Nieuws

PlayStation Plus-games van februari bekend

Destruction Allstars, Concrete Genie en Control: Ultimate Edition

Geschreven door Lucas May op
Sony heeft de games aangekondigd die in februari gratis beschikbaar zijn voor PlayStation Plus-leden. 

Het gaat om Destruction Allstars, Concrete Genie en Control: Ultimate Edition. De games zijn vanaf dinsdag 2 februari gratis beschikbaar via de dienst van Sony. 

Destruction AllStars is speelbaar op PS5 en werd vorig jaar tijdens de PlayStation 5-onthulling voor het eerst getoond. De game draait net als de klassieke franchises Destruction Derby en Twisted Metal om het rammen tegen wagens. Een uniek aspect aan de game is dat wanneer de wagen van de speler total-loss is, men uit de auto kan stappen en te voet verder kan vechten.

Concrete Genie werd in oktober 2019 uitgebracht voor PS4. In de adventuregame schilderen spelers muurtekeningen en graffiti, dat vervolgens tot leven komt op de muur. Spelers gebruiken de bewegingsgevoelige techniek in de DualShock 4-controllers om te schilderen. PS Plus-leden kunnen de PS4-versie spelen op zowel PS4 als PS5.

De derde game is de Ultimate Edition van Control. Deze editie van de Remedy-game bevat naast de hoofdgame en alle uitgebrachte gratis updates ook beide uitbreidingen, The Foundation en AWE. Control Ulimate Edition is op zowel PS4 als op PS5 speelbaar. Op de nieuwe console van Sony maakt de game gebruik van de extra rekenkracht.

Tot en met 1 februari kunnen de games Maneater, Shadow of the Tomb Raider en Greedfall nog worden geclaimd.

Dit artikel delen:

Lees meer

Animeserie gebaseerd op Tomb Raider komt naar Netflix Puyo Puyo Tetris 2 komt in maart naar pc
11

Reacties op: PlayStation Plus-games van februari bekend

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • Roy36NL

    • 27 januari 2021 17:57
    Nice !!!!

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 27 januari 2021 19:00
    Net nu ik control in de aanbieding gekocht heb

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Scynn

    • 27 januari 2021 19:53
    @Remco1988

    Ik had dit dus precies met Tomb Raider deze maand haha

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 27 januari 2021 20:17
    @Remco1988 Misschien ff contact opzoeken met Sony support, vorige maand kregen mensen die net Maneater hadden gekocht hun geld terug en zie nu ook al mensen op Reddit die hun geld terug krijgen voor Control.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Remco1988

    • 27 januari 2021 21:36
    @poklaan thanks voor de tip, zal het doen

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 27 januari 2021 21:33
    Control Ultimate Edition had die op ps5 en series x nu al de ray tracing features of moet dat nog komen?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    sandervs

    • 27 januari 2021 23:14
    @hulstpower moet nog komen volgens mij, laatst een klein stukje van gezien

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aerofox81

    • 28 januari 2021 10:05
    @hulstpower ja 1 februari als het goed is. Hij staat al geïnstalleerd op mijn Series X :-D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Akira

    • 28 januari 2021 07:41
    Top! Ik wilde Control zelf al gaan halen, blij dat ik er nog wel even mee heb gewacht. Die Destruction allstars zet ik wel in mijn bibliotheek. Voor het geval ik ooit aan een ps5 kan komen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    melody

    • 28 januari 2021 08:21
    Mooi, ben heel benieuwd hoe control op next gen draait! De xbox one x had er destijds zichtbaar moeite mee.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Markus88

    • 28 januari 2021 10:41
    Gewoon eem gratis update voor de ps5 dus met control? (Mits je ps plus heb haha)

    Dat is wel lekker. Ben benieuwd of ie er net zo vet uitziet als op pc met dat tracing!