Waarom Severance: Blade of Darkness zo goed was | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

We worden tegenwoordig overspoelt met games. Op zich een pluspunt, iedereen kan spelen wat hij of zij wil en de keus binnen de genres is groot, maar er is ook een minpunt. Door het grote aanbod aan games krijgen niet alle titels dezelfde behandeling. Men kijkt vaak alleen naar de 'grote' games, vervolgen op namen zoals Doom, Quake en sinds kort ook Grand Theft Auto.

De wat 'kleinere' games worden vaak vergeten. Games die eigelijk wel leuk zijn, maar door een gebrek aan aandacht in de pers een kort leven hebben. Stratos Group is op zoek gegaan naar deze games, en bijt vandaag het spits af met Severance: Blade of Darkne , de third person hack 'n slash game van Rebel Act Studios.The core of Blade of Darkne lies in its melee-oriented gameplay, and I can say with absolute certainty that the combat system in the game is among the best ever conceived, if it's not the best. Other 3D swordplay games such as Jedi Knight 2 or Rune take a greater emphasis on fast, frantic sword swinging. Jump on any JK2 multiplayer server and you'll see people spinning around and flailing their lightsabers as if they were simply practicing a dance routine instead of actually fighting.Meer over het hoe en waarom van Blade of Darkne is te lezen via deze link.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou