Rockstar's L.A. Noire laat spelers speuren naar aanwijzingen | Gamer.nl

Voor de Total War-purist is het ketterij van de hoogste orde: geen historische setting, maar een volledig fictieve wereld waarin orks, vampiers en dwergen elkaar brullend de hersenpan inslaan. Dat is misschien jammer voor de geschiedenisliefhebber, maar Total War: Warhammer belooft meer spektakel dan ooit tevoren.

L.A. Noire speelt zich volgens Game Informer af in 1947 in Los Angeles, met in de hoofdrol agent Cole Phelps die de stad van misdaad wilt ontdoen. De collega's van agent Phelps zijn deels corrupt, maar ook Phelps zelf is geen lieverdje. Zo zou hij een aantal "hele slechte dingen" hebben gedaan in de Tweede Wereldoorlog. De speler zal carrière kunnen maken in de game. Waar Phelps zich in het begin van de game nog op verkeer ituaties richt, lost hij uiteindelijk moorden op.

Aanwijzingen

In L.A. Noire zal de speler door middel van interviews, onderzoeken en ondervragingen verschillende zaken oplo en. Wanneer er op het plaats delict geen opvallende hints aanwezig zijn, moet de speler zelf op zoek gaan naar aanwijzingen.

Interviews en ondervragingen maken volgens Game Informer gebruik van revolutionaire gezichtsanimaties. Team Bondi neemt de acteurs op met meerdere camera's waardoor ze bijna levensechte gezichten kunnen weergeven.


Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou