Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord
Nieuws
The Division

Oplossing voor rugzak-bug in The Division in update van 12 april

Update van 12 april voegt Incursion-uitbreiding toe

Geschreven door Sepiaswirl op

Een oplossing voor de rugzak-bug in The Division wordt met de update van 12 april verholpen. Dit bevestigt Ubisoft in een bericht op het Ubisoft-forum. Eerder erkende de ontwikkelaar het probleem. Wanneer spelers in The Division een high-end backpack proberen te craften, worden zij uit het spel gezet. 

Spelers worden tijdens het maken van deze rugzak doorgestuurd naar een laadscherm, wat vervolgens niet meer weggaat. Ubisoft vroeg eerder aan spelers om specifieke informatie, waaronder het platform waar zij op spelen en of zij error codes tegenkwamen. Het bedrijf heeft de verzamelde informatie gebruikt om een oplossing voor het probleem te vinden.

“We lanceren een oplossing voor het probleem in de 1.1 update, die op 12 april live gaat”, schrijft Ubisoft op het forum. “Omdat voor deze fix een client patch nodig is, kunnen we dit niet eerder lanceren. We bedanken jullie voor het geduld.” 

Op 12 april geeft Ubisoft een gratis nieuwe update uit, welke onder andere een Incursion-uitbreiding met de naam Falcon Lost toevoegt.

Bron: Ubisoft Forum

Dit artikel delen:

Lees meer

NES-systeem van 24 karaats goud te koop voor 4999 dollar Dirt Rally racet vandaag naar Xbox One en PlayStation 4
17

Reacties op: Oplossing voor rugzak-bug in The Division in update van 12 april

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • FrankMVenlo

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    Ze moeten iets doen aan de Darkzone, heb behoorlijk wat tijd in het spel gestoken nu en mijn bezwaren tegen de darkzone:

    1 Geen mogelijkheden je stash te beheren in de darkzone ( ook niet in de safe houses wat heel logisch zou zijn )
    Dit zorgt ervoor dat je als je toevallig een keer je extracted ( dus al gezuiverd ) pool hebt volzitten er niks anders op zit als je spul te vernietigen. ( weigert dan te extracten )
    Waarom zou er geen stash box in de safe houses staan?
    ( uiteraard wel onmogelijk maken dat je vervuilde loot dan kan opslaan )

    2 Misbuik maken van het rogue gaan mechanics.( terwijl iemand niet bewust ervoor kiest om rogue te gaan ).
    Door bv in een granaat te springen of voor iemands vuur te springen.

    3 loot is bagger slecht in vergelijking met de PVE varianten. ( je moet eerst tot lvl 50 grinden om ze ( HE ) uberhaubt te kunnen kopen. Named bosses droppen zelden een HE , veel vaker meerdere purples.( waar ik niks aan heb anders als craft spul )

    4 HE spul ( als je het al te pakken hebt ) schijnt altijd als eerste te droppen als je dood gaat ( door bv rogue )
    Had vaker 1 yellow en 8 purples, 3 dingen dropte als public loot en ja hoor altijd zit de gele erbij. ( dit moet volkomen random zijn vind ik )

    5 Persoonlijk vind ik dat rogues ( meningen zijn sterk verdeeld ) nog veel te makkelijk wegkomen met hun gedrag.
    De boetes zijn zwaar ok maar mogen nog zwaarder en non rogue spelers ( zoals ik bv ) vind ik mogen bij voorbaat met een simpel statistiekje boven een speler zijn naam bv gewaarschuwd worden. ( dat een speler bv sterk de neiging heeft om rogue te gaan , soort vertrouwensindex )
    Je kan dan mooi alvast die speler in je vizier houden mocht die weer de verleiding niet kunnen weerstaan. ( persoonlijk kots ik op die spelers die rogue gaan leuk vinden en profiteren van iemand anders zijn werk, samenwerken is veel leuker in mijn opzicht )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo
    Ik ben grotendeels met je eens behalve punt 5. Het is 1 van de onderdelen van darkzone om iemand te naaien en te profiteren van iemands anders werk. Dat maakt het ook spannend. Niemand is te vertrouwen. Ik onthoud wie rogue ( zijn naam) was. Als ik hem weer zie dan weet ik dat hij weleens de neiging heeft om rogue te gaan. Ik ga hem dan in de gaten houden. Soms beleef je zo spannende momenten. Vooral als je HE item in je backpack hebt.

    Na de patch is de straf ervoor wel drastisch gedaald. Vandaar dat iedereen nu als malle rogue gaan. Je kon eerst 3 uur werk verliezen aan xp als je dood ging maar nu is het maar 2000xp ofzo rond rang 50.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FrankMVenlo

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @Ayho
    Dat naai aspect wat jij ( en meer ) leuk vinden verpest voor mij juist deels de lol aan het spel.
    Ik ben ook nooit een PvP speler geweest bij geen enkele game dus wellicht dat ik ervoor gewoon niet geschikt ben.

    Anyway ook gezien het hele verhaal ( neem aan dat je dat kent ) van de game zou rogue gaan echt een uitzondering moeten zijn met zeer drastische consequenties en gevolgen. ( in feite maak jij je gelijk aan de LMB de bad guys van de game )

    Ik ben voor een soort van karma systeem dat spelers die bv veel rogue gaan een donker en evil uiterlijk krijgen ( zodanig herkenbaar dat een non rogue op basis hiervan al een soort van voorzichtigheid in acht kan nemen )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    unipro81

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo

    Het is niet laf- of naaigedrag zoals je dat noemt. Het is, zoals ze bij Destiny zouden zeggen, dat de ontwikkelaar de pvp door de strot van de pve mensen duwt.

    Jij zegt eigenlijk…ik speel het spel liever pve, maar voor goede loot moet ik naar de darkzone, waar ik dan geconfronteerd word met pvp, waar ik eigenlijk geen zin in heb.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo
    Ik vind pvp weer leuk en daarom kijk ik anders naar. Het kan soms frustrerend zijn maar geeft ook een kick als je iemand owned. Als je pvp niet leuk vind dan snap ik wel dat het zeer irritant kan zijn.

    Qua verhaal tja ik denk dat darkzone afgesloten gebied is. Communicaties vallen weg en daarom dat agents soms stiekem de verkeerde kant opgaan. Zonder info en comm naar het buitenwereld kunnen ze stiekem toch hun donkere kant laten zien. Tenminste zo vat ik het een beetje op. Het kan natuurlijk andere verklaring voor zijn.

    Opzich vind ik een soort karma systeem ook wel goed idee van je. Hoef ik niet alle namen te onthouden. Geeft beter beeld van wie een schurk is.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    HighNesZ

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo kortom maak het een pve zone?

    1) Opletten hoeveel slots je vrij hebt en 2 laadschermen zijn nou niet echt boeiend. De stash mag van mij wel groter.
    2) Opletten wat je doet wanneer er spelers om je heen zijn.
    3) Het is RNG dat is nou eenmaal random.
    4) Elk item heeft 33% kans om te droppen ongeacht hoeveelheid of kwaliteit.
    5) Het is een pvp zone. Geen hulpmiddelen voor de wat minder oplettende speler graag. Ik heb liever meer uitdaging dan minder.

    Zou graag zien dat ik personen in hun DZ kan joinen zonder hun groep te joinen. Dit zodat ik hun kan opjagen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FrankMVenlo

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @HighNesZ
    Opletten doe ik wel, maar de rogue heeft als voordeel : "element of surprise" hij weet precies wanneer die rogue gaat ( als die slim is net op moment jij even de andere kant opkijkt )

    Kortom je verliest het bijna altijd van een rogue als die nog niet rogue is gegaan ( en zodanig herkenbaar is )
    Rogues killen die herkenbaar zijn is mijn probleem niet zo, juist als ik er niet op bedacht ben en dat is een vorm van oneerlijkheid wat mij betreft.

    Of anders gezegd bij de division is het geen echte PvP, het is meer sneaky PvP.
    Echte Pvp is als beide spelers elkaar gewoon "on sight" kunnen beschieten.
    Bij division draait het hele PvP om verraad en de ander een hak zetten. Niet zo mijn ding maar goed :) ieder zijn meug.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    HighNesZ

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo Dat klopt al heb je meestal wel tijd om te reageren. Natuurlijk build afhankelijk. Wellicht is het een idee om het 1e slachtoffer geen - xp te geven.

    Sneaky pvp? Kwestie van je omgeving scannen en geen onbekende vertrouwen. Niks sneaky aan en je kan iedereen on sight schieten. Een tegenspeler kan je ook niet verraden, je kan hem enkel teveel vertrouwen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FrankMVenlo

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @HighNesZ
    maar on sight iedereen schieten betekend wel dat je ZELF de rogue word, Ik doelde meer op dat bij een echte PvP het de bedoeling is dat je elkaar neerschiet en bij The Division dit meestal op een sneaky/ambush manier geïnitieerd word.( zodat het slachtoffer al met 3-0 achter staat )

    En ja soms heb je 1 seconden reactietijd om terug te schieten, echter omdat de rogue al waarschijnlijk met een dikke headshot begint ( zo zou ik dat doen ) sta je zoals gezegd al met 3-0 achter en is de kans heel groot dat jij aan het korste eind trekt.
    Dps en electronics builds sowieso, wellicht dat een stamina build nog wel genoeg reactietijd heeft.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Shadit

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo

    Misschien een idee om een skill te equipen waardoor je een edge krijg na een medkit? Zolang een rogue je niet one-shot ben je daarmee in het voordeel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • radiumx

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo
    Je moet niet rekenen op goeie HE drops, je moet div tech verzamelen en zelf craften.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • FrankMVenlo

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    Vraagje ( aan allen )
    Ik heb een HE wapen met theoretisch 170 K dps.
    Verder heb ik een ander wapen met theoretische 130 k dps.

    Ik maai elites veel sneller neer met die van 130 k als die van 170 k , hoe kan dat?
    Enige duidelijke aanwijzing waar het misschien aan kan liggen is dat op die van 130 k alles geoptimaliseerd is voor crit chance. ( zeer hoge crit chance dus )
    Maar als dit het is zou dat toch duidelijk in de dps statistieken naar voren moeten komen ? ( bv 200 k dps? )

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo
    Dps berekening vind ik ook niet echt kloppen. Het rekent bijv. accurracy ook als dps verhoging terwijl je daardoor niet meer damage doet. Beter mikken misschien maar niet damage per schot.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    Ksmai

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @Ayho de DPS berekening klopt wel maar is niet accuraat. Het gaat ervan uit dat je altijd raakt en altijd headshots maakt. Het is een theoretisch getal waar mensen teveel waarde aan hechten (althans, dat denk ik)

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • Ayho

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @Ksmai
    Ik vind het wel vreemd. Voor mikken vind ik stability veel beter maar geeft geen dps boost maar accuracy dan weer wel. Beetje vaag allemaal

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    Ksmai

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo crit stacken is zeer belangrijk, dus daar kan het aam liggen. Misschien ook een talent op je wapen waardoor je meer damage doet tegen elites?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.
  • None

    HighNesZ

    • 1 jaar, 3 maanden geleden
    @FrankMVenlo De talents zijn belangrijk op HE items. Die van 130k heeft mss x% meer dmg tegen named enemies / armor destruction of iets anders wat goed is voor pve. Accuracy wilt dps wel verhogen in je inventory maar niet in gevecht.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
    met onze voorwaarden voor reacties.

 

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.