Nieuws
Wave Race 64

Wave Race opnieuw als handelsmerk geregistreerd

Is het eindelijk zover?

Geschreven door Michel Musters op

Iemand heeft Wave Race opnieuw als handelsmerk geregistreerd op de Europese registratiesite EUIPO.

Volgens speculatie was het Nintendo, de eigenaar van de Wave Race-franchise. Het handelsmerk is echter alleen nog maar aangevraagd en wordt nog geëvalueerd, dus het zou ook kunnen dat iemand anders het heeft gedaan.

Wave Race is een raceserie van Nintendo waarbij spelers op jetski's over golven scheuren. Er zijn drie games verschenen in de reeks, op Nintendo 64, Game Boy en GameCube. Mogelijk wil Nintendo de grafische kracht van de aankomende Switch-console en de Nvidia-chips in het apparaat tonen door een nieuwe Wave Race-game te maken. De serie staat immers bekend om zijn grafische hoogstandjes.

Dit artikel delen:

Lees meer

Kojima neemt dit jaar wel award op The Game Awards in ontvangst Nieuwe update Fifa 17 nu live
9

Reacties op: Wave Race opnieuw als handelsmerk geregistreerd

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    vjiezze vir

    • 18 november 2016 10:11
    Dat zou een top begin zijn van switch als ze deze weg in slaan

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    haastnooit

    • 18 november 2016 10:11
    Titel klopt niet, geregistreerd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fappingsnake

    • 18 november 2016 11:44
    WTF ??? Ik had het er gisteren nog over …. god DOES exists :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    haastnooit

    • 18 november 2016 11:54
    @Fappingsnake En van al die mensen die tot god bidden kiest ie jou uit om je wens in vervulling te laten gaan! Fuck wereldhonger en oorlog! Wave Race dat is pas belangrijk.
    Faithless had het mis God is geen DJ, God is een gamer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • toeterbaas198219

    • 23 november 2016 08:25
    @haastnooit lol

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Moddie

    • 18 november 2016 14:01
    Hoorde ze gister bij gameattack hierover praten dat ze niks liever zouden hebben. Zou toch een super exclusive zijn, mits het de kwaliteit van de vorige versie evenaard.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 18 november 2016 15:23
    Echt veel lol gehad met deze game!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Replay-DB

    • 18 november 2016 16:51
    Was m'n launch titel op de n64 naast Mario. Echt onwijs veel lol mee gehad. GC vervolg was ook nog oké maar hopelijk gaan ze met een nieuwe wave race all out. Trek de trukendoos maar eens flink open om dit onvergetelijk te maken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Vriess

    • 20 november 2016 09:39
    Zou te gek zijn. Als ik mocht kiezen; F-Zero of Wave Race, dan de laatste, elke keer. Zo'n lekker relaxed en leuk race spel!!