Wolfenstein: AI met een doel | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Ondertu en hebben we allemaal de multiplayer demo wel platgespeeld en is het tijd om eens uit te kijken naar de volledige versie van Return to Castle Wolfenstein.

Tot de tijd dat Gray Matter het finale woord geeft kan je de preview van Intelgamer eens lezen, die wat verder ingaat op aspecten als AI, de graphics en natuurlijk een hoop gameplay. Over de AI wordt specifiek een goed woordje gedaan omdat tegenstanders nu echt specifieke doelen voor ogen hebben.The enemy AI level in Return to Castle Wolfenstein is very dynamic and responsive. Gray Matter made it so that your enemy will fight back with strategic intention such as heading for the machinegun turret, calling in an air strike, or requesting a istance. Depending on the situation, enemies will position themselves according. Say if a hole is blown through the sidewall outside of the castle, troops will flush to the scene taking either high or low ground depending on what they are packing. Remarkably enough, the enemy AI is so intelligent that if you throw a grenade at them they might throw it back!

Gamers die hun wekelijkse hoeveelheid Wolfenstein nog niet gehad hebben kunnen naar Intelgamer surfen.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou