Van 'foei' tot de doodstraf in The Punisher | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Binnenkort verschijnt er een film gebaseerd op de Marvel comic The Punisher, en een bijbehorend spel kan dan natuurlijk niet uitblijven. THQ wist in het geval van The Punisher als eerste de gamerechten weg te snaaien en gaf Volition, bekend van Red Faction, de opdracht er wat moois van te maken. Met de veelbesproken Geo-Mod engine van deze ontwikkelaar moet het natuurlijk geen probleem zijn om van The Punisher een spectaculaire en actierijke game-ervaring te maken.

Hoewel The Punisher zou doen vermoeden dat er stoute mensen hun verdiende loon ontvangen, wordt er in het spel niet echt rekening gehouden met de verschillende delicten die er begaan zijn. Er komt geen rechtzaak aan te pas want hoofdrolspeler Frank Castle, met The Punisher als bijnaam, kent vooral de doodstraf. Toch betekent dit niet dat je als een wildebras iedereen om zeep kan helpen:Upon entering an environment, players might want to pull out guns and just start blasting away, but that might not be the best or smartest way to beat a level. Instead, scoping out the room, players will soon realize there are "Hot Spots," special areas designed for brutal Punisher-style brutality, located in nearly every environment. Once in a "Hot Spot," The Punisher can brutalize his victims to create "Punisher Moments," which will probably provide unique cutscenes and generate points or character build-up points. He also employs "quick kills," giving players more than 100 individual ways to punish his enemies. Lees de hele preview, vergezeld van de eerste screenshots van het spel, hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou