Als het meezit kunnen we binnenkort genieten van de demo van Postal 2, een van de meeste gewelddadige shooters in de gamingscene. Naast het hersenloos neerknallen van mensen en de hoge funfactor biedt Postal 2 veel en veel meer. Voor een goede slachtpartij moet je namelijk veel plannen. Zoals je ontsnappingsroute, hoe je gaat aanvallen, met welke wapens en op welke manier. Als je als een Rambo de straat binnen komt lopen leg je gauw het loodje. Subtiliteit is dan ook vereiste. Bijvoorbeeld met een jerrycan benzine sproeien in een grote menigte mensen, hopen dat ze het niet opmerken en dan de fik erin. De mogelijkheden zijn eindeloos in Postal 2.Steve Wik, Game and Lead Level Designer (SW): 'So you noticed. Look POSTAL 2 is different, very different, not only in looks but in game play. I have no problem with other games, except some developers should be in the copy business, whatever happened to originality? Making games shouldn't be a monogamous experience.' MR, added, 'We're focusing more on the content than on the technology. That was why we decided to use the Unreal engine. We let Epic take care of the technology so we can focus our energy on the content: what the player can do, how the characters react, and giving the game a unique overall look and feel.'

Barbeque

In het complete interview komen een aantal medewerkers van Running with Scissors aan het woord over Postal 2, een titel die we zeker in de gaten zullen houden.