Nieuws
Nintendo Direct Mini

Nintendo Direct Mini verschenen

Aankomende games onthuld

Geschreven door Jacco Peek op
Nintendo heeft zonder aankondiging een Nintendo Direct Mini uitgebracht.

De Direct duurt ongeveer een half uur en richt zich op aankomende games, voornamelijk ports van derde partijen en heruitgaven. Nintendo geeft expliciet aan dat de releasedata in de video onder voorbehoud zijn wegens het coronavirus.

Houd Gamer.nl in de gaten voor al het nieuws van de Direct.

Dit artikel delen:

Lees meer

Xbox Series X-broncode voor graphics 'gestolen en gegijzeld' Riot Games doneert 1,5 miljoen dollar aan coronahulp
12

Reacties op: Nintendo Direct Mini verschenen

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    Baukereg

    • 26 maart 2020 15:35
    Volgende week vrijdag verschijnt In Other Waters, een game waar ik erg naar uit kijk.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 26 maart 2020 16:17
    @Baukereg je bedoelt zeker The Other Worlds ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baukereg

    • 26 maart 2020 16:50
    @Baroness Nope. In Other Waters is een verhalende game waarin je de AI speelt van een duikpak van een wetenschapper.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • fonsrutte

    • 27 maart 2020 13:44
    @Baukereg Zit net wat gameplay te kijken, heb jij de demo gespeeld?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smaakmaker

    • 26 maart 2020 15:58
    Wat was dit slecht. dan hadden ze beter geen direct kunnen geven. Nintendo is ernstig kwijt op Animal Crossing na dit jaar tot nu toe.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 26 maart 2020 16:48
    Januari en februari zijn altijd rustige maanden in gameland hoor… het begint nu langzaam op stoom te komen met de grote E3 Direct in het vizier.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • Minoesh

    • 26 maart 2020 19:22
    @smaakmaker Ik ben anders blij met Bravely Default 2 en de Xenoblade Chronicles. Daar heb ik meer interesse in dan Animal Crossing.

    Ook weer een rede om mijn ring fit eens uit de kast te pakken. Die ritme games lijken me geinig.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 26 maart 2020 16:38
    BioShock, Borderlands, X-com op een Nintendo console!.
    Oude spellen maar toch mooi dat ze op de Switch ook uit komen…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smaakmaker

    • 26 maart 2020 16:39
    @Baroness Ja alleen worden die weer full price waarschijnlijk. Dus dan ben je een dief van je eigen portemonnee. Maar even een vraag waarom staat dit artikel nog niet op Insidegamer ?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Baroness

    • 26 maart 2020 17:02
    Insidegamer dat leeft volgens mij niet echt meer helaas…

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    smaakmaker

    • 26 maart 2020 18:20
    Qua reacties wel

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • coolharry

    • 26 maart 2020 20:05
    X-com 2 (beter laat dan nooit) en Burnout staan (afhankelijk van de kwaliteit van de port en de prijs) wel op mijn lijstje om aan te schaffen. Voor Panzer Dragoon wacht ik even de reviews af, als die goed zijn schaf ik die daarna meteen aan. En de Bravely default demo staat ook al in de download :)