Waarom een Freedom Force game in comic-stijl jaren '70 past | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De film Unbreakable schetste al een beeld over cartoons, het goede tegen het kwaad, de niet te doden mensen met als tegenovergestelde de zwakke figuren. Irrational Games vond het thema ook wel intere ant en begon aan Freedom Force, game gebaseerd op de cartoons.

We hebben dan al wel een tijdje niets van de titel gehoord, het spel leeft nog steeds. Vandaag valt er toch weer iets over Freedom Force te melden, er is namelijk een discu ie begonnen over een mogelijke sequel op de game. De discu ie gaat over welk tijdperk gekozen zou moeten worden voor deze nieuwe game. Veel mensen, inclusief een medewerker van Irrational Games, vinden de jaren '70 namelijk erg toepa elijk. Yeah, the plan as it currently stands to do the seventies next, though I'd certainly like to hear more opinions on this. Let me tell you why I think the 70s is a ripe period:

1) Kung Fu heroes

2) Cosmic Heroes

3) Aging, maturing heroes

4) Not-so-perfect heroes (Deathlok, Machine Man, intro of the Punisher)

5) Supernatural heroes

6) Heroes taking baby steps towards facing real life i ues (racism, drugs, anti war movement, etc.)

7) Villains who become heroes and vice versa

8) Cro over with other hero brands (hey, DC and Marvel do it, why can't we?)

9) Weird heroes (Howard the Duck, Man Thing)

10) Long dead heroes from decades ago coming back to life and having to deal with a new world Om ook de reakties van de bezoekers van het forum te bekijken kan naar deze website gesurfd worden. Meer over Freedom Force in het algemeen is hier te vinden.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou