Uitleg over het nieuwe vrije trap systeem van FIFA 2003 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Het vrije trap systeem van de FIFA serie werd niet door iedereen optimaal bevonden, reden voor EA Sports om dit jaar deze optie eens wat extra aandacht te geven. Er is dan ook een geheel nieuw model ontworpen, waarmee de kans om de bal op de gewenste plek te schieten aanzienlijk groter wordt.

Naast het nieuwe systeem, zal ook de kwaliteit van de speler die de vrije trap neemt een grotere rol gaan spelen, met baltechnischere spelers zal de balk waarin een optimale bal geschoten wordt groter zijn.Using your left stick you move the player into position around the ball. You then use your right stick to move the marker on the ball which will inturn move the marker in front of the goal to show you where the ball will go in relation to which part of the ball you kick. In harder difficulty settings the indicator in front of the goal will be removed, meaning you will have to "know your football" in order to know where to kick the ball to get it into the back of the net. Once you're happy with your aiming you then pre the button and, just like a golf game, a power bar will begin to move. The green area is bigger or smaller depending on the play and the meter moves faster depending on the skill level of the kick taker.

Een Beckham of Pierre van Hooijdonk achter de bal maakt dus zeker wel verschil uit, iets wat alleen maar positief genoemd kan worden. Ook wordt in het artikel van SoccerGaming iets over de stadions die in de game zullen zitten iets gezegd.

Er zullen namelijk 24 stadions te betreden zijn: 18 officiële van clubs, 4 zelf gemaakte, en 2 bonu tadions die te unlocken zijn. Om het hele artikel te lezen en de overige screenshots te bekijken surf je naar dit adres.Met dank aan Xrenity voor het melden van dit nieuws.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou