ST: Away Team interview | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Away Team is een 2D Tactical game in het Star Trek universum van Reflexive entertainment. Sci-Fi gaming heeft nu een interview gehouden met de lead level designer van dit spel, Ion Hardie. De game is sterk beinvloed door Commandos, alleen dan dus in het ST universum.

De maximale resolutie die deze game aan kan is 640*480. Dit is gedaan om superscherpe beelden te kunnen produceren. Alles is vol met details en er wordt veelvuldig gebruik gemaakt van anti-aliasing. Ondanks dat het 2D is ziet het er toch scherp uit. De systeemeisen zijn dan ook een Pentium II 266 met 64 MB geheugen.

Het verhaal van de game is als volgt:SFG: We've heard about a Klingon complot against the Federation and po ibly Romulans are involved. Sounds rather complicated, so enlighten us.Reflexive: In the tradition of Star Trek storylines, many things are not as they seem. Actually, within the first mi ion the player will a ist Klingon personnel in averting a Romulan takeover of a Klingon research station. While this scenario fits perfectly within what the player would expect from the Star Trek Universe, where the plot goes from there does not. Suffice it to say (for now) that the player will get to fight on Earth, Romulus, Qo'nos (the Klingon Homeworld) and many starships and worlds in-between. The story is involving enough to keep you on the edge of your seat, however it comes second to gameplay. Klingons and Romulans do play a part in the story… however, we wouldn't want to spoil the plot now would we?

De game ziet er niet zo erg origineel uit, maar dat zullen we snel genoeg merken, aangezien de game in het tweede kwartaal van dit jaar uitgebracht zal worden.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou