Waarom Myst III in 640x480 draait | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Soms zijn de wegen van ontwikkelaars en uitgevers ondoorgrondelijk, bijvoorbeeld als het gaat om de resolutie van een spel. Diablo II en StarCraft zijn bekende voorbeelden als het gaat om spellen in een lage resolutie. Myst III zal ook in een lage resolutie draaien, 640x480, waarom? omdat anders de filmpjes niet in het spel zouden pa en.

Fragland had een uitgebreid interview met Presto Studio over Myst III. De vragen die gesteld worden gaan over de geschiedenis, wat we kunnen verwachten en wat er verschillend is aan Myst III.13. How does Myst III: Exile differ from the other installments of the series?

Presto : It combines the strengths of each of the previous games, while diminishing their weakne es. For instance in Riven, it was very confusing to have a puzzle solution provide a result on the other side of the island. In Exile, the results of your actions are immediately apparent. And that immediate feedback is key to progre ing through the game. Exile is probably more comparable to Myst, in that puzzles tend to progre the gameplay by revealing part of the story.

Op de vraag of er een Myst IV komt wordt geen duidelijk antwoord gegeven, maar het zou mij niet verbazen, alles kan tegenwoordig.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou