Sfeervolle screens van Aurora-RPG The Witcher | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Andrzej Sapkowski is in Polen wat Tolkien voor de rest van de wereld is. Andrzej schiep met zijn boeken een rijke fantasywereld, die ook door de rest van de wereld mag worden verkend nu de Poolse ontwikkelaar CD Projekt er een game van gaat maken. The Witcher maakt gebruik van de Aurora engine van Bioware, die in Neverwinter Nights werd gebruikt, en de makers krijgen daarnaast ook enige hulp en ondersteuning van deze RPG grootheden, wat alvast een goed voorteken is voor het spel! Vandaag heeft men de gallery sectie van de officiële website van het spel geupdate met een nieuw screenshot, waarop de troonzaal van Koning Foltest te zien is:We are happy to inform you that we have added a new feature on our website - "Screenshot of the week". Starting today, every week we will be showing a new exclusive screenshot from our game. Especially for this oca ion we've prepared a screenshot from never previously shown location - King Foltest's Throne Room. Two of our graphic artists worked four weeks to create this level!

The Witcher is nog volop in ontwikkeling en zal waarschijnlijk pas in 2005 op de markt komen, maar het belooft ons alvast een uitgebreid, quasi-linear verhaal met de nodige subquests voor wanneer je een keer een ander pad in wil slaan. Het spel kent daarnaast drie verschillende eindes. Het spel zal qua diepgang tu en een die-hard RPG en een hack & slash spel in zitten. De makers hebben een eigen regelset ontwikkeld die niet bijzonder ingewikkeld is, maar wel voor lekkere uitdaging zorgt.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou