Update:Mac en Linux Rocket League-spelers kunnen hun geld terug krijgen

Update:Mac en Linux Rocket League-spelers kunnen hun geld terug krijgen

Update: Rocket League-spelers op Mac en Linux kunnen hun geld terug krijgen door contact op te nemen met Valve. Spelers moeten naar dehref="https://help.steampowered.com/nl/" rel="noopener noreferrer" target="_blank"> Steam Support-website</a>gaan, op aankopen klikken, Rocket League selecteren en hun geld terugvragen. Het is belangrijk om als reden te selecteren dat die er niet tussen staat en dan in de opmerkingen te melden dat het gaat om een Mac/Linux-versie van de game.

Origineel bericht:In een verklaring die door ontwikkelaar Psyonix is uitgebracht wordt gemeld dat de multiplayer-ondersteuning in Rocket League verdwijnt voor Linux- en Mac-apparaten. De laatste patch verschijnt ergens begin maart.

Psyonix zegt dat ze de beste speelervaring voor alle spelers willen bieden, voor zover dat mogelijk is. “Dit betekent ook dat er aanpassingen worden gemaakt aan de hand van nieuwe technologieën. Dit heeft het moeilijker gemaakt om MacOS en Linux (SteamOS) te ondersteunen. Daarom hebben we begin maart een laatste patch voor deze versies,” aldus Psyonix.

Gebruikers die game hebben aangeschaft via Steam hebben de mogelijkheid om de Windows-versie te downloaden, deze werkt op pc’s met Windows 7 of hoger. Bepaalde online functies werken niet meer na de laatste patch, functies zoals de League Rankings, privé potjes, toernooien en nog meer. Lokale potjes en split-screen-games werken nog wel.

Bekijk hier de volledige lijst aan functies die na de patch niet meer werken op Mac- en Linux-apparaten.

Hoe vond je dit artikel?

Gemiddeld krijgt dit artikel 0.00 van de 5 sterren.
Artikel als favoriet toevoegen

Weet je zeker dat je de comment van wilt verwijderen?

""

Reacties

Meeste likesNieuwsteOudste
Login of maak een account en praat mee!
test

Klinkt een beetje als een bank: 'Om de dienstverlening aan onze klanten te verbeteren, verminderen we het aantal pin-automaten.' Nou ja, pech voor de betreffende gamers. Zij zijn blijkbaar de moeite niet meer voor Psyonics, behoren niet meer tot haar doelgroep. Dat zal Psyonics natuurlijk nooit zo zeggen, maar mijns inziens is dat wel het eerlijker verhaal. En nog niet eens zonder verwijt of zo, want soms vallen bepaalde doelgroepen nu eenmaal weg in verschillende ontwikkelingen. Dat is dan geen verbetering, zoals Psyonics lijkt te beweren, maar soms gewoon onvermijdelijk met het voortschrijden van de technologie en de inzichten. Hoewel zij hierin natuurlijk ook ándere keuzes had kunnen maken, daar Rocket League immers al een groot succes is en de speelervaring voor heel veel gamers dus blijkbaar allang heel goed is. Maar dat wil zij niet en dat is dus pech voor de betreffende gamers.

0
test

@Robert-Frans ik zou niet zozeer psyonics hier de schuld geven. Ze zijn net gekocht door Epic en het is bekend dat Epic niks doet voor Linux/Mac. Wel jammer, zeker omdat alles op linux, als het werkt, zoveel beter werkt.

0
test

@Derper Dank voor de aanvulling.

0
test

@Derper Onzin, ze zijn meer dan een half jaar geleden overgenomen door Epic en het is dikke BS dat Epic niets doet voor linux/Mac, de UnrealEngine ondersteund die wel gewoon. Als je eens gaat kijken hoeveel mensen er uberhaupt met Linux gamen op steam dan is dat nog geen 0,67%, ga daar dan van uit dat nog niet eens zo'n aandeel daadwerkelijk Linux gebruikt om Rocket league te spelen, dan kun je goed indenken waarom de support voor toekomstige updates wordt gestopt. Als ik de directeur was geweest had ik de support al veel langer geleden gestopt, dit is gewoon onzinnig veel tijd kwijt zijn aan zo'n klein percentage dat het gewoon een slechte businesschoice is om er mee door te gaan.. En het is en blijft gewoon een business, niets meer niets minder..

0
test

maw de kosten van de ondersteuning wegen niet op tov de winst

0

Aanbevolen voor jou