Over de status van de Xbox | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Hoe het er nu eigenlijk met de Xbox voorstaat is nog onduidelijk, maar feit blijft dat ze dit najaar hun opwachting als mogen maken in de VS. Niet al teveel tijd dus meer om het publiek te overtuigen dat de Microsoft console beter gaat worden dan die van Nintendo en Sony.

De officiele Xbox site heeft een interview online geplaatst met Jeff Henshaw, Executive Producer van de Xbox Development Kit. Hierin gaan ze wat dieper in op de grafische en audio-prestaties van de console.Since the Game Developers Conference back in March of 2000, you've heard the schtick about technologies that will appear in Xbox that you won't find anywhere else. Great stuff like pixel and vertex shaders, a programmable graphics pipeline on the Xbox GPU, broadband connectivity, hard disks, and unified memory architecture. Yeah, great…not a single one of us will ever sit on a couch in front of a TV and say, "Damn I'm glad this game implemented pixel shaders and self-shadowing while caching audio streams on the hard disk!" Here's what we will be saying, though…Het hele interview is op Xbox.com te lezen. Hou er enkel wel rekening mee dat dit een erg éénzijdig verhaal is. Zou je verwachten dat er een negatief stuk over de Xbox op de officiele site zou staan?
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou