Nieuws
Red Dead Online

Update: Red Dead Redemption 2 komt naar Stadia en pc

Komt naar meerdere online winkels

Geschreven door Lucas May op
Update: Red Dead Redemption 2 komt naar Stadia, dit wordt bekendgemaakt via de officiële Stadia-Twitter. De game is vanaf de lancering van Stadia beschikbaar, dit is ergens in November. Er is nog geen specifieke datum bekend voor de release van Stadia.

Origineel:Rockstar brengt Red Dead Redemption 2 volgende maand uit op pc. De game komt naar meerdere online winkels, waaronder de Rockstar Games Launcher en de Epic Games Store.

De pc-versie van Red Dead Redemption 2 is vanaf 5 november beschikbaar via de Rockstar Games Launcher, Epic Games Store, Greenman Gaming, Humble Store en "andere digitale retailers". De game komt een maand later ook naar Steam.

Rockstar voegt nieuwe Bounty Hunting missies, Gang Hideouts, wapens en meer toe aan de pc-versie, naast verschillende grafische en technische verbeteringen die de kracht van pc's benutten.

Vanaf 9 oktober is Red Dead Redemption 2 vooruit te bestellen via de Rockstar Games Launcher. Tot en met 22 oktober krijgt men twee gratis games uit de onderstaande lijst:

  • Grand Theft Auto 3
  • Grand Theft Auto: Vice City
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Bully: Scholarship Edition
  • L.A. Noire: The Complete Edition
  • Max Payne 3: The Complete Edition

Verder worden een aantal bonussen voor de Story Mode en 50 goudstaven voor Red Dead Online inbegrepen. Bij een pre-order op andere digitale winkels krijgen spelers 25 goudstaven voor de online modus.

De eerste screenshots, systeemeisen en details van de pc-versie worden op woensdag 9 oktober gedeeld. Red Dead Redemption 2 is nu beschikbaar voor PS4 en Xbox One. Lees hier onze uitgebreide review van vorig jaar.

Bron: Rockstar

Dit artikel delen:

Lees meer

PlayStation 7.00-update voegt Remote Play toe aan Android GTA 5-mod voegt zeventig nieuwe handgemaakte missies toe
23

Reacties op: Update: Red Dead Redemption 2 komt naar Stadia en pc

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Killing_Angel

    • 4 oktober 2019 17:00
    Fijn! Zat er aan te komen! Niet een game die bovenaan mijn prioriteiten lijstje staat maar zeker een game die ik ooit wil gaan spelen, dus tof dat deze game nu naar de pc komt!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ferio

    • 4 oktober 2019 17:07
    Zei het al enkele weken geleden hier.. November… Gamer liep achter op de geruchten. :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • darkmanwls

    • 4 oktober 2019 18:26
    @Ferio Wil jij nou een sticker jongen? :)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ferio

    • 4 oktober 2019 19:38
    @darkmanwls jazeker, op mijn voorhoofd.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Markus88

    • 4 oktober 2019 19:01
    @Ferio Mag ik je handtekening.. WAT een held!! :O

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ferio

    • 4 oktober 2019 19:39
    @Markus88 wat is je email, stuur ik hem digitaal op.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Paxopoxo

    • 4 oktober 2019 19:13
    @Ferio

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • MelvinChowder

    • 7 oktober 2019 08:51
    @Paxopoxo Lol :P

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Mr_joystick88

    • 4 oktober 2019 18:16
    Een van mijn mooiste games ooit gespeeld op ps4 pro + oled tv en moet zeggen dat dat al een grafisch hoogstandje is, ik ben echt super benieuwd hoe dit eruit gaat zien met bv ray tracing

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • oropher

    • 4 oktober 2019 22:47
    @Mr_joystick88
    Ik betwijfel of een veeleisend grafische titel als deze wel geschikt is voor Raytracing, alhoewel het bij Control best aardig werkte.
    Maar Control was wel net effe wat simpeler qua design, weinig CPU overhead ETC…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TheDeeGee

    • 4 oktober 2019 18:33
    Maak je borst maar nat voor heel veel Multiplayer DLC en niks voor Singleplayer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 4 oktober 2019 18:35
    Mijn Ryzen 7 3700x met een RTX 2070 en 16gb ddr4 is klaar voor dit spektakel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Clausbmf666

    • 5 oktober 2019 22:04
    @TommyVercetti hoop je

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • armilo-theus

    • 7 oktober 2019 14:17
    @Clausbmf666 Wat bedoel je daar nou weer mee?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Krytuun

    • 7 oktober 2019 16:20
    @armilo-theus Ik vermoed dat de game best goed zal draaien met die specs, het is in iedergeval veel beter dan wat ik momenteel heb.

    Een game van dit kaliber (even als Cyberpunk 2077) zal vermoedelijk 2080 en Ryzen 3900x nodig hebben om "alles" te maxen.

    GTA IV en V waren oom behoorlijke hardware slurpers. Maar nogmaals, met deze setup zal het zeker goed spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • TommyVercetti

    • 7 oktober 2019 19:46
    @Clausbmf666 komt goed 1440p @ 60fps medium/high zal wel lukken.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Excalibur82

    • 4 oktober 2019 19:25
    Woehoe! Een jaar wachten zonder enige aankondiging van Rockstar is beloond!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • F5544

    • 4 oktober 2019 22:05
    Woehoe. Hopen dat ik hem op 4k ultra kan spelen met mijn 486

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • SuperDre

    • 4 oktober 2019 22:56
    LOL, een maand later op Steam… haha..
    overigens mis ik wel dat het spel ook een launchtitle is op Google Stadia..

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • loweedje

    • 4 oktober 2019 22:59
    Eerst maar eens afwachten wat de kwaliteit is geworden van de pc versie/port. Is daar al concrete informatie over ?