Over de Organic Animation Engine van Fifa 2004 | Gamer.nl

Na eerdere trailers deze week is er een derde trailer van No Man's Sky uitgebracht.

Elk jaar weet Electronic Arts weer een nieuwe deel in de FIFA reeks af te leveren en natuurlijk is dat dit jaar niet anders. In de herfst hoopt men FIFA 2004 op de schappen neer te kunnen leggen en wederom heeft men het nodige veranderd om de spelers van 2003 over te halen ook deze nieuwe versie aan te schaffen.

Een van de verbeteringen is de Organic Animation Engine welke er voor zou moeten zorgen dat spelers zich soepel bewegen, net als echte mensen. Tegelijkertijd streeft men er naar de speler een zo goed mogelijke controle te geven welke op de pixel nauwekeurig is, een tweetal dingen welke moeilijk te combineren zijn, doch EA doet haar best. In een nieuw filmpje vertelt men het een en ander over deze technologie, vergezeld van ingame beelden en beelden van bewegende models in een 3D animatie programma. Het filmpje is zowel in High-Res MPEG als Low-Res Quicktime filmpje te downloaden.
Artikel als favoriet toevoegen
Deel dit artikel

Aanbevolen voor jou