Tropico 2: Pirate Cove conceptueel totaal anders | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Normaal zien we het vaak gebeuren dat een opvolger van een spel er grafisch compleet vernieuwend uitziet maar dat het spel in e entie nog steeds hetzelfde is gebleven. Bij Tropico 2: Pirate Cove doet men het echter precies andersom. Men heeft namelijk de grafische engine behouden en het spelconcept totaal omgegooid. Geen eenzame dictator meer die met plantages en toerisme geld moest verdienen, maar piraten die de zee op trekken om daar hun buit te maken.Nobody would expect pirates to be nice, and they're not. The pirate island's economy is entirely based on the money that comes in from robbing ships. Build a dock or two, equip a ship with cannons, and load it with crew and a captain and you'll then be ready to take a piece of the Caribbean riches. While you don't manually control ships in combat, there is some strategy involved in picking mi ions for your pirate ships, outfitting six types of ships, and choosing specific battle tactics--like staying back to pound opposing ships with cannons or rushing in to board.De interface had zo op het oog wel iets compacter gemogenIn deze preview is alvast heel wat te lezen over het nieuwe concept. Zo zal er heel wat minder micromanagement in het spel zitten. De inkomsten komen deze keer ook van buiten het eiland in plaats van vanaf het eiland zelf. Het klinkt allemaal alvast veelbelovend en wanneer het concept van Pirate Cove net zo goed werkt als deze in Tropico dan hebben we alvast weer een leuke sim om naar uit te kijken.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou