Uitleg over de gaming termen | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

De ontwikkeling achter games en technologie gaan steeds sneller, en steeds vaker zal je rare termen tegen komen zoals anti-aliasing, Gouraud shading en ga zo maar door. Je wilt weten wat al die termen betekenen maar toch vraag je het niet, zal die persoon je dom vinden?

Gamespot heeft een artikel geschreven met alle termen en de uitleg erbij. Van het onderwerp graphics tot de personen in de game wereld. Erg leuk om te lezen en mi chien leer je er nog wat van.latency n.In online multiplayer games, latency describes the amount of time it takes data to be sent from the player's machine to the server and back again. Measured in milliseconds, latency is typically the amount of delay the player will encounter between the pre of a button and the resulting action onscreen. For instance, if a player's latency is 100 milliseconds, and the player fires a weapon, the weapon won't register as having been fired in the gameworld until one tenth of a second after the button has been pre ed. Latency has traditionally been an i ue for only PC players to deal with, but as consoles move into the age of the Internet, it will become an increasing problem on that side as well. De meeste dingen zullen je wel bekend voor komen zoals Bots, FPS, analog controller etc. Toch zullen er kleine dingen zijn die je altijd al had willen weten.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou