Verandering in de nieuwe UT2003 patch | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het patchen van Unreal Tournament 2003 gaat gestaag door en over niet al te lange tijd zal een nieuwe patch het levenslicht zien. Unreality wist de lijst met aanpa ingen, fixes en toevoegingen te bemachtigen, welke zoals gebruikelijk erg lang is. Op alle gebieden heeft de patch invloed. Zo kun je nu linkshandige wapens gebruiken, heeft men de mod support aangepast, is het server CPU gebruik bij veel spelers beter geworden, kun je weer zonder crashes demo's opnemen, zijn er wat Direct3D en OpenGL bugs gefixt en is de performance iets beter geworden.- FPH doesn't change after match ends

- shock combos now work after going through static meshes, and at all angles.

- Fixed when entering a painzone you take double the damage/second in the first second and the correct amount thereafter.

- added exec function SwitchToLastWeapon (bound to E by default)

- fixed megaspeed DMMutator game option.

- improved bombing run AI (better AI reset between scores)

- fix for CTF flag can't be picked upVoor een totaal overzicht van alles fixes, toevoegingen en aanpa ingen mag je deze lijst bekijken. Wanneer de patch precies zal verschijnen is nog niet bekend.

Met dank aan DinaDani voor het melden van dit nieuws.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou