Wat staat de gamer te wachten in Killer 7? | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Dat Killer 7 er enorm stijlvol uitziet weten we inmiddels wel: wat de game echter inhoud was voor ons tot op de dag van vandaag een klein raadsel. De eerste gameplay-screens lieten ons kortgeleden zien dat we te maken krijgen met een first-person shooter, sinds vandaag weten we dat ook het verhaal een zeer belangrijke plaats krijgt in de game. Zo zal de game vrijwel nooit hetzelfde zijn, omdat je in de game meerdere malen voor onomkeerbare besli ingen zal komen te staan. Zo kun je op sommige plaatsen bijvoorbeeld kiezen om al dan niet een grote confrontatie uit de weg te gaan.

Via een stylistisch menu kiest de speler zijn voortgang door het verhaal. Daarbij zorgt elke keuze voor een andere wending in het verhaal, waardoor je min of meer je eigen verhaal schrijft. Zodra je je keuze bekend maakt, wordt het verhaal verder verteld en er volgt een actie-stage. De camera schakelt naar het 1e persoonsperspectief en daarin is het de bedoeling de vijandelijke personages een voor een te raken op hun 'sweet spot'.

Verder is het intere ant om te weten dat de karakters in Killer 7 niet zomaar neer te halen zullen zijn: elk karakter zal hevige tegenstand bieden, en is enkel met 1 schot te vellen als je hem op de zogenaamde 'sweetspot' raakt: een punt waar het slachtoffer direct zal sterven.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou