Nieuws
PlayStation 5

Onofficiële custom faceplates voor PlayStation 5 staan al te koop

Een nieuw jasje voor je toekomstige PS5

Geschreven door Michel Musters op
Via een website worden er al onofficiële custom faceplates voor de PlayStation 5 verkocht.

In een recente video van Sony werd al duidelijk dat de faceplates van de PlayStation 5 relatief gemakkelijk zijn te verwijderen. Een website genaamd PlateStation5.com is daar op ingesprongen door nu al custom faceplates voor de console te verkopen.

Er zijn op dit moment vijf faceplates te koop in de kleuren Chromatic, Cherry Red, Jungle Camo, Indigo Blue en Matte Black. Per set betalen consumenten 34,95 euro exclusief verzendkosten. De illustraties van de faceplates lijken om renders te gaan en dus niet daadwerkelijke foto's.

Op de site staat dat de faceplates binnen twee weken van lancering geleverd kunnen worden. De PlayStation 5 verschijnt in een aantal landen, waaronder de Verenigde Staten en Japan, op 12 november. In Nederland en België komt de console op 19 november uit.

Dit artikel delen:

Lees meer

Schrijf je nu in voor het Rocket League Melee-toernooi Ghost of Tsushima: Legends-raid verschijnt op 30 oktober
11

Reacties op: Onofficiële custom faceplates voor PlayStation 5 staan al te koop

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 oktober 2020 11:51
    Ziet er een stuk beter uit in het mat zwart. Die blauwe vind ik ook wel wat hebben.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Aquemini

    • 23 oktober 2020 11:51
    Hoppa! zwart :-D

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    HunterSeeker

    • 23 oktober 2020 13:24
    geen knal roze? denk dat dat stiekem best goed zal verkopen :P
    of een designtool op de website waar je zelf een skin kan maken/uploaden zou vet zijn

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Chinco

    • 23 oktober 2020 14:45
    Zo, dat is een stuk minder UFO achtig. Valt wel ineens de lelijke bulb rechts op, van de BR-lezer.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Ivo Jager

    • 23 oktober 2020 15:48
    Ik wil witte platen, alleen dan nog groter en schever.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 23 oktober 2020 16:14
    En zoals velen ook denken/zeggen, die mat zwarte variant ziet er veel beter uit dan de witte variant.. DAT is juist ook 1 van de redenen wat mij weerhoud om snel een PS5 te kopen, en om nu dan eerst nog eens $40 extra neer te leggen om de PS5 wel een mooier uiterlijk te laten krijgen vind ik ook weer te ver gaan.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    kleinekoosjer

    • 23 oktober 2020 18:17
    Ik zou hier toch echt even mee wachten; wie zegt dat alle maten en bevestigingspunten kloppen? Lijkt mij dat die info nog lang niet overal bekend is.. helemaal scatchy dat ze geen echt foto’s plaatsen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 23 oktober 2020 18:39
    Al draagt een aap een gouden ring, het is en blijft een lelijk ding.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 23 oktober 2020 20:31
    @FishSt1ck Vind die rode serieus ook wel wat hebben, maar goed dit zijn renders. Zal er in het echt wel stukken minder uitzien.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    FishSt1ck

    • 23 oktober 2020 21:11
    @Mmo-veteran
    Ik koop m'n media apparaten enkel voor wat ze kunnen, als ze onzichtbaar zouden zijn was ik er nog blijer mee. De PS5 ziet er uit als een apparaat wat gewoon schreeuwt om attentie, dat wil ik liever niet in m'n woonkamer.

    Misschien als ik hem in het echt zie dat het wel mee valt, maar van alle renders wordt ik niet vrolijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 24 oktober 2020 18:27
    @FishSt1ck Snap je punt en ik ben het daar ook eigenlijk wel mee eens.