Support cutscenes in nieuwe Unreal engine drastisch verbeterd | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Nu het aantal aankomende Unreal games bijna niet meer op één hand te tellen is, blijft het voor veel mensen onduidelijk welke features nu in welke versie van de engine aanwezig zijn.

Vandaag komt Mark Rein van Epic Games dan ook met een nieuwsupdate over alle nieuwe features van de laatste 829 build. Note: de huidige publieke versie van Unreal Tournament is 436.

Enkele spectaculaire nieuwe features zijn de nieuwe tools voor het maken van cutscenes en de nieuwe manier waarop textures met elkaar worden geblend. Hoe dat visueel uitpakt is in de nieuwe screenshots te zien.Network, AI and animation also received updates including: Improved multiplayer networking code, with significantly lower bandwidth use and better client-side simulation of other players. AI navigation code has been improved to make it easier to set up for level designers and to provide better handling of different situations. Support was added for smoothly animating characters based on their current physics status using multiple animation channels to seamle ly handle movement transitions and blending appropriately between direction-specific animations.Voor de volledige (technische) update surf je naar de site van Epic Games.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou