Games zijn tegenwoordig big-business, en voor veel gamers is het een droom om ooit te werken in de games industrie, om zelf de topgames van de toekomst te ontwerpen. Om de potentiële top-designers te helpen, publiceert Gamespy deze week een reeks artikelen waarin tips worden gegeven hoe je je droom kan verwezelijken. Gisteren werd ingegaan op de verschillende banen die mogelijk zijn in de industrie, en vandaag wordt de traditionele manier om de games industrie binnen te komen behandeld: de tester.You won't get rich testing games. According to Marc Mencher of Game Recruiter, testers generally make between $7 and $11 per hour. This job does not put you in the spotlight, either. Big companies such as Electronic Arts may have as many as 1,000 testers working on different projects. But this is the traditional introduction to gaming and it can open doors.De komende dagen zullen er nog artikelen volgen over gespecialiseerde gamedesign scholen, en over de visie van de games industrie zelf op de toekomstige weg naar de top. Vrijdag wordt de reeks afgesloten met een Q&A met Warren Spector (Thief, System Shock, Deus Ex), die lezersvragen zal beantwoorden over de te volgen aanpak om ooit je eigen reeks toptitels achter je naam te krijgen.