Pijnlijke interactie met tegenstanders in 100 Bullets | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Ontwikkelaar en uitgever Acclaim staat er momenteel niet zo heel goed voor en men snakt dan ook naar een topper. Onlangs zag men namelijk haar meest succesvolle franchise, Burnout, naar Electronic Arts vertrekken. De hoop is nu onder andere gevestigd op 100 Bullets, een op het gelijknamige stripverhaal gebaseerde 3rd person actiegame waarin vuurgevechten centraal staan. Je kan tegenstanders echter ook op een andere, ietwat brutere manier te lijf gaan:What's most striking about what we saw of 100 Bullets' gameplay is the brutal way you can interact with enemies. There's a counterattack system you can use when enemies approach and attack you that will let you turn the tables and end them in some pretty graphic ways. There will be a lot of counterattacks available--we saw Cole grab a thug and slit his throat and knock another to the ground before blasting him coldly with a shotgun. You'll also be able to grab enemies and use them as human shields, and if they start to struggle, you can bash their heads into a wall to keep them submi ive. Once you're done with the guy, you can execute him at the touch of a button. It's a little unsettling to watch, but that's seems to be the point. Acclaim is vooral trots op een unieke feature van 100 Bullets, die zo uniek is, dat men er nog niets over wil zeggen, in angst dat andere ontwikkelaars er met hun idee van door zullen gaan. Pas op de E3 zal men dit unieke gameplay-element onthullen, we zijn benieuwd wat men in huis heeft! Grafisch is het spel trouwens nog verre van af en de screenshots zijn dan ook nog niet echt representatief voor het uiteindelijke spel dat in het vierde kwartaal op PS2 en Xbox zal verschijnen. Lees de hele preview hier.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou