Nieuws
The Last of Us

Troy Baker spreekt over wie Joel moet spelen in The Last of Us-serie

Hij is toch de winnaar

Geschreven door Jolien Mauritsz op
Troy Baker, de stemacteur van Joel uit The Last of Us, heeft zijn mening gedeeld over wie de rol moet vertolken van Joel in de HBO-serie van The Last of Us. Dit deed de stemacteur in een interview met Collider.

In het interview zegt Baker dat hij de acteur Josh Brolin (Thanos uit The Avengers) qua uiterlijk perfect bij de rol vindt passen. “Ik denk dat Josh Brolin een geweldige keuze zou kunnen zijn voor de rol, maar ik weet niet of ik iets zou anders zou leren over van Brolins optreden," zei Baker. Hij zegt dat hij Brolin tijdens een avond had verteld dat hij vereerd zou zijn als Brolin gebeld wordt voor de rol van Joel en dat accepteert.

"Als je ooit het belletje krijgt voor een personage genaamd Joel, zou ik vereerd zijn als je die zou aannemen. Ik denk dat je veel kan leren om dat personage te spelen”, herinnerde Baker zich.

Voor Baker maakt het uiteindelijk toch niet uit wie Joel gaat spelen. “Ofwel A) Iemand stapt in die rol. En ik zal zeggen: 'Verdorie, gast, daar heb ik nooit aan gedacht, wauw, wat een interessante keuze.' Of B) Ze bakken er niks van en mensen gaan zeggen dat alleen ik Joel kan spelen", zei Baker. "Dus ik win hoe dan ook."

The Last of Us-serie is nu in ontwikkeling bij HBO. Wanneer de serie gaat uitkomen en wie de rollen van Joel en Ellie gaan vertolken zijn nog niet bekend.

last of us 2

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuw bewijs gevonden voor de Xbox Lockhart Nieuwe screenshots van Cyberpunk 2077 verschenen
14

Reacties op: Troy Baker spreekt over wie Joel moet spelen in The Last of Us-serie

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Floppyhoofd_

    • 26 juni 2020 12:30
    Vind dat ze deze serie eigenlijk helemaal niet moeten maken. Men melkt al teveel franchises uit🤔

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Millman7

    • 26 juni 2020 12:39
    Hugh Jackman

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 26 juni 2020 12:53
    @Millman7 Damn! dat is eigenlijk best een goede optie!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ghost

    • 26 juni 2020 13:58
    @Millman7
    Neen. Na Logan zou dit te veel een herhalingsoefening zijn.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Fordon_Greeman

    • 26 juni 2020 13:10
    Jackman idd top optie. Andere opties: Nikolaj Coster Waldau, Viggo Mortensen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Krytuun

    • 26 juni 2020 14:46
    @Fordon_Greeman Viggo Mortensen zat ik idd ook aan te denken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 26 juni 2020 13:37
    Frank Grillo.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    ali3n8tor

    • 26 juni 2020 13:46
    karin bloemen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • jimmymen

    • 26 juni 2020 13:57
    Die serie speelt zicht toch af na last of us 2?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 26 juni 2020 14:37
    @jimmymen Nee, seizoen 1 zal een verfilming zijn van de eerste game met mogelijk wat van Part II.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 26 juni 2020 14:38
    Ik ben vooral benieuwd wat ze gaan doen met personages zoals Tess, Bill en Henry. Veel acteurs van de eerste game zijn niet alleen maar video game acteurs maar hebben ook de nodige ervaring met film en televisie, en lijken ook gewoon op hun personages. Zou het heel vet vinden als ze waar mogelijk die acteurs gewoon hun personage opnieuw laten spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    wazp

    • 26 juni 2020 16:33
    Ik hou t dan denk ik bij seizoen 1 want als seizoen 2 gebaseerd wordt op tlou2 hoeft t van mij niet. Goeie game maar wat een kut verhaal.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    delta

    • 26 juni 2020 22:31
    !Spoiler!




    Sean Bean?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • dezwarteziel

    • 27 juni 2020 08:46
    Hahaha, de last of Us serie, Dan mag ik hopen dat ze met een beter verhaal op de proppen gaan komen. De gameplay is wat TLOU 2 nog een beetje red.