maar, wees gerust, de experts bij Respawn hebben met ons samengewerkt om te zorgen dat de intense 6 versus 6 wallrunning, titan dropping-actie allemaal aanwezig is". Aldus Allison. Ter vergelijking, de Xbox One-versie van Titanfall draait op een framerate van 60 frames per seconde, waarbij tijdens intense actie de framerate iets inzakt.

Volgens Allison heeft de vertraging die de Xbox 360-versie heeft opgelopen goed uitgepakt. "We wilden de Xbox 360-gamers tegelijk met de rest Titanfall laten spelen, maar [de game] had meer tijd nodig". Het resultaat noemt Allison de "ware ervaring". Volgens de senior producent bevat de Xbox 360-versie alles wat de Xbox One- en pc-versie ook bevatten.

Titanfall komt op 10 april uit op de Xbox 360. De Xbox One- en pc-versie van de game zijn al uit.