Nieuws
Assassin's Creed

Ubisoft geeft Assassin’s Creed Odyssey-dlc gratis weg

Fields of Elysium gratis te downloaden van 26 augustus t/m 1 september

Geschreven door Dagmar De Groot op
Assassin's Creed: The Fate of Atlantis - Episode 1: Fields of Elysium is van 26 augustus tot en met 1 september gratis te downloaden voor pc en Xbox One. Vanaf 27 augustus is de dlc ook gratis verkrijgbaar voor de PlayStation 4.

Fields of Elysium maakt het mogelijk om het leven na de dood te verkennen in Elysium. Zielen komen volgens de Griekse mythologie alleen in Elysium terecht wanneer ze een goed een eerlijk leven hebben geleid. Episode 1: Fields of Elysium richt zich op het bezoek van Kassandra aan Elysium om Persephone onder ogen te zien en een deel van het mysterie rond de verzonken stad Atlantis te onthullen.

Assassin's Creed

Het basisspel Assassin's Creed Odyssey is vereist voor toegang tot de content van de seizoenspas, inclusief de aflevering van Fields of Elysium.

Verder is de Season Pass met 50% korting te verkrijgen van 27 augustus tot 1 september.

Dit artikel delen:

Lees meer

Switch-etui hint naar Overwatch op Nintendo's console Astral Chain kent nauwelijks zwakke schakels
18

Reacties op: Ubisoft geeft Assassin’s Creed Odyssey-dlc gratis weg

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • armilo-theus

    • 26 augustus 2019 16:26
    Assassin's Creed: The Fate of Atlantis - Episode 1: Fields of Elysium is van 26 september tot en met 1 september gratis te downloaden voor pc en Xbox One.

    26 Augustus toch xD. Of gaat de tijd in September weer terugdraaien xD.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • BelgianGuy

    • 26 augustus 2019 16:31
    staat op dit moment nog altijd betalend op Uplay

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 26 augustus 2019 16:32
    Ergens mis ik Coola wel een beetje met dit soort posts. De dwangmatige behoefte van die jongen om onder elke Ubisoft post als een soort zelf gekroonde Messias ons het heilige evangelie te verkondigen over hoe geweldig Ubisoft wel niet was door dit te doen.

    Aan de andere kant was het ook bloed irritant 😂

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shinjite

    • 26 augustus 2019 16:52
    @Sander999 is er iets gebeurd met hem dan?

    Goed dat ze de dlc gratis weg geven. Spel pak ik maybe over een lange tijd op. Begin morgen met wow classic.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 26 augustus 2019 17:37
    @Shinjite
    Hij heeft een ban gekregen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 26 augustus 2019 23:19
    @Sander999 oh damn ja joh.?
    Ik kon altijd wel om 'm lachen. Ik wou af en toe wel eens dat ik nog zo enorm enthousiast voor een game kon zijn.
    't had van mij niet gehoeven, maar ik weet dat niet iedereen 'm even goed kon hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 27 augustus 2019 09:15
    @darkmanwls Tsja dat snap ik maar een ban gaat wel heel erg ver want voor zover ik kan nagaan heeft ie nooit iemand beledigd.

    Maar goed dat is aan de moderators.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 27 augustus 2019 09:17
    @bigds9fan @darkmanwls @Shinjite Volgens mij was hij toen in een artikel gebanned omdat hij tegen SJWers was. Ik probeer dit artikel te vinden maar is nog niet gelukt.

    Edit: Gevonden: https://gamer.nl/artikelen/achtergrond/voorspel-de-lgbtq-tag-op-steam-is-laat-maar-nog-steeds-belangrijk/?page=2#comments

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 27 augustus 2019 10:09
    @Paxopoxo Die discussie heb ik inderdaad niet gezien.

    Daar is hij inderdaad te ver gegaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Sander999

    • 27 augustus 2019 10:25
    @bigds9fan
    Klopt, was niet voor z’n ‘normale’ gedrag maar hij ging echt te ver (voor de zoveelste keer)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 27 augustus 2019 11:50
    @Sander999 Ah ja, dat was inderdaad wel een stapje te ver ja. Daar is een Game website ook niet het platform voor.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • bigds9fan

    • 27 augustus 2019 15:44
    @darkmanwls Ook dat.

    Maar ook discussies over games kunnen ver gaan. Helaas. 🙄

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 27 augustus 2019 16:05
    @bigds9fan Nou als ik die reacties van hem zo lees vind ik het niet meer dan terecht dat ie een ban gekregen heeft.
    Ik vind hem iig niet minder irritant dan troll Grohe.

    Coola is een vat vol tegenstrijdigheden.
    Eerst zegt ie dat hij alle SJW's haat om daarna te beweren dat ie heel open minded is.

    Er viel ook nooit met hem te discussiëren, hij wil nooit luisteren naar de argumenten van iemand anders en zal nooit iemand zijn gelijk erkennen of toegeven dat hij het bui het verkeerde eind heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Floks

    • 26 augustus 2019 19:12
    Heb de game nog niet, wacht nog wel even. Merk hieraan wel weer dat als je een jaar of 3 wacht je de game voor 15 euro kan kopen met alle uitbreidingen. Voordeel, heb nog genoeg te spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 26 augustus 2019 23:21
    @Floks doe ik ook steeds meer hoor. Met alle dlc en alles is 't anders niet meer te bekostigen om alles direct te kopen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Quorumz

    • 26 augustus 2019 19:35
    super spel, en super dlc, season pass (of gold/ultimate editie) is het geld meer dan waard met gauw zon 150 uur in het spel. 1 van de beste (assassins creed) games van de laatste tijd (hoort origins ook bij..)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • tremere

    • 27 augustus 2019 13:01
    Ah mooie actie, ben er nu zelf mee bezig,had hem al voor deze actie maar hoofdstuk 1 van deze dlc is beduidend langer dan die van hidden blade. Überhaupt vind ik Odyssey een goede game. Ik was destijds na AC3 er helemaal op afgeknapt maar Odyssey is voor mij de herrijzenis van de AC games.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Alpaca

    • 27 augustus 2019 14:05
    Ligt het aan mij, of is de dlc niet te activeren? Ik kan er iig niets mee, zowel via de psstore als de game zelf.