Nieuws
Ubisoft+

Hoogtepunten: Ubisoft+ komt naar PlayStation, Ubisoft+ Classics inbegrepen bij nieuwe PS Plus

Bij release van nieuwe PS Plus worden 27 klassieke Ubisoft-games toegevoegd

Geschreven door Michel Musters op
Ubisofts abonnementsservice komt naar PlayStation-consoles. Daarbij is een nieuw onderdeel van de service, Ubisoft+ Classics, inbegrepen bij de twee hoogste tiers van het nieuwe PlayStation Plus.

Ubisoft meldde eerder al dat Ubisoft+, waar mensen voor 14,99 euro per maand een abonnement op kunnen nemen, naar Xbox komt, maar nu is dus duidelijk dat de service ook naar PlayStation komt. Met Ubisoft+ krijgen abonnees toegang tot meer dan honderd games van de uitgever, waaronder nieuwe games.

Mensen die straks een PlayStation Plus-abonnement met een Extra- of Premier-tier hebben, kunnen echter kosteloos een selectie aan klassieke Ubisoft-games spelen via Ubisoft+ Classics. Wanneer het nieuwe PS Plus uitkomt op 22 juni, zijn er 27 Ubisoft-klassiekers beschikbaar:

  • Assassin’s Creed Valhalla
  • For Honor
  • The Crew 2
  • Child of Light
  • Eagle Flight
  • Far Cry 3: Blood Dragon
  • Far Cry 3 Remaster
  • Far Cry 4
  • Legendary Fishing
  • Risk: Urban Assault
  • South Park: The Fractured but Whole
  • South Park: The Stick of Truth
  • Space Junkies
  • Star Trek: Bridge Crew
  • Starlink: Battle for Atlas
  • Steep
  • The Crew
  • The Division
  • Trackmania Turbo
  • Transference
  • Trials Fusion
  • Trials of the Blood Dragon Game
  • Trials Rising
  • Valiant Hearts: The Great War
  • Watch Dogs
  • Werewolves Within
  • Zombi

Ubisoft heeft vooralsnog niet laten weten wanneer Ubisoft+ voor PlayStation- en Xbox-consoles beschikbaar komt. Ook is niet duidelijk of er een soortgelijke dienst als Ubisoft+ Classics naar Xbox komt.

Vandaag maakte Sony een gedeelte van de line-up van het nieuwe PlayStation Plus bekend. Lees daar hier meer over.

Dit artikel delen:

Lees meer

Hoogtepunten: Journalist deelt mogelijke line-up van Xbox & Bethesda Games Showcase Hoogtepunten: Call of Duty: Modern Warfare 2 wordt mogelijk op 8 juni onthuld
13

Reacties op: Hoogtepunten: Ubisoft+ komt naar PlayStation, Ubisoft+ Classics inbegrepen bij nieuwe PS Plus

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 16 mei 2022 16:05
    Denk dat Coola nu naar de kroeg is

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 mei 2022 16:42
    @Roy36NL benieuwd wat ze met xbox gaan doen, want ubi plus is al heel lang geleden aangekondigd voor xboz maar nog steeds niks

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 16 mei 2022 17:27
    @hulstpower dat zal binnenkort wel aangekondigd worden

    Ps op ign staat dat ubisoft plus in huidige vorm zowel voor de Xbox en PlayStation komt

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 mei 2022 19:32
    @Roy36NL ja dat het kwam voor xbox was al tijd terug bekend gemaakt, maar wanneer en of het zoals nu bij ps gecombineerd werd ofzo hebben we niks gehoord, ik denk dat 12 juni ze iets bekend maken over de datum en misschien wek een samenwerking hoop ik op

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 16 mei 2022 18:00
    @hulstpower

    Wie wil die rotzooi nu.. en dat voor 14.99
    Is echt te gek voor woorden

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 mei 2022 19:32
    @Tyranus coola misschien, als het in een bundel zoals ea play met gamepass is vind ik het prima anders neem ik het wel als er assasins game komt voor maandje en zeg dan wel weer oo

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Tyranus

    • 16 mei 2022 19:51
    @hulstpower ja ea bij gamepas is leuk
    Maar zou er niet voor betalen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    mole28

    • 16 mei 2022 16:11
    oh oh, gaan we naast films streaming services nu ook allerlei streaming services krijgen voor games?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 16 mei 2022 16:43
    @mole28 ubi plus is er al tijd voor pc en was of begin sit jaar of eind vorig jaar voor xboz aangekondigd

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    axolotsyl

    • 16 mei 2022 16:38
    Tjonge, wie speelt al die rommel toch?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Abatu

    • 16 mei 2022 17:08
    @axolotsyl ik heb er nooit een probleem mee gehad om games die ik uitvoer oog verloren ben op deze manier alsnog een keer te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    bambam1979

    • 16 mei 2022 17:42
    Nice, heb de South Park games altijd al eens willen proberen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dakoota

    • 16 mei 2022 19:58
    Bij dit soort berichten zou ik bijna een jurist inschakelen die mij kan helpen met het correct interpreteren van dit soort teksten. Gaat het nu om een selectie van Ubisoft + classic games, of om de genoemde classic games? Geldt dit voor altijd of is het tijdelijk inbegrepen? Is dit ook van toepassing op xbox gamepass? Of juist niet? Of is daar niks over gezegd? Echt mega vaag allemaal. Dat geldt ook voor die ps abonnementen, geen touw aan vast te knopen (bv welke classics nu precies worden toegevoegd). Als je iets verkoopt, wees dan duidelijk. In ieder geval leuk als dit (zoals gesuggereerd) volledig is inbegrepen in een ps abonnement. Dan ga ik daar zeker gebruik van maken (oftewel ps premium, dat is dat toch??).