Sucker Punch stopt met werken aan patches Ghost of Tsushima

Sucker Punch stopt met werken aan patches Ghost of Tsushima

Ontwikkelaar Sucker Punch bevestigt dat er na patch 2.18 niet gewerkt wordt aan een nieuwe patch voor Ghost of Tsushima.

Op de PlayStation Blog gaan de ontwikkelaars in op de details van de patch en bedanken ze tevens de fans voor de steun in de afgelopen twee jaar. “We willen de hele community gigantisch bedanken voor de ongelooflijke steun en de feedback die we kregen sinds launch”, aldus Sucker Punch.

“Toen Legends (de Ghost of Tsushima-uitbreiding, red.) in oktober 2020 uitkwam, verwachtten we nooit dat we anderhalf jaar later nog zo’n actieve community zouden hebben, en we kunnen niet dankbaarder zijn voor iedereen die erbij was op deze reis.”

De patch zelf is vooral gericht op de multiplayer Legends-spelmodus, maar er worden ook enkele fixes voor de singleplayer doorgevoerd. Zo is de Silk-inventaris van de New Game Plus-handelaar vergroot en zijn enkele dialoog- en cutscene-problemen opgelost. De volledige lijst met aanpassingen is te vinden op de PlayStation Blog.

Sucker Punch zegt dat er niet meer “actief gewerkt wordt” aan een nieuwe patch voor Ghost of Tsushima, maar de ontwikkelaars zullen feedback en (Twitter-)berichten in de gaten blijven houden om mogelijke grote bugs in de kiem te smoren. De ontwikkelaar heeft nog niet letterlijk gezegd dat er ook in de toekomst geen patches meer uit zullen komen voor Ghost of Tsushima.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Ach, 2 jaar is ook lang zat als alle grote en gameplay bedervende bugs er inmiddels uit zijn.

0

Aanbevolen voor jou