Nieuws
Everwild

Rare denkt nog na over gameplay Everwild

Een game over natuur

Geschreven door Jacco Peek op
Rare is nog niet uit over de definitieve gameplay van Everwild. Dat blijkt uit een interview met Polygon.

"Ik denk dat Louise O'Connor en haar team erg gepassioneerd zijn om spelers een wereld te geven waarin ze zichzelf kunnen verliezen" zegt Rare-hoofd Craig Duncan. "Weet je, een hoop natuur voelt magisch. Het gaat om vragen als: wat houdt het in om natuur te koesteren? En, wat betekent het om in de natuur te zijn?

Onderdeel van waarom we nog niet veel over Everwild hebben gezegd is dat we nog een hoop dingen aanvoelen. We spelen nog steeds met gameplay-ideeën. We hebben daar in de toekomst een hoop over te vertellen, maar we hebben een idee waar we gepassioneerd over zijn, en we denken dat het speciaal wordt."

Everwild kreeg gisteren tijdens de Xbox Games Showcase een nieuwe trailer. De game verschijnt voor Xbox Series X, Xbox One en pc. Een releasedatum is nog niet bekend.

Dit artikel delen:

Lees meer

Ghost of Tsushima verkoopt 2,4 miljoen stuks in drie dagen Live om 15:00 uur: Cody en Lucas spelen meer Ghost of Tsushima
21

Reacties op: Rare denkt nog na over gameplay Everwild

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    MarzoriuM

    • 24 juli 2020 16:18
    Is dat niet een beetje rare?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • rpenning

    • 24 juli 2020 16:23
    Dus ze laten een trailer zien van een spel maar weten nog niet wat ze ermee gaan doen wat???

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 juli 2020 16:49
    @rpenning toen ik het las dacht ik meteen ook dus ze weten niet wat voor game het word dus geen rpg dan denk ik.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 25 juli 2020 19:04
    @hulstpower ik hoop iets van zelda achtig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 juli 2020 19:20
    @Aces-82 dat hoop ik ook vond breath of the wild misschien de beste game deze generatie.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aces-82

    • 25 juli 2020 19:03
    @rpenning het kan nog erger hoor……. death stranding werd toen aangekondigd terwijl er nog niet eens een engine was uitgekozen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 juli 2020 19:21
    @Aces-82 helemaal vergeten ja volgens mij gebeurt dat wel vaker allen is het bij die game bekend gemaakt.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 24 juli 2020 16:56
    Ik krijg toch langzaam aan het idee dat wat we gisteren hebben gezien alles is wat Xbox Game Studios in de planning heeft tot en met 2022, misschien zelfs wel (gedeeltelijk) 2023.
    Everwild: ze denken nog na over de gameplay
    State of Decay 3: early pre-production
    Hellblade 2: hier zijn wat foto's en video's van ons in IJsland om inspiratie op te doen

    Dat zijn al 3 games die op het eerste gezicht nog heel ver weg lijken te zijn, en wie weet wanneer games zoals Avowed en Fable in de planning staan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 24 juli 2020 17:08
    @poklaan ja veel komt verspreid over jaren maar dat is altijd zo bij console release ga je bij Sony ook zien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 24 juli 2020 19:56
    @poklaan Dit is net zoals bij Sony met als slogan, This is *again* for the Remakes.

    Dus de 1e 2 jaar zullen we voornamelijk remakes weer krijgen van Sony.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 juli 2020 16:59
    Maar het was volgens vele toch een hele goede showcase gewoon heel zielig

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 24 juli 2020 20:05
    @Roy36NL Je reactie is zielig, wat iemand ervan vind doet er niet toe, dat heet eigen mening hebben.

    Beetje gamer kiest voor beide merken en gaat niet de vervelende fanboy uithangen, dat is pas zielig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 juli 2020 20:23
    @DarkraverX ik zal graag beide consoles halen maar zie mij niet genoodzaakt om de Xbox te pre-orderen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Bteqq

    • 25 juli 2020 12:55
    @DarkraverX

    Grappig dat jij dan Sony naar beneden haalt met remakes, terwijl beide bedrijven met nieuwe games komen en dat de afgelopen tijd ook hebben gedaan. Niet iedere gamer kiest voor alle merken, maar geniet gewoon lekker van zijn games. Die games zullen voor mij op beide uitkomen ;)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    DarkraverX

    • 25 juli 2020 15:30
    @Bteqq Goh nee echt meen je dat nou,misschien moet je me reactie goed lezen, MS heeft veel nieuwe games pas in begin stadium zitten en komt met vrijwel weinig nieuwe games voorlopig voor de Series X, net als Sony dat doet.

    als je echter mijn overige reacties gelezen hebt op gamer dan had je kunnen weten dat ik als gamer juist voor de 3 grote gaat oftewel Xbox, PS en Nintendo, Ik maak me dus niet zo druk als bepaalde fanboys hier en is mijn reactie puur gericht op die doelgroep.

    Echter het is en blijft een feit dat Sony er in het begin een houtje van heeft met remakes te komen, net als MS kiest om voorlopig op zowel de One als Series X games te leveren en met vrijwel weinig nieuws komt tijdens release van de Series X.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 24 juli 2020 20:05
    @Roy36NL Heel veel vonden het ook een hele toffe showcase. Leg eens uit waarom je zo super negatief bent over Xbox?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Roy36NL

    • 24 juli 2020 20:20
    @xeros ik hoopte ook op een hele goede showcase, maar je kan niet zeggen dat dit een hele goede showcase was Halo zag er niet uit, heel veel komt ook uit op de gewone Xbox en de rest zijn timed exclusives. Fable was machtig mooi maar dat was ook het enige

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    xeros

    • 24 juli 2020 20:44
    @Roy36NL Ligt het dan niet aan je eigen over hypte verwachtingen? Ze hebben na mijn idee tot de vorige E3 jaren lang weinig laten zien wat potentieel Triple A kwaliteit heeft. Dat was nu wel anders met de nieuwe en oude IPs met veel potentie. Alle genres zijn voorbij gekomen en het ging enkel om games. Halo fans boeit het niet zo zeer dat een eerste Halo game op een nieuwe gen niet technisch optimaal er uit zien. Het gaat om de beleving, story en de multiplayer. MS wil hun games releasen op zo veel mogelijk platformen.Dan is toch alleen maar winst voor de gamer. Kritisch kijken is prima, maar een realistische verwachtingspatroon is wel op zijn plaats. Zeker als je bekijkt van hoe ver ze moeten komen tov van de meeste Playstation 4s exclsusives.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 juli 2020 01:53
    @Roy36NL Roy ik snap je maar ik ben deze hele zomer al beetje teleurgesteld in ubi ea Sony en ook micro en zelfs Nintendo die weer niks moois laat zien. Al dat van ontwikkelaars kunnen nu mooi shinen ik vind van niet alles ziet er current gen uit en weinig echt next gen. Pak een control pc met Ray tracing of metro exodus en heb nog geen echte game gezien die dat of op ps kan of op xbox.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Improv

    • 24 juli 2020 18:57
    Prima toch, soms komt de inspiratie vanuit gameplay, en dit is nou net zo'n game dit duidelijk geinspireerd was door de natuur en meer een heerlijke wereld om je in te begeven. Dat je dat dan eerst uitwerkt en daarna pas de gameplay vind ik eigenlijk juist logisch. Anders ga je t eerst in een mal gieten voor je weet welke mal het uiteindelijk in past. Misschien wel iets nieuws? Geen rpg, maar een soort tamagotchi game waarin je dieren moet voeren en zo? Ik hou van dit soort games, ik kan niet wachten..