Waarom het maken van Republic zo lang geduurd heeft | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Er zijn zo van die spellen die al sinds mensenheugenis in ontwikkeling zijn. Duke Nukem Forever is een bekend voorbeeld, maar ook aan Galleon werkt men al een lange tijd. Ook Republic kan in dit lijstje opgenoemd worden want reeds in 1998 werd de eerste informatie van dit spel de wereld in geholpen. Het spel is dan ook al dik vijf jaar in ontwikkeling maar nadert nu eindelijk zijn voltooiing. Tijd voor een interview dacht men bij HomeLan, en men vroeg natuurlijk meteen waarom het allemaal zo lang geduurd heeft:HomeLAN - The game has taken a long time to develop. Why has it taken so long to create?

Elixir - The technologies we have developed, the Totality Engine and the city simulation are both extremely complex. When you go beyond the cutting edge of technology you can expect to spend a long time in development because you can't rely on well known solutions: you have to create everything yourself. In Republic draait alles om macht. Als speler is het je doel om zoveel mogelijk mensen in de stad zich bij jou partij te laten scharen. Dit doel kan je bereiken door propaganda te maken voor je ideeën maar ook door tegenstanders in de politieke strijd in een kwaad daglicht te zetten of zelfs te elimineren. Lees het hele interview over dit originele spel hier. Men hoopt het spel tegen eind dit jaar te voltooien en het ergens begin volgend jaar in de winkels te deponeren. Zou het dit keer eindelijk lukken?
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou