Nieuws
Gran Turismo

Next Level Racing toont per ongeluk logo van Gran Turismo 7

Het zou om een foutje gaan... of is er meer aan de hand?

Geschreven door Michel Musters op
Het bedrijf Next Level Racing heeft per ongeluk een logo van Gran Turismo 7 getoond in promotiemateriaal.

Dit is opvallend, omdat een zevende deel in de populaire PlayStation-raceserie nog helemaal niet is aangekondigd. Next Level Racing heeft een officiële PlayStation-licentie waarmee het diverse cockpits en stands maakt voor racegames.

Het gaat om artwork dat op de social media-kanalen van het bedrijf werd geplaatst. Hierop zijn diverse logo's van aankomende racegames te zien, met de vraag naar welke racegame die dit jaar uitkomt mensen het meest naar uitkijken. De logo's van aangekondigde titels F1 2020, Dirt 5 en Automobilista 2 worden getoond, alsmede een logo van Gran Turismo 7.

Kort na plaatsing verwijderde Next Level Racing de artwork weer en claimde men dat ze geen informatie hebben over een eventuele release van Gran Turismo 7. Daarbij zou men een nep logo dat op het internet circuleert hebben gebruikt. Diverse fans op fora hebben het betreffende logo echter nergens anders kunnen vinden. Daardoor wordt er nu - ondanks het statement van Next Level - gespeculeerd dat Sony binnenkort Gran Turismo 7 onthult, mogelijk voor de lancering van de PlayStation 5 later dit jaar.

Gran Turismo 7

Dit artikel delen:

Lees meer

Nieuwe The Last of Us: Part 2-video draait om gameplay Grand Theft Auto 5 is wereldwijd 130 miljoen keer verkocht
10

Reacties op: Next Level Racing toont per ongeluk logo van Gran Turismo 7

  • Om te reageren moet je ingelogd zijn. Nog geen account? Registreer je dan en praat mee!
  • avatar

    darkmanwls

    • 21 mei 2020 15:48
    Ach ja, Gran Turismo 7, als ze m nu aankondigen dan kunnen we m over een jaar of 10 spelen.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 21 mei 2020 18:27
    @darkmanwls gt sport komt uit voor ps5 als launch titel in 4k 120 fps let maar op en noemen ze gt7.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    darkmanwls

    • 22 mei 2020 02:00
    @hulstpower Net zoals dat er ook een Gran turismo als launch titel op de ps4 moest uitkomen? Die gast die dat maakt (kan even niet op zn naam komen) staat erom bekend enorm uitstellend te zijn.
    Het boeit mij sowieso niet ik was na deel 3 wel klaar met de serie. Heb 4 wel gekocht, maar toen ik er aan begon en WEER die licenses moest gaan halen had ik zoiets van "ik heb hier gewoon helemaal geen zin in" en heb ik m dezelfde dag nog terug gebracht naar de winkel en geruild tegen een andere game.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    hulstpower

    • 25 mei 2020 12:05
    @darkmanwls Ja Gt staat er om bekend vanwege ze vertragingen maar dat ie uitkwam met release ps4 is niet waar volgens mij.
    Gt sport is wel vaak uitgesteld maar was geen release title. Maar ik verwacht een gt sport update of upgrade voor ps5 als launch titel.
    De auto's zijn op op 8k resolutie en game draait 1440p dus een full 4k 60 fps verwacht ik voor ps5 wel.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    poklaan

    • 21 mei 2020 18:41
    Hun ontkenning lijkt inderdaad op bullshit, ze zeggen dus hem gewoon van het internet geplukt te hebben maar zelfs al voordat ze met deze uitspraak kwamen konden mensen hem niet vinden. Als het een nep logo is is het ook een verrot goede, je zou natuurlijk denken dat je zo'n logo heel makkelijk kan faken maar je moet gewoon op de pixel nakijken hoe de 7 gepositioneerd staat en of de lijnen op precies dezelfde hoogte staan als die van het GT logo zelf, en dat staan ze.

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Mmo-veteran

    • 21 mei 2020 23:10
    "per ongeluk"

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    SuperDre

    • 21 mei 2020 23:24
    Sorry, maar dit is toch niets nieuws? Het was toch al lang bekend dat er een nieuwe Gran Turismo zou komen voor de PS5, hell, een jaar geleden (of zelfs nog langer) werd er een demo van getoond op een Sony 8K TV (en dat dat zou draaien op een PS5 prototype).

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    Paxopoxo

    • 22 mei 2020 09:20
    @SuperDre Die demo was toen volgens mij gewoon GT Sport

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    TheDeeGee

    • 21 mei 2020 23:26
    Zouden ze eindelijk schade model hebben? Of nog steeds krasjes op de lak als je met 300 km/u crashed?

    Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord met onze voorwaarden voor reacties.
  • avatar

    MelvinChowder

    • 22 mei 2020 09:23
    @TheDeeGee Of een goede penalty system? :P