Kevin Johnstone, of 'Rorshach' zoals hij online bekend is, is geen onbekende in de gameskin scene. Sinds Quake maakt hij al huidjes voor de online community. Rorshach is nu een onderdeel van het Unreal 2 ontwikkelteam. Hij is verantwoordelijk voor 90% van de skins in het spel. GFX artist interviewde Johnstone over het maken van skins en het werken in de "industrie". Het is echter niet alleen rozengeur en maneschijn:So by the time a project is finished, a bunch of people are upset with the problems faced and feel there will be less problems at another place. So some leave, and then the company needs more people and you get the same viscious cycle.

Bottom line is that you can't work 60+ hours a week for 6 months or so without getting stressed out and run down.... stress causes social & professional friction.

Long winded answer, but I always dislike that most industry interviews deal in vague broad strokes answers that only other industry professionals will be able to read between the lines of. That's no help to people in the community trying to get a sense of the industry they aspire to be a part of. Rorshach is iemand die niet stil zit. Zo start hij binnenkort een nieuw project gebaseerd op de nieuwe Unreal Engine met de naam Cythraul (Keltisch voor Hel) en heeft hij nog meer leuks in zijn agenda staan. Al met al een interessant interview voor iedereen die into skinning is of hier meer over wil weten.