Hoe er met de exclusieve PlayStation 4-titel geld verdiend gaat worden, is nog niet bekend. Goichi Suda vervult binnen zijn studio Grasshopper Manufacture de rol van executive director, maar is het is nog onbekend wie de game director is. In tegenstelling tot eerdere titels als Killer is Dead en Lollipop Chainsaw staat de ontwikkelaar deze keer "veel dichter bij het team".

Let it Die verschijnt in 2015. Spelers stellen in de game een eigen personage samen en bevechten tegenstanders die zijn gebaseerd op de statistieken van andere spelers. Spelers beginnen met slechts een gasmasker en moeten door anderen te doden aan meer wapens komen. Tegenover VG 24/7 suggereerde Suda dat er andere methoden zijn om uitrusting te krijgen, vermoedelijk door microtransacties.

In het interview met VG 24/7 maakte de executive director bovendien bekend dat Let it Die is voortgekomen uit Lily Bergamo. Deze game werd in 2013 aangekondigd als exclusieve titel voor de PlayStation 4. Hoewel de actievolle kern is behouden, is het personage van Tae Ioroi geschrapt.